node/3837

WRC Πορτογαλία: Ο Οζιέ μπροστά αφού τουμπάρησε ο Όστμπεργκ

Ο Μαντς Όστμπεργκ είχε πάρει την πρώτη θέση από τον Σεμπαστιέν Οζιέ μετά τη 2η ειδική διαδρομή

Ο Μαντς Όστμπεργκ (Ford Fiesta WRC) είχε πάρει την πρώτη θέση από τον Σεμπαστιέν Οζιέ (VW Polo R WRC) μετά τη 2η ειδική διαδρομή, αλλά βγήκε από το δρόμο στην 3η και δεν θα συνεχίσει σήμερα τον αγώνα.

Ο Οζιέ είχε κερδίσει την πρώτη ειδική διαδρομή (Μου 1) με διαφορά 4 δευτερολέπτων από τον Όστμπεργκ και έδειχνε να έχει βάλει πλώρη για μία ακόμα νίκη φέτος.

Θυμίζουμε ότι οι 5 ειδικές σήμερα (Παρασκευή 12/4) γίνονται χωρίς πλήρες σέρβις, οπότε οι οδηγοί δεν μπορούν να αλλάξουν λάστιχα και να βάλουν άλλα με διαφορετική γόμα. Ο Οζιέ έχει επιλέξει μαλακή γόμα γύρω-γύρω, αντίθετα από τους περισσότερους ανταγωνιστές του που φοβούνταν ότι η αυξανόμενη θερμοκρασία θα έφθειρε τα μαλακά λάστιχα.

Ο Όστμπεργκ «έριξε» 7 δευτερόλεπτα στον Οζιέ στη 2η ειδική (Ουρίκε 1) και πέρασε μπροστά με διαφορά 3,9”. Ο Νορβηγός όμως δήλωσε ότι οδηγούσε πάνω από το όριο σε κάποια σημεία, ενώ ο Γάλλος έμενε πιστός σε μια πιο συντηρητική στρατηγική.

Ο Ντάνι Σόρδο (Citroen DS3 WRC), ο κυρίαρχος της κατατακτήριας ειδικής, ήταν μόλις 5ος μετά τη Μου 1, αλλά ανέβηκε 3ος μετά την Ουρίκε 1, μπροστά από τον ομόσταυλό του, Μίκο Χίρβονεν, και τον Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα που δεν είχε αυτοπεποίθηση στο τιμόνι του δεύτερου VW Polo R WRC.

Οι team-mates του Όστμπεργκ, Τιερί Νεβίλ και Εβγκένι Νοβικόφ ήταν στην 5η και 6η θέση μετά τη 2η ειδική, μπροστά από τον Αντρέας Μίκελσεν στο ντεμπούτο του με το VW Polo R WRC.

Όλοι όμως ανέβηκαν μία θέση στην κατάταξη όταν ο Όστμπεργκ βγήκε από το δρόμο και εγκατέλειψε στη 3η ειδική διαδρομή (Μου 2). Ο Νορβηγός ήταν ο ταχύτερος στα τρία πρώτα split (ενδιάμεσοι χρόνοι), αλλά το παράκανε σε μια αριστερή στροφή, στο 13ο χιλιόμετρο, και τούμπαρε το Fiesta.

Ο Όστμπεργκ και ο συνοδηγός του, Γιόνας Άντερσον, δεν τραυματίστηκαν αλλά δεν θα συνεχίσουν σήμερα.

Έτσι ο Οζιέ πέρασε και πάλι επικεφαλής και έμεινε εκεί μέχρι και μετά το τέλος της 4ης ειδικής (Ουρίκε 2). Όμως ο Σόρδο τον έχει πλησιάσει στα 2,4”, ενώ και οι Λάτβαλα, Χίρβονεν και Νεβίλ δεν είναι μακριά, με διαφορές 11,3”, 17,1” και 28,1” αντίστοιχα.

«Ο Μαντς ήταν τόσο γρήγορος που σε κάποιες ειδικές δεν μπορούσα να τον ακολουθήσω», δήλωσε ο Οζιέ. «Δεν ανακουφίστηκα όμως γιατί ο Ντάνι κι ο Γιάρι δεν είναι μακριά».

Ο Ρόμπερτ Κουμπίτσα ήταν 4ος στην κατηγορία WRC2 με το Citroen DS3 RRC, έχοντας χάσει χρόνο όταν του ξεζαντάρησε ένα λάστιχο και κλαδιά τρύπησαν το ψυγείο του αφού «ξενέρισε» σε μια στροφή. Αρχικά φοβήθηκε ότι ο κινητήρας είχε πάθει ζημιά από την υπερθέρμανση, όμως συνέχισε και μετά την 4η ειδική είναι δεύτερος στη WRC2 με διαφορά 23,5” από τον νεαρό Φιλανδό αστέρα, Εσαπέκα Λάπι (Skoda Fabia S2000).