WRC: Η ώρα της Κορσικής

WRC: Η ώρα της Κορσικής

Ο αγώνας ξεχωρίζει για τις πολλές αλλαγές σε σχέση με πέρυσι και για τη δεύτερη εμφάνιση του Loeb με τα χρώματα της Citroen.

O τέταρτος γύρος του Παγκοσμίου πρωταθλήματος είναι εδώ σε έναν από τους πλέον ιστορικούς αγώνες του θεσμού.Η Κορσική , ο αγώνες των 10.000 στροφών όπως είναι γνωστός, έχει τη δική του ξεχωριστή ταυτότητα αλλά και ιστορία συνδεδεμένη με μεγάλα ονόματα του σπορ αλλά και θλιβερές στιγμές.

Για φέτος συγκεντρώνει ένα ξεχωριστό ενδιαφέρον αφού ο αγώνας στο μεγαλύτερό του ποσοστό έχει αλλάξει παραμένοντας όμως πιστός στο DNA του: Στενοί δρόμοι με συνεχείς στροφές, δύσκολες στην πλειοψηφία τους, που απαιτούν συγκέντρωση 100% και βέβαια πολύ καλή προετοιμασία και τέλειο «διάβασμα» από πλευράς συνοδηγού.
Σε ό,τι αφορά στις αλλαγές η εκκίνηση θα πραγματοποιηθεί από την πόλη Bastia και τα συνολικά αγωνιστικά χιλιόμετρα φτάνουν τα 334.
Την πρώτη ημέρα θα έχουμε δύο φορές την ειδική των 49 χιλιομέτρων, την  La Porta – Valle di Rostino, ενώ την Κυριακή, λίγο πριν την Power Stage, πληρώματα και αυτοκίνητα θα υποστούν τη δοκιμασία της ειδικής Vero-Sarrola-Carcopino που έχει μήκος 55,17 χιλιόμετρα. Είναι η μεγαλύτερη τόσο του αγώνα όσο και όλου του θεσμού για φέτος. 
Σημαντικό ρόλο θα παίξουν οι ευμετάβλητες καιρικές συνθήκες που χαρακτηρίζουν τον αγώνα. Ας μην ξεχνάμε ότι το 2015 είχαν ακυρωθεί περίπου 90 χιλιόμετρα ειδικών λόγω του καιρού.

Όπως και στο Μεξικό, έτσι και εδώ, τα φώτα της δημοσιότητας αναμένεται να κλέψει ο Loeb  στη δεύτερη φετινή συμμετοχή του στον θεσμό με την ομάδα της Citroen.
Ο Γάλλος, εννέα φορές παγκόσμιος πρωταθλητής, τα πήγε πολύ καλά στο Μεξικό όπου «προδόθηκε» από ένα σκασμένο λάστιχο. Ωστόσο, όποια και αν είναι η επίδοσή του, λίγο ενδιαφέρει τους με πλήρη εμπλοκή διεκδικητές του τίτλου.



Στην ομάδα της Hyundai λοιπόν έρχονται με… ηθικό ακμαιότατο μετά το Μεξικό και θέλουν να διευρύνουν ακόμη περισσότερο τη βαθμολογική διαφορά στους κατασκευαστές από τους διώκτες τους. Ο Neuville προβάλει ως ένα από τα φαβορί για νίκη έχοντας κερδίσει το 2017 και έχει αποδείξει πως στην άσφαλτο είναι ταχύτατος. Sordo (πέρυσι είχε τερματίσει τρίτος) και Mikkelsen δεν υπολείπονται σε επιδόσεις, ενώ θα πρέπει να σημειώσουμε πως ο Βέλγος και ο Ισπανός θα τρέξουν με καινούργια αυτοκίνητα, ενώ ο τρίτος της βαθμολογίας Mikkelsen  δεν πρέπει να υποτιμάται έχοντας κερδίσει πέρυσι στην κατηγορία WRC2, ενώ το 2015 και το 2016 είχε ανέβει στο βάθρο με το VW Polo WRC.

Στη Ford o Ogier που μετρά δύο νίκες σε τρεις αγώνες θέλει να κρατήσει αυτήν την πρωτοπορία και να πάρει τη νίκη που θα είναι η δεύτερη της καριέρας του στον συγκεκριμένο αγώνα. Την ίδια στιγμή ο Evans θα έχει νέο συνοδηγό αφού δεν έχει αναρρώσει ακόμη ο Daniel Barritt και έτσι στο δεξί κάθισμα θα έχει τον πολύπειρο Νορβηγό Phil Mills, ενώ το τρίτο αυτοκίνητο της ομάδας θα οδηγήσει ο Bryan Bouffier στη δεύτερη εμφάνισή του φέτος μετά το Μόντε Κάρλο.

Στη Citroen σίγουρα όλοι θα κοιτούν τον Loeb, όμως στο δεύτερο αυτοκίνητο της ομάδας ο Meeke θα δίνει τη δική του μάχη για μια θέση ψηλά στην κατάταξη. Να σημειώσουμε ότι πέρυσι ο Meeke είχε μια εξαιρετική εμφάνιση και προδόθηκε από τον κινητήρα του όντας επικεφαλής του αγώνα μέχρι εκείνη τη στιγμή. Ο Βρετανός είναι βέβαιο ότι είναι ταχύς στην άσφαλτο και ότι θα κυνηγήσει τη νίκη στην Κορσική.
Βέβαια, ουδείς μπορεί να υποτιμά τον Loeb που έχει κερδίσει 4 φορές τον αγώνα, ωστόσο δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι φέτος δεν έχει γνώση των ειδικών αφού αυτές όπως προείπαμε είναι στο 70% καινούργιες.

Τέλος, στην ομάδα της Toyota θέλουν να κάνουν ένα νέο ξεκίνημα μετά τα όσα προβλήματα αντιμετώπισαν στο Μεξικό. Latvala, Tanak, Lappi, ο καθένας για δικούς του λόγους θα κυνηγήσει τη διάκριση με τον πρώτο να έχει στο ενεργητικό του τις πιο πολλές συμμετοχές  και μια νίκη από το 2015.
Από την άλλη δεν πρέπει να υποτιμούμε  τον Tanak, ο οποίος απέδειξε ότι προσαρμόστηκε πολύ γρήγορα στο νέο του αυτοκίνητο και είναι ταχύτατος και στην άσφαλτο.
Τον πιο δύσκολο έργο θα έχει ο Εsappekka Lappi που δεν έχει εμπειρία από τον αγώνα, χωρίς όμως –όπως δείχνουν οι μέχρι τώρα επιδόσεις του – αυτό να αποκλείει μια καλή εμφάνιση. Άλλωστε και γρήγορος είναι και πεισματάρης.  

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube