Στην Αυστραλία η VW θα προσπαθήσει να κατοχυρώσει το Πρωτάθλημα

Στην Αυστραλία η VW θα προσπαθήσει να κατοχυρώσει το Πρωτάθλημα

Μετά την αποτυχία στη Γερμανία, η VW ζητά στα χώματα της Αυστραλίας τη δικαίωση και την κατοχύρωση του πρωταθλήματος για το 2013

Μετά την άσφαλτο της Γερμανίας, το WRC επιστρέφει στο χώμα και μάλιστα στην δύσκολη Αυστραλία, για τον επόμενο αγώνα της χρονιάς.

Με τη VW να βρίσκεται σε απόσταση αναπνοής από τον τίτλο, αλλά και μετά τα άσχημα αποτελέσματα που είχε στη Γερμανία, η ομάδα θέλει όσο τίποτε άλλο τη νίκη για να κατοχυρώσει ότι με κόπο κατάκτησε μέχρι τώρα στο πρωτάθλημα.
Ο αγώνας έχει σαν βάση το Coffs Harbour, που βρίσκεται ανάμεσα στο Sydney και στο Brisbane. Είναι η δεύτερη επίσκεψη του WRC στην περιοχή μετά το 2011, αφού το 2012 στο καλαντάρι ήταν η Νέα Ζηλανδία.

Χαρακτηριστικό του αγώνα οι γρήγορες ειδικές διαδρομές που κινούνται μέσα σε δάση, που εναλλάσσονται με σκληρές ειδικές. Ειδικά στις διαδρομές που περνούν μέσα από τα δάση, με τα δέντρα να στέκουν απειλητικά δεξιά και αριστερά του δρόμου, απαιτείται πλήρης έλεγχος από τους οδηγούς για να αποφευχθούν οι ανεπιθύμητες έξοδοι και ζημιές.

Σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη του αγώνα θα παίξει και η σειρά εκκίνησης με τους οδηγούς που θα ξεκινούν πρώτοι να είναι αναγκασμένοι να «καθαρίζουν» την αγωνιστική γραμμή του δρόμου γι’ αυτούς που θα ακολουθούν, με τους τελευταίους να έχουν σημαντικό πλεονέκτημα έναντι των πρώτων. Έτσι, οι χρόνοι στην κατατακτήρια ειδική με βάση τους οποίους θα καθοριστεί και η σειρά εκκίνησης παίζουν σημαντικό ρόλο.

Το νέο στοιχείο για το 2013 είναι ότι στο κέντρο του αγώνα στο Coffs Harbour, εκτός από το service park θα υπάρχει και η σούπερ ειδική διαδρομή με μικτό οδόστρωμα (άσφαλτος + χώμα) την οποία τα αυτοκίνητα θα τρέξουν την Πέμπτη, την Παρασκευή και το Σάββατο το βράδυ. Οι οδηγοί θα ξεκινούν ανά δύο, από διαφορετικά σημεία της ειδικής που είναι ένα παλιό οβάλ σε σχήμα ποδηλατοδρόμιο που επεκτείνεται και στους γύρω δρόμους και τερματίζει πάλι μέσα στο οβάλ του ποδηλατοδρομίου.

Όσον αφορά στις υπόλοιπες ειδικές διαδρομές του αγώνα, οι οργανωτές έχουν επιλέξει στην πλειοψηφία τους αυτές που περιελάμβανε ο αγώνας και το 2011, με τα δύο από τα τρία σκέλη του αγώνα να μην απομακρύνονται περισσότερο από 35 χιλιόμετρα από το κέντρο του αγώνα στο Coffs Harbour. Αυτό είναι μεν καλό για τους θεατές και τους οδηγούς, αλλά δεν έλειψαν και οι επικρίσεις ότι πρόκειται για αγώνα «Μίκι Μάους» επί της ουσίας, ωστόσο οι οργανωτές υπερηφανεύονται πως σχεδίασαν τον πιο... κόμπακτ αγώνα του WRC.
To συνολικό μήκος των συνολικά 22 ειδικών διαδρομών είναι 353,98 χιλιόμετρα, ενώ το συνολικό μήκος του αγώνα είναι 930.88 χιλιόμετρα.
Για την ιστορία να θυμίσουμε πως το 2011 τον αγώνα είχε κερδίσει ο Mikko Hirvonen.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube