Ράλι Ισπανίας: Η 8η φετινή νίκη του Ogier

Ράλι Ισπανίας: Η 8η φετινή νίκη του Ogier

O Sebastien Ogier κάλυψε θεαματικά τη χθεσινή του καθυστέρηση και πήρε τη νίκη, που έδωσε και τον τίτλο των Κατασκευαστών στη VW

Έχοντας πάρει τον παγκόσμιο τίτλο των Οδηγών στο προηγούμενο ράλι, στη Γαλλία, ο Ogier ξεκίνησε τον αγώνα στην Ισπανία κυριαρχώντας στις ειδικές διαδρομές της Παρασκευής.

Όμως το Σάββατο χτύπησε μια πέτρα που δεν ήταν στις σημειώσεις του και του έσκασε το λάστιχο, με αποτέλεσμα να χάσει κάπου 54” και να ξεκινήσει σήμερα 46,5” πίσω από τον πρώτο, τον team-mate του, Jari-Matti Latvala.

Ο Ogier είχε καλύτερες συνθήκες δρόμου, αφού ξεκινούσε 4ος και οι προηγούμενοι είχαν σκουπίσει το γαρμπίλι από τη χωμάτινη επιφάνεια, όμως η σκόνη που έμενε στον αέρα σε συνδυασμό με τη χαμηλή τροχιά του ήλιου δυσκόλευαν πολύ την ορατότητα.

«Πιέσαμε πάρα πολύ», είπε. «Δεν ξέραμε αν αυτό θα ήταν δυνατόν αφού γνωρίζαμε ότι η σκόνη θα ήταν πρόβλημα, αλλά πήραμε ρίσκα σήμερα το πρωί. Ήμασταν γρήγοροι και εμπιστεύτηκα τις σημειώσεις μου 100%».

Παρά τη σκόνη, που ενόχλησε πολλούς άλλους οδηγούς, ο Ogier πετούσε, περνώντας τον Sordo τρεις ειδικές πριν το τέλος και τον Latvala στην προτελευταία ειδική. Σ’ αυτό τον βοήθησε και το Polo του Φιλανδού που τερμάτισε την ειδική με φλόγες να βγαίνουν από το καπό.

Οι κριτές έσβησαν γρήγορα τη φωτιά, αλλά ο Latvala αντιμετώπισε πρόβλημα με το διαφορικό του στην τελευταία ειδική, τερματίζοντας μισό λεπτό πίσω από τον Ogier.

O Dani Sordo ήταν μέσα στη μάχη για την κορυφή και τις τρεις ημέρες, αλλά σήμερα έχασε χρόνο μέσα στη σκόνη και μετά βγήκε από το δρόμο στην προτελευταία ειδική, σπάζοντας την ανάρτηση του Citroen DS3 και εγκαταλείποντας.

Η ατυχία του Ισπανού ανέβασε τον team-mate του, Mikko Hirvonen, στο τελευταίο σκαλί του βάθρου. Ο Φιλανδός ευνοήθηκε από ένα σκασμένο λάστιχο και άλλα προβλήματα του Thierry Neuville, που τερμάτισε τελικά 4ος με το Ford Fiesta, μπροστά από τον team-mate του, Evgeny Novikov. Έκτος ήταν ο τρίτος οδηγός της M-Sport Ford, o Mads Ostberg, που μετά από μια μέτρια επίδοση στην άσφαλτο, ξεναβρήκε τη φόρμα του στις σημερινές, χωμάτινες ειδικές.

Έβδομος τερμάτισε ο Τσέχος Martin Prokop (Ford), δύο λεπτά μπροστά από τον νεαρό Νεοζηλανδό Hayden Paddon, που έκανε το ντεμπούτο του με World Rally Car.

Τερματίζοντας 9ος γενικής και πρώτος στην κατηγορία WRC2, o Robert Kubica εξασφάλισε τον αντίστοιχο τίτλο. Στον τελευταίο αγώνα του πρωταθλήματος, το Ράλι Βρετανίας (14-17/11), ο Πολωνός πρώην αστέρας της Formula 1 θα κάνει και αυτός το ντεμπούτο του στην κορυφαία κατηγορία, με ένα Citroen DS3 WRC της εργοστασιακής ομάδας.

Η γενική κατάταξη του Ράλι Ισπανίας:

ΘΕΣΗNoΟΔΗΓΟΣΚΑΤΗΓΟΡΙΑΧΡΟΝΟΣ

ΔΙΑΦΟΡΑ

(ΑΠΟ ΠΡΟΗΓ.)

ΔΙΑΦΟΡΑ
(ΑΠΌ ΠΡΩΤΟ)
1.8S. OGIERM3:33:21.20.00.0
2.7J. LATVALAM3:33:54.1+32.9+32.9
3.2M. HIRVONENM3:34:34.9+40.8+1:13.7
4.11T. NEUVILLEM3:34:55.1+20.2+1:33.9
5.5E. NOVIKOVM3:35:22.2+27.1+2:01.0
6.4M. OSTBERGM3:35:47.2+25.0+2:26.0
7.21M. PROKOPM3:38:17.0+2:29.8+4:55.8
8.22H. PADDON 3:40:16.9+1:59.9+6:55.7
9.74R. KUBICAWRC23:44:35.3+4:18.4+11:14.1
10.23A. AL-KUWARI 3:46:48.0+2:12.7+13:26.8
11.10K. AL QASSIMIM3:46:51.7+3.7+13:30.5
12.35Y. AL RAJHIWRC23:49:51.1+2:59.4+16:29.9
13.65E. Gª OJEDAWRC33:57:11.8+7:20.7+23:50.6
14.124B. GUERRA 3:58:51.8+1:40.0+25:30.6
15.79R. BARRABLEWRC24:00:06.4+1:14.6+26:45.2

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube