Ράλι Αυστραλίας: O Ogier επανήλθε στη... φυσική του θέση

Ράλι Αυστραλίας: O Ogier επανήλθε στη... φυσική του θέση

Ο Γάλλος προηγείται άνετα στον αγώνα, με τρόπο που ξεκαθαρίζει ποιος είναι το «αφεντικό»

Δεν χρειάστηκε να περάσει και πολύς χρόνος για να μας δείξει ο Ogier ποιος είναι το αφεντικό.
Έτσι, μετά την ολοκλήρωση του δεύτερου αγωνιστικού σκέλους (το πρώτο είχε μόνο δύο περάσματα από την σούπερ ειδική), ο Γάλλος προηγείται στη γενική κατάταξη και έχει βάλει πλώρη για τη νίκη, με στόχο (αν μπορέσει) να κατοχυρώσει και τον τίτλο της χρονιάς.


Το τελευταίο θα εξαρτηθεί και από τα πλασαρίσματα του ανταγωνισμού, αλλά ο Ogier δεν δείχνει διατεθειμένος να χάσει το ψηλότερο σκαλί του βάθρου της Αυστραλίας. Χαρακτηριστικό της προσπάθειάς του είναι ότι κέρδισε όλες τις ειδικές διαδρομές της ημέρας με εξαίρεση το τελευταίο πέρασμα από την SSS Coffs, δημιουργώντας έτσι μία μικρή διαφορά ασφαλείας.



Εκμεταλλευόμενος τη σειρά εκκίνησης (9ος) και το γεγονός ότι έβρισκε το δρόμο καθαρό, δεν χρειάστηκε και πολύ για να αποδείξει ποιος είναι το αφεντικό στα δάση της Αυστραλίας, με τον δεύτερο στην κατάταξη Mikko Hirvonen να βρίσκεται πίσω του 20 δευτερόλεπτα. Βέβαια έχουμε μπροστά μας άλλες δύο μέρες αγώνα όπου όλα μπορεί να συμβούν, οπότε ας κρατήσουμε χαμηλούς τόνους, έως την Κυριακή και έως ότου δούμε το τελικό αποτέλεσμα. Πάντως για την ιστορία να αναφέρουμε, πως αν τα αποτελέσματα του δεύτερου σκέλους ήταν και τα τελικά, τότε ο Γάλλος θα πανηγύριζε τον πρώτο παγκόσμιο τίτλο της καριέρας του.

Το μαρτύριο της σκόνης
Όπως τελικά αποδείχθηκε, η σειρά εκκίνησης έπαιξε καθοριστικό ρόλο με τις τέσσερις θέσεις που χώριζαν τον Hirvonen από τον Ogier να μεταφράζονται σε δευτερόλεπτα υπέρ του Γάλλου, την ώρα που η σκόνη όπως είχαν προβλέψει οι οδηγοί δημιούργησε σε πολλές περιπτώσεις έντονα προβλήματα, με τους διοργανωτές που είχαν είχαν δώσει τρίλεπτο στα αυτοκίνητα προδιαγραφών WRC, να αναγκάζονται σε κάποιες περιπτώσεις να δίνουν και τετράλεπτο έτσι ώστε τα αυτοκίνητα να μην βρίσκουν μπροστά τους τη σκόνη των προπορευόμενων. Την ίδια στιγμή δεν ήταν λίγα τα «παράπονα» για ιδιαίτερα γλιστερές ειδικές.

Κατά τα λοιπά η μάχη ήταν έντονη για τις πίσω θέσεις και για το ποιος άλλος θα ανέβει στο βάθρο. Ο Thierry Neuville με άγχος με δεδομένο ότι έχει μηδενική εμπειρία από την Αυστραλία και κατάφερε να βρει το ρυθμό του στο δεύτερο πέρασμα από τις ειδικές, την ώρα που ο Kris Meeke ο οποίος αντικαθιστά τον Dani Sordo στον συγκεκριμένο αγώνα, παρουσίασε μια αξιοσημείωτη σταθερότητα γράφοντας χρόνους πολύ κοντά στους κορυφαίους για να τελειώσει το δεύτερο σκέλος στην 4η θέση της γενικής, μόλις 0,5 δλ. πίσω από τον Βέλγο. Οι επιδόσεις του Βρετανού παίρνουν μεγαλύτερη αξία αν αναλογιστούμε πως έχει να οδηγήσει το αυτοκίνητο πάρα πολύ καιρό πριν καθίσει στο μπάκετ στο shakedown πριν την εκκίνηση του αγώνα!



Επίθεση εξαπέλυσε όμως και ο Jari Matti Latvala, ο οποίος δεν ξεκίνησε καθόλου καλά, καταφέρνοντας τελικά να βρεθεί στην 5η θέση της γενικής κατάταξης. Ωστόσο, στη συνέχεια πρέπει να δείξει ιδιαίτερη προσοχή, καθώς εκτός του ότι είναι υποχρεωμένος να κυνηγά αυτού που βρίσκονται μπροστά του, πρέπει ταυτόχρονα να «ελέγξει» και την απειλή των Mads Ostberg, Andreas Mikkelsen και Evgeny Novikov που τον ακολουθούν κατά πόδας.
Ο Ostberg πάντως πρέπει να ανάψει ένα κεράκι στην τύχη του, αφού απέφυγε τα χειρότερα στην 8η ειδική, όταν θα μπορούσε να έχει εγκαταλείψει από τον βράχο που βρήκε μέσα στη μέση του δρόμου, αλλά τελικά κατάφερε να τον αποφύγει μόνον με μια μικρή ζημιά στο πλάι του αυτοκινήτου του.

Την ίδια στιγμή ο Andreas Mikkelsen είχε ένα τετ α κε στην 5η ειδική και ο  Evgeny Novikov μια... μόνιμη γκρίνια για το στήσιμο και τη συμπεριφορά του Fiesta. 
Η αυριανή ημέρα, περιλαμβάνει έξι ειδικές διαδρομές, εκ των οποίων οι δύο είναι η σούπερ ειδική Coffs., με το ενδιαφέρον όλων να εστιάζει στην μεγάλη ειδική των  50 χιλιομέτρων, η οποία μπορεί υπό προϋποθέσεις να καθορίσει και το τελικό αποτέλεσμα.

H κατάταξη μέχρι στιγμής 
1.      S. Ogier VW Polo R WRC 58:46.6
2.      M. Hirvonen Citroen DS3 WRC +20.0
3.      T. Neuville Ford Fiesta RS WRC +38.1
4.      K. Meeke Citroen DS3 WRC +38.6
5.      J. Latvala VW Polo R WRC +58.2
6.      M. Ostberg Ford Fiesta RS WRC +1:01.7
7.      A. Mikkelsen VW Polo R WRC +1:03.8
8.      E. Novikov Ford Fiesta RS WRC +1:09.2
9.      N. Quinn Mini JCW WRC +4:02.6
10. K. Qassimi Citroen DS3 WRC +4:41.4

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube