Όλοι κρέμονται από το στόμα του Neuville...

Όλοι κρέμονται από το στόμα του Neuville...

Στο Ράλι Ισπανίας τον πρώτο λόγο έχει η μεταγραφολογία και μετά ο αγώνας

Είναι μια από τις σπάνιες φορές που ο αγώνας δεν συγκεντρώνει τόσο πολύ ενδιαφέρον, όσο τα όσα γίνονται και κυρίως οι συζητήσεις πίσω από κλειστές πόρτες στο σέρβις παρκ στο Salou και όχι μόνον.

Στο επίκεντρο των συζητήσεων αυτών ο Neuville και το αν τελικά θα μετακινηθεί στη Hyundai, ή αν θα μείνει στην M-Sport.
Στην τελευταία, πήραν μια βαθιά ανάσα ανακούφισης, όπως φαίνεται και από τις δηλώσεις του Malcolm Wilson, ο οποίος αφού ξεκαθάρισε πως ο  Neuville βρίσκεται όντως με το ένα πόδι στην ομάδα του και το άλλο στην Hyundai, διευκρίνισε πως η οικονομική επιβίωση της M-Sport δεν εξαρτάται από την απόφαση του Βέλγου και πως η χορηγία του Qatar θα εξακολουθήσει να υπάρχει.
Μάλιστα ο Al Attiyah δήλωσε ότι βρίσκεται κοντά σε συμφωνία με τον Wilson για την νέα χρονιά, τονίζοντας πως για τον επόμενο χρόνο σχεδιάζει μια ομάδα με τρία αυτοκίνητα, από τα οποία ο ίδιος θα οδηγήσει το ένα για έξι μόνον αγώνες και στους υπόλοιπους θα παραχωρήσει το μπάκετ του σε νέους οδηγούς, ένας από τους οποίους μάλλον θα είναι ο Evans για τον οποίο ο Wilson έχει μόνο καλά λόγια.




Μάλιστα, ο Evans είχε αντικαταστήσει τον Al Attiyah στον αγώνα της Σαρδηνίας, όπου είχε εντυπωσιάσει με τις επιδόσεις του.
Ωστόσο, φήμες θέλουν στην ομάδα να μετακινείται ο Mikko Hirvonen., αν και εφόσον βέβαια ο Neville αποχωρήσει, κάτι που θα γνωρίζουμε ως φαίνεται μετά το Ράλι της Ισπανίας.

Στη δίνη της μεταγραφολογίας εμπλέκεται και η ομάδα της Citroen, με τον Yves Matton να δηλώνει στη συνέντευξη τύπου ότι για το 2014 θα επιλέξει ανάμεσα σε πέντε ονόματα, δηλαδή τους Hirvonen, Sordo, Kubica, Ostberg και Meeke. 


Πάντως ο αρχηγός της γαλλικής ομάδας δεν δείχνει να βιάζεται να αποφασίσει, περιμένοντας ίσως και τα αποτελέσματα και τις επιδόσεις των «μνηστήρων» για τα μπάκετ του 2014 και στους αγώνες που απομένουν μέχρι να τελειώσει το πρωτάθλημα.
Ωστόσο, ο Sordo ο οποίος μάλλον απογοήτευσε φέτος με τις επιδόσεις του,  δήλωσε ευθαρσώς ότι μία νίκη στην Ισπανία δεν του εξασφαλίζει το μέλλον του,  αποκαλύπτοντας ταυτόχρονα πως και αυτός έχει μιλήσει με ανθρώπους της Hyundai!

Ο Ισπανός που ήταν ταχύτερος όλων στο shakedown, θέλει οπωσδήποτε τη νίκη στον αγώνα της πατρίδας του,όχι μόνον για λόγους εντοπιότητας και γοήτρου, αλλά και για ενισχύσει την εικόνα του στο μεταγραφικό παζάρι.

Σε ό,τι αφορά στον αγώνα, το shakedown έτσι όπως ήταν σχεδιασμένο δεν ικανοποίησε τους οδηγούς διότι –όπως είπαν- δεν είχε καμία σχέση με τις συνθήκες του αγώνα.


Ο πιο δεικτικός από όλους ήταν ο Sebastien Ogier ο οποίος είπε πως το συγκεκριμένο shakedown ήταν ό,τι χειρότερο έχει δει: «κάναμε μία πλατεία γύρω- γύρω, μία ευθεία και μερικά σικέιν. Έκανα τα τέσσερα υποχρεωτικά περάσματα μόνο... Δεν μας προσέφερε τίποτα από πλευράς στησίματος του αυτοκινήτου, γι’ αυτό και θα χρησιμοποιήσουμε τις ρυθμίσεις που είχαμε στη Γαλλία», είπε με νόημα ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής.

Ο αγώνας ξεκινά το απόγευμα από τη Βαρκελώνη και για σήμερα έχει τρεις ασφαλτικές νυκτερινές ειδικές.
Όμως όλο το παιχνίδι θα παιχτεί αύριο, διότι ενόψει του χωμάτινου σκέλους της Κυριακής, όλοι θα θέλουν μια ευνοϊκή θέση στη σειρά εκκίνησης της τελευταίας μέρας για να μην «καθαρίζουν» το δρόμο και είναι πολύ πιθανό να παιχτούν παιχνίδια τακτικής που θα αλλοιώσουν το θέαμα και τον συναγωνισμό.
Οψώμεθα...

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube