Με πρωτοβουλία της VW παγώνει η εξέλιξη των αυτοκινήτων για το 2014

Με πρωτοβουλία της VW παγώνει η εξέλιξη των αυτοκινήτων για το 2014

Με πρωτοβουλία της VW, μετά από εισήγησή της στη FIA, παγώνει για ένα ακόμη χρόνο η εξέλιξη των αυτοκινήτων στο WRC

Με πρωτοβουλία της VW, μετά από εισήγησή της στη FIA, παγώνει για ένα ακόμη χρόνο η εξέλιξη των αυτοκινήτων στο WRC.

Σκοπός της πρωτοβουλίας είναι να μειωθεί το κόστος των ομάδων και έτσι να μην αναγκαστούν σε αποχωρήσεις, κάτι που θα είχε άμεσο αντίκτυπο στον ανταγωνισμό αλλά και στο κύρος του θεσμού αυτού καθαυτού.

Με βάση τους ισχύοντες κανονισμούς. στο τέλος του 2013, ολοκληρώνονταν ο κύκλος ζωής των εν ενεργεία  Citroen DS3 WRC, Ford Fiesta RS WRC και VW Polo R WRC που σημαίνει ότι οι κατασκευαστές έπρεπε να παρουσιάσουν και ομολογκάρουν νέα αγωνιστικά. Αυτό μεταφράζεται σε μια επένδυση της τάξης των 3,5 - 4 εκατ. ευρώ για τον κάθε κατασκευαστή, κόστος δυσβάστακτο στις μέρες μας αλλά και ποσό δυσεύρετο…

Οι ομάδες που θα κύρια θα υπέφεραν από αυτό ήταν αυτές της M-Sport και της Citroen, μια που η VW είναι "φρέσκια" στο WRC και δεν θα είχε πρόβλημα να επενδύσει ή και να βρει τα χρήματα από χορηγούς, δεδομένων και τον φετινών της επιδόσεων.

Ο επικεφαλής της VW Motorsport, Γιόστ Κάπιτο, ανάφερε χαρακτηριστικά πως: "Μετά από συζητήσεις για το τι είναι καλύτερο για το μέλλον του WRC και το πώς θα κρατήσουμε ψηλά τον αριθμό συμμετοχών, καταλήξαμε ότι το καλύτερο είναι να συνεχίσουμε με τα αυτοκίνητα που έχουμε φέτος".

Από την πλευρά του ο Μάλκολμ Ουίλσον, επικεφαλής της M-Sport, δήλωσε πως "Είμαστε ευγνώμονες γι' αυτήν την πρωτοβουλία που αποτελεί μια πολύ θετική κίνηση κια για εμάς και για τη Citroen. Με την απόφαση αυτή το πρωτάθλημα παραμένει ανοικτό και το 2014 χωρίς να χρειαστεί να ξοδέψουμε εκατομμύρια για εξέλιξη. Για να είμαι ειλικρινής", είπε, "χωρίς την επιστροφή της Ford στο WRC, δεν θα μπορούσαμε να προχωρήσουμε στην εξέλιξη νέου αυτοκινήτου".

Πέρα από το θετικό της εξέλιξης, οι "κακές γλώσσες" λένε πως ο επικεφαλής της VW Motorsport πέτυχε με ένα σμπάρο δυο τριγώνια: πρώτον να κρατήσει τις υπόλοιπες ομάδες μέσα στο παιχνίδι και  δεύτερον να κάνει οικονομίες, ξέροντας ότι έχει το καλύτερο αυτοκίνητο και τους ταχύτερους οδηγούς, κάτι που του εξασφαλίζει νίκες και τίτλο (ίσως) και για το 2014.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube