Σύμφωνα με το Βαυαρό κατασκευαστή, το μοχλικό σύστημα ψαλιδιού επιτρέπει στο σύστημα ηλεκτροκίνησης «να κινείται ελεύθερα, εξαλείφοντας την ανάγκη για χρήση συμβατικού τεντωτήρα για την αλυσίδα.
Αυτό με τη σειρά του επιτρέπει για πρώτη φορά σε eBike, να συνδυαστεί πίσω ανάρτηση με ανθρακονημάτινη αλυσίδα που δεν χρειάζεται συντήρηση, παρέχοντας εκπληκτική ώθηση και δυναμικά χαρακτηριστικά.
Κι ενώ η BMW πατεντάρισε την ιδέα, αποφάσισε να το δώσει το ελεύθερο προς χρήση κι από άλλους, καθώς δεν υφίστατο λόγος άμεσης εκμετάλλευσής του από τη βαυαρική εταιρεία. Ωστόσο, το Heisenberg XF1 για να αποδώσει τιμή στην BMW τοποθέτησε ένα μικρό διακριτικό «Concept by BMW i», στο ψαλίδι.
[Πηγή BMW]
Κάθε αναγνώστης του drive.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam).
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!