WEC: Νίκη της Toyota στο φινάλε του Μπαχρέιν

WEC: Νίκη της Toyota στο φινάλε του Μπαχρέιν

Η Toyota πήρε στο Μπαχρέιν την πρώτη της φετινή νίκη σε αγώνα του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής που δεν συντομεύτηκε

Η ιαπωνική φίρμα, έχοντας κερδίσει στον συντομευμένο λόγω βροχής αγώνα του Fuji, τον Οκτώβριο, κέρδισε και στο φινάλε του πρωταθλήματος, στο Μπαχρέιν, με τους Sebastien Buemi, Stephane Sarrazin και Anthony Davidson.

Το Toyota TS030 Hybrid ήταν πρώτο από την αρχή μέχρι το τέλος του 6ωρου αγώνα και τερμάτισε 70” μπροστά από το Audi R18 e-tron quattro των Benoit Treluyer, Marcel Fassler και Andre Lotterer.

 Το νικηφόρο Toyota πήρε την πρωτοπορία από το αδελφό του αυτοκίνητο, που οδηγούσαν οι Nicolas Lapierre, Alex Wurz και Kazuki Nakajima, νωρίς τη δεύτερη ώρα του αγώνα. Ο Wurz ήταν μόνο μισό λεπτό πίσω από τον Sarrazin όταν έμεινε από κινητήρα.

Όταν συνέβη αυτό, το Audi του Duval ήταν μόλις 15” πίσω από το επικεφαλής Toyota και η απόσταση έμενε σταθερή μέχρι που το γερμανικό αυτοκίνητο επίσης εγκατέλειψε γύρω στα μέσα του αγώνα.

Ο Fassler με το άλλο Audi ανέλαβε να κυνηγήσει το Toyota που απέμενε, αλλά στην προσπάθεια να κάνει διπλή οδηγική βάρδια, έμεινε από λάστιχα και η διαφορά από τους πρώτους σχεδόν διπλασιάστηκε. Στη συνέχεια, μια ποινή διέλευσης από τα pits (λόγω προσπεράσματος κάτω από κίτρινες σημαίες) έβαλε τέλος στις ελπίδες του Ελβετού και των συν-οδηγών του.

Η εγκατάλειψη δύο εργοστασιακών αυτοκινήτων και του μόνου ιδιωτικού της μεγάλης κατηγορίας LMP1, προήγαγε τους νικητές της LMP2, John Martin, Mike Conway και Roman Rusinov, με το G-Drive/Delta-ADR ORECA-Nissan 03, στην 3η θέση της γενικής κατάταξης.

Η 4η θέση που κατέλαβε το OAK Racing Morgan-Nissan LMP2, με οδηγούς τους Bertrand Baguette, Martin Plowman και Ricardo Gonzalez, ήταν αρκετή για να τους χαρίσει το FIA Endurance Trophy για οδηγούς LMP2.

Οι Gianmaria Bruni και Toni Vilander θριάμβευσαν στην κατηγορία GTE Pro με την AF Corse Ferrari 458, με τον Bruni να κερδίζει το σχετικό Παγκόσμιο Κύπελλο.

Η Aston Martin πήρε πάντως τη νίκη και τον τίτλο των οδηγών στην «ερασιτεχνική» κατηγορία GTE Am, με τους Jamie Campbell-Walter και Stuart Hall.

Η 8Star Motorsports πήρε τον αντίστοιχο τίτλο των ομάδων στην GTE Am, χάρη στη δεύτερη θέση των Davide Rigon, Rui Aguas και Enzo Potolicchio.

Τελική κατάταξη μετά από 199 γύρους:

Θέση  Κλάση     Οδηγοί                         Ομάδα/Αυτοκίνητο                    Χρόνος/Διαφορές
 1.  P1     Davidson/Buemi/Sarrazin         Toyota                  6h01m15.303s
 2.  P1     Lotterer/Treluyer/Fassler       Audi                      +1m10.585s
 3.  P2     Rusinov/Martin/Conway           Delta-ADR ORECA-Nissan      +15 laps
 4.  P2     Pla/Heinemeier Hansson/Brundle  OAK Morgan-Nissan           +15 laps
 5.  P2     Wirdheim/Reip/Lancaster         Greaves Zytek-Nissan        +15 laps
 6.  P2     Baguette/Gonzalez/Plowman       OAK Morgan-Nissan           +17 laps
 7.  P2     Nicolet/Ihara/Cheng             OAK Morgan-Nissan           +19 laps
 8.  P2     Giroix/Kerr/Dolby               Delta-ADR ORECA-Nissan      +21 laps
 9.  GTE P  Bruni/Vilander                  AF Ferrari                  +24 laps
10.  GTE P  Bergmeister/Pilet               Manthey Porsche             +24 laps
11.  GTE P  Kobayashi/Fisichella            AF Ferrari                  +25 laps
12.  GTE P  Lieb/Lietz                      Manthey Porsche             +25 laps
13.  GTE A  Nygaard/Poulsen/Thiim           Aston Martin                +26 laps
14.  P2     Perez Companc/Minassian/Kaffer  Pecom ORECA-Nissan          +27 laps
15.  GTE A  Potolicchio/Aguas/Rigon         8Star Ferrari               +27 laps
16.  GTE A  Perrodo/Collard/Griffin         AF Ferrari                  +27 laps
17.  GTE A  Bornhauser/Canal/Rees           Larbre Corvette             +28 laps
18.  GTE A  Hall/Goethe/Campbell-Walter     Aston Martin                +30 laps
19.  GTE A  Narac/Vernay/Palttala           Imsa Porsche                +37 laps
 
Εγκαταλείψεις:
 
     GTE P  Lamy/Senna/Stanaway             Aston Martin                145 laps
     GTE P  Turner/Mucke                    Aston Martin                109 laps
     P1     Kristensen/Duval/McNish         Audi                         93 laps
     GTE A  Ried/Roda/Ruberti               Proton Porsche               86 laps
     GTE A  Krohn/Jonsson/Mediani           Krohn Ferrari                83 laps
     P1     Wurz/Lapierre/Nakajima          Toyota                       64 laps
     P1     Belicchi/Beche/Prost            Rebellion Lola-Toyota        44 laps
     P2     Holzer/Kraihamer/Charouz        Lotus                         5 laps

     P2        Weeda/Liuzzi/Auer                             Lotus                                            0 laps

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube