Νέο Nissan ZEOD RC: Hλεκτρικό αγωνιστικό για το Le Mans

Νέο Nissan ZEOD RC: Hλεκτρικό αγωνιστικό για το Le Mans

Η Nissan αποκάλυψε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο που θα αγωνιστεί στις 24 Ώρες του Λε Μαν του 2014 στη θέση “Garage 56” που είναι αφιερωμένη σε πειραματικά πρωτότυπα

Το ZEOD RC, που έχει σχεδιαστεί από τον Μπεν Μπόουλμπι, το δημιουργό του περσινού DeltaWing, θα χρησιμοποιεί την ίδια τεχνολογία μπαταριών λιθίου με το Leaf, το ηλεκτρικό Nissan δρόμου.

Η Nissan σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει το ZEOD RC –που δεν θα είναι πλήρως ηλεκτρικό αφού δεν θα μπορεί να βγάλει 24 ώρες αγώνα χωρίς χρονοβόρες φορτίσεις – ως κινητό εργαστήριο για κάμποσες νέες τεχνολογίες οι οποίες θα εφαρμοστούν σε ένα αμιγώς ηλεκτρικό αγωνιστικό LMP1 στο μέλλον.

«Το πρόγραμμα ZEOD RC έχει σχεδιαστεί για την εξέλιξη πολλών διαφορετικών τεχνολογιών και την αξιολόγησή τους σχετικά με το πώς θα μπορούν να εφαρμοστούν σε ένα αγωνιστικό με το οποίο θα κάνουμε την επιστροφή μας στη μεγάλη κατηγορία LMP1 των 24 Ωρών του Λε Μαν», δήλωσε ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Nissan, Άντι Πάλμερ.

«Ερευνούμε πολλές εναλλακτικές», συνέχισε. «Οι κατ’ επιλογή μηδενικές εκπομπές, όπου ο οδηγός μπορεί να επιλέγει μεταξύ ηλεκτροκίνησης και κίνησης με βενζίνη, είναι μια μελλοντική κατεύθυνση για τα αυτοκίνητα δρόμου, οπότε θα δοκιμαστεί, όπως επίσης η αμιγής ηλεκτροκίνηση και άλλες νέες τεχνολογίες που ακόμη εξελίσσουμε.

«Καθώς κανένας άλλος κατασκευαστής δεν χρησιμοποιεί σήμερα τεχνολογία ηλεκτροκίνησης με μπαταρία στους Αγώνες Αντοχής, η Nissan και πάλι καινοτομεί.

«To αυτοκίνητο αυτό θα μας παράσχει σημαντική ποσότητα στοιχείων και πληροφοριών για να αξιολογήσουμε πιθανά συστήματα κίνησης για μελλοντικά αγωνιστικά σπορ-πρωτότυπα και θα μας επιτρέψει να συνεχίσουμε ως πρωτοπόροι στην τεχνολογία μηδενικών ρύπων για το δρόμο»

Το αυτοκίνητο, που θα χρησιμοποιεί λάστιχα της Michelin, θα αρχίσει τις δοκιμές αργότερα το καλοκαίρι.

Ο Μπόουλμπι είπε ότι θα δοκιμαστούν πολλά διαφορετικά κινητήρια συστήματα σε μια προσπάθεια να βρεθεί το πιο αποδοτικό για να εφαρμοστεί στο αγωνιστικό του 2014.

«Έχουμε πολλές εναλλακτικές να σκεφτούμε και να δοκιμάσουμε», είπε. «Το πρόγραμμα δοκιμών αποτελεί μέρος ενός πιο μακροπρόθεσμου σχεδίου για την εξέλιξη –σε συνεργασία με τους οργανωτές του Λε Μαν, τη λέσχη ACO– αφενός του πιο κατάλληλου κινητήριου συστήματος και αφετέρου των σχετικών κανονισμών για τη συγκεκριμένη τεχνολογία».

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube