MotoGP Μαλαισίας: Δεύτερη pole της σεζόν για τον Dovizioso
Ο Andrea Dovizioso πήρε με σχετική άνεση την pole position πάνω στην Ducati του, στην υγρή πίστα της Sepang.
Ενώ τα τρίτα ελεύθερα δοκιμαστικά, Σάββατο πρωί, ήταν στεγνά, έβρεξε αμέσως μετά και η πίστα ήταν ακόμα βρεγμένη όταν ξεκίνησαν οι κατατακτήριες.
Για να καλύψει την ελάχιστη πιθανότητα να στεγνώσει η ξαναστρωμένη με άσφαλτο πίστα, η Ducati είχε έτοιμη μια δεύτερη μοτοσικλέτα με ενδιάμεσα λάστιχα για τον Dovizioso, όπως και η Yamaha για τον Rossi, όταν άρχισε η Q2.
Δεν χρειάστηκαν όμως, καθώς ο Dovizioso ήταν μπροστά και τα 15 λεπτά, φορώντας τα λάστιχα βροχής.
Ο πρώτος γρήγορος γύρος του Dovi ήταν 2’ 11” 511, 1,624” ταχύτερος από αυτόν του πιο κοντινού ανταγωνιστή του εκείνη τη στιγμή, του Rossi.
Ο Rossi, o Lorenzo και ο Marquez μείωσαν στη συνέχεια τη διαφορά, με τον Lorenzo σε απόσταση 0,276” όταν έπεσε η καρό σημαία.
Ο Dovi άλλαξε το μαλακό πίσω λάστιχο βροχής με ένα σκληρό και πήγε ακόμα πιο γρήγορα στον τελευταίο του γύρο. Κέρδισε ελάχιστα δέκατα στον τελευταίο τομέα της πίστας και με χρόνο 2’ 11” 485 πήρε τη δεύτερη pole της φετινής σεζόν με διαφορά 0,246”.
Ο Rossi βελτίωσε και αυτός μετά την καρό σημαία, περνώντας τον Lorenzo για 0,056” και παίρνοντάς του τη 2η θέση. Όμως η 3η θέση για τον Ισπανό δεν παύει να σηματοδοτεί μια άνοδο φόρμας στο βρεγμένο.
Ο Marquez, που ταλαιπωρείται από χθες με γαστρεντερίτιδα, πήρε τελικά την 4η θέση πετχαίνοντας το χρόνο του νωρίς, ενώ ο Cal Crutchlow ήταν και πάλι ο καλύτερος «δορυφορικός» αναβάτης, παίρνοντας την 5η θέση της εκκίνησης.
Την ημέρα των 31ων γενεθλίων του, ο Crutchlow έπεσε στις τρίτες ελεύθερες δοκιμές τραυματίζοντας το δεξί του χέρι. Η πτώση σήμαινε ότι έπρεπε να προκριθεί από την Q1, πράγμα που κατάφερε με διαφορά 1.293”. Όμως έπεσε ξανά προς το τέλος της Q1, όταν ήταν 12ος και τελευταίος. Σηκώθηκε όμως και ανέβηκε στην 5η θέση μετά το πέσιμο της καρό σημαίας.
Ο Andrea Iannone, στην επιστροφή από τον τραυματισμό του, πήρε την 6η θέση με την εργοστασιακή Ducati, μπροστά από το δίδυμο της Suzuki, Aleix Espargaro και Maverick Vinales. O Espargaro έπεσε στην Κ9 ενώ απέμεναν 2 λεπτά δοκιμών.
Ο Alvaro Bautista ήταν 9ος με την Aprilia, ενώ ο Loris Baz, που προκρίθηκε από την Q1 μαζί με τον Crutchlow –παρά μία πτώση–, πήρε με την Avintia Ducati τη 10η θέση της εκκίνησης, το καλύτερο αποτέλεσμα στην καριέρα του.
Ο Bradley Smith (Yamaha Tech3) και ο Jack Miller (Marc VDS Honda) έχασαν την πρόκριση στην Q2 για μόλις 0,023” από τον Baz και θα ξεκινήσουν αύριο από τη 13η και τη 14η θέση.
ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΩΝ ΓΙΑ ΤΟ MOTOGP ΤΗΣ ΜΑΛΑΙΣΙΑΣ:
ΘΕΣΗ | ΑΝΑΒΑΤΗΣ | ΟΜΑΔΑ | ΧΡΟΝΟΣ | ΔΙΑΦ. |
|---|---|---|---|---|
1 | Andrea Dovizioso | Ducati | 2m11.485s | - |
2 | Valentino Rossi | Yamaha | 2m11.731s | 0.246s |
3 | Jorge Lorenzo | Yamaha | 2m11.787s | 0.302s |
4 | Marc Marquez | Honda | 2m11.874s | 0.389s |
5 | Cal Crutchlow | LCR Honda | 2m12.558s | 1.073s |
6 | Andrea Iannone | Ducati | 2m12.598s | 1.113s |
7 | Aleix Espargaro | Suzuki | 2m12.869s | 1.384s |
8 | Maverick Vinales | Suzuki | 2m12.981s | 1.496s |
9 | Alvaro Bautista | Aprilia | 2m13.325s | 1.840s |
10 | Loris Baz | Avintia Ducati | 2m13.452s | 1.967s |
11 | Pol Espargaro | Tech3 Yamaha | 2m13.707s | 2.222s |
12 | Hector Barbera | Avintia Ducati | 2m13.973s | 2.488s |
13 | Bradley Smith | Tech3 Yamaha | 2m12.898s | 1.413s |
14 | Jack Miller | Marc VDS Honda | 2m12.907s | 1.422s |
15 | Danilo Petrucci | Pramac Ducati | 2m13.776s | 2.291s |
16 | Stefan Bradl | Aprilia | 2m13.850s | 2.365s |
17 | Hiroshi Aoyama | Honda | 2m14.179s | 2.694s |
18 | Scott Redding | Pramac Ducati | 2m14.433s | 2.948s |
19 | Eugene Laverty | Aspar Ducati | 2m14.769s | 3.284s |
20 | Yonny Hernandez | Aspar Ducati | 2m14.786s | 3.301s |
21 | Tito Rabat | Marc VDS Honda | 2m15.894s | 4.409s |



