DTM: Wickers και Mercedes στο πιο ψηλό σκαλί
Audi στη 2η και 3η θέση με έναν εξαιρετικό Ekstrom να ξεκινά 12ος και να τερματίζει 3ος!
Η Mercedes κέρδισε τον 4ο αγώνα του DTM στο Norisring. Nικητής αναδείχθηκε ο poleman Wickers που τέθηκε από την αρχή επικαφαλής του αγώνα και δεν απειλήθηκε από κανέναν, ενώ στο δεύτερο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Green με Audi.
Ωστόσο τα εύσημα ανήκουν μάλλουν στον Ekstrom που ξεκίνησε από την 12η θέση και κατάφερε να ανέβει τρίτος στο βάθρο.Από μια άποψη, το Norisring ανήκει στην Audi με τους Green και Ekstrom να πολεμούν και να κερδίζουν δύο θέσεις στο βάθρο σχεδόν από το πουθενά, αφού ο μεν Green ξεκινούσε τρίτος ανάμεσα σε πάμπολλες Mercedes , ο δε Ekstrom ήρθε από πολύ πίσω για να ανέβει πολύ ψηλά.
Oι καιρικές συνθήκες ήταν αυτές που μονοπώλησαν το ενδιαφέρον.
Μισή μόλις ώρα πριν την προκαθορισμένη έναρξη του αγώνα στο Norisring είχαμε πολύ δυνατή βροχή, η οποία έδειξε να κοπάζει κάπως 15 λεπτά πριν σβήσουν τα κόκκινα φώτα, αλλά όχι και να σταματά.
Ωστόσο ήταν δεδομένο πως τα βρόχινα ελαστικά ήταν μονόδρομος. Η σειρά εκκίνησης είχε στις δύο πρώτες θέσεις δύο Mercedes με τους Wickers και Di Resta, ένα Audi (αυτό του Green) στην 3η θέση να ακολουθείται από τις Mercedes των Wehrlein, Paffett και Vietoris. Tην ίδια στιγμή, από την 7η θέση ξεκινούσε ο πρωτοπόρος του πρωταθλήματος Marco Wittmann (BMW) μετά την τιμωρία του Εkstrom που ξεκίνησε από τη 12η θέση.
Η εκκίνηση δόθηκε τελικά πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας και αφού προηγουμένως τα αυτοκίνητα είχαν κάνει δύο γύρους.
Κάπου εκεί και μετά από μια επαφή, ο Green κέρδισε μια θέση και βρέθηκε να στρίβει δεύτερος πίσω από τον Wickers που κινήθηκε με ασφάλεια πρώτος.
Στο μεταξύ η βροχή είχε σταματήσει, η πίστα άρχισε να γίνεται πιο βατή και στεγνή τουλάχιστον στην αγωνιστική γραμμή, αλλά οι επαφές και τα γλυστρήματα δεν έλειψαν.
Kάπου στον 40ο γύρο όπου και τα μισά του αγώνα, άρχισαν τα πιτ στοπ και το πέρασμα σε σλικ ελαστικά, αφού πλέον η βροχή είχε σταματήσει και η πίστα είχε στεγνώσει σχεδόν τελείως στην αγωνιστική γραμμή.
Ο Wickers παρέμεινε στην 1η θέση με τον Vietoris να έχει ανέβει δεύτερος και τρίτος να έχει πέσει ο Green μετά και από μια ποινή 5 δευτερολέπτων στάσης στα πιτ που δέχτηκε. Στο μετάξύ στον 60 γύρο (από τους 83) ο Εkstrom είχε καταφέρει να ανέβει 4ος από 12ος που ξεκίνησε.
Η εγκατάλειψη του Vietoris λίγους γύρους πριν το τέλος έδωσε δραματική τροπή στον αγώνα και το δικαίωμα στην Audi να πανηγυρίσει μια 2η και μια 3η θέση που τους έδωσε πολύτιμους βαθμούς αλλά και την αυτοπεποίθηση που ζητούσαν από την αρχή του πρωταθλήματος.
Τελικά αποτελέσματα
| Θέση | Οδηγός | Γύροι | Χρόνος | Διαφορά | |
| 1 | ![]() | Robert Wickens FREE MAN´S WORLD Mercedes AMG DTM Mercedes AMG C-Coupé | 82 | 1:15:21.118 | |
| 2 | ![]() | Jamie Green Audi Sport Team Rosberg Audi RS 5 DTM | 82 | 1:15:45.024 | +23.906 |
| 3 | ![]() | Mattias Ekström Audi Sport Team Abt Sportsline Audi RS 5 DTM | 82 | 1:15:47.040 | +25.922 |
| 4 | ![]() | Edoardo Mortara Audi Sport Team Abt Audi RS 5 DTM | 82 | 1:15:53.993 | +32.875 |
| 5 | ![]() | Adrien Tambay Audi Sport Team Abt Audi RS 5 DTM | 82 | 1:16:05.779 | +44.661 |
| 6 | ![]() | Pascal Wehrlein gooix Mercedes AMG DTM Mercedes AMG C-Coupé | 82 | 1:16:05.906 | +44.788 |
| 7 | ![]() | Marco Wittmann BMW Team RMG BMW M4 DTM | 82 | 1:16:07.168 | +46.050 |
| 8 | ![]() | Joey Hand BMW Team RBM BMW M4 DTM | 82 | 1:16:09.109 | +47.991 |
| 9 | ![]() | Mike Rockenfeller Audi Sport Team Phoenix Audi RS 5 DTM | 82 | 1:16:09.921 | +48.803 |
| 10 | ![]() | Timo Scheider Audi Sport Team Phoenix Audi RS 5 DTM | 81 | 1:15:22.485 | +1 γύρος |
| 11 | ![]() | Bruno Spengler BMW Team Schnitzer BMW M4 DTM | 81 | 1:15:26.220 | +1 γύρος |
| 12 | ![]() | Gary Paffett EURONICS Mercedes AMG DTM Mercedes AMG C-Coupé | 81 | 1:15:35.248 | +1 γύρος |
| 13 | ![]() | Daniel Juncadella Petronas Mercedes AMG DTM Mercedes AMG C-Coupé | 81 | 1:15:44.436 | +1 γύρος |
| 14 | ![]() | Augusto Farfus BMW Team RBM BMW M4 DTM | 81 | 1:15:46.468 | +1 γύρος |
| 15 | ![]() | Paul Di Resta Mercedes AMG DTM Mercedes AMG C-Coupé | 81 | 1:15:51.347 | +1 γύρος |
| 16 | ![]() | Timo Glock BMW Team MTEK BMW M4 DTM | 80 | 1:15:38.427 | +2 γύροι |
| 17 | ![]() | António Félix da Costa BMW Team MTEK BMW M4 DTM | 80 | 1:15:50.252 | +2 γύροι |
| 18 | ![]() | Maxime Martin BMW Team RMG BMW M4 DTM | 80 | 1:15:50.864 | +2 γύροι |
| 19 | ![]() | Nico Müller Audi Sport Team Rosberg Audi RS 5 DTM | 80 | 1:15:56.244 | +2 γύροι |
| 20 | ![]() | Vitaly Petrov Mercedes AMG DTM Mercedes AMG C-Coupé | 80 | 1:16:06.701 | +2 γύροι |
| 21 | ![]() | Christian Vietoris Original-Teile Mercedes AMG DTM Mercedes AMG C-Coupé | 73 | 1:08:19.122 | +9 γύροι |
| 22 | ![]() | Miguel Molina Audi Sport Team Abt Sportsline Audi RS 5 DTM | 71 | 1:08:16.403 | +11 γύροι |
| Δεν κατατάχτηκε | |||||
![]() | Martin Tomczyk BMW Team Schnitzer BMW M4 DTM | 58 | 57:03.881 | +24 γύροι | |
| \ | |||||

















