Δοκιμές MotoGP: Ο Iannone με τη Suzuki μπροστά
Το νέο απόκτημα της Suzuki, ο Andrea Iannone, έκανε τον καλύτερο χρόνο τη δεύτερη μέρα των δοκιμών εξέλιξης στη Μαλαισία.
Ο Iannone ήταν ο μόνος που έσπασε το φράγμα των 2 λεπτών στην πίστα της Sepang, μαζί με τον προκάτοχό του στη Suzuki, τον Maverick Viñales.
Η κίνηση στην πίστα ήταν περιορισμένη τις πρώτες τέσσερις ώρες των δοκιμών, αφού η πίστα στέγνωνε αργά μετά τη βροχή το βράδυ της Δευτέρας.
Οι αναβάτες άρχισαν να βγαίνουν με λάστιχα σλικ νωρίς το απόγευμα, και οι χρόνοι έπεφταν καθώς η πρόσφυση αυξανόταν σταδιακά.
Ο «ρούκι» της Yamaha Tech3, Johann Zarco, ήταν ο πρώτος που έσπασε το φράγμα του 2’ 01”. Το χρόνο του Γάλλου πρωταθλητή Moto2 βελτίωσαν στη συνέχεια ο Alvaro Bautista, o Viñales και ξανά ο ίδιος ο Zarco, πριν ανέβει στην κορυφή ο Iannone.
Ο Ιταλός σημείωσε ένα 2’ 00” 402 δύο ώρες πριν το τέλος των δοκιμών, οι οποίες όμως διακόπηκαν μία ώρα αργότερα μετά από πτώση του Tito Rabat στη Στροφή 11. Ο αναβάτης της Marc VDS μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο της Putrajaya, με ράγισμα στον δεξιό καρπό και βαθύ τραύμα στο αριστερό γόνατο.
Μετά από μια σύντομη διακοπή, τα τελευταία 30 λεπτά εξελίχτηκαν σε «μίνι κατατακτήριες» καθώς όλοι φόρεσαν καινούργια λάστιχα. Ο Hector Barbera ανέβηκε αρχικά στην κορυφή, αλλά γρήγορα υποσκελίστηκε από τους Bautista και Zarco. Έντεκα λεπτά πριν το τέλος ξαναβγήκε ο Iannone κι έκανε ένα φοβερό γύρο σε 1’ 59” 452 – που ήταν 0,767” μπροστά από τον τότε δεύτερο και 0,228” καλύτερος από τον χθεσινό του Casey Stoner.
Ο Viñales βελτίωνε την επίδοσή του με κάθε γύρο για να πλησιάσει τελικά τον Iannone περισσότερο απ’ όλους, στα 0,407”. Τρίτος ήταν ο Bautista, μόλις μπροστά από τον Valentino Rossi, που ανέβηκε κι αυτός στο τέλος της περιόδου. Τόσο ο «Γιατρός» όσο κι ο team-mate του, ο Viñales, δοκίμασαν ένα νέο φέρινγκ σχεδιασμένο για να αναπληρώνει την απώλεια κάθετης πίεσης από την απαγόρευση των πτερυγίων.
Ο Zarco κατέληξε στην 5η θέση και ο Barbera στην 6η, μπροστά από τους δύο εργοστασιακούς αναβάτες της Ducati, Andrea Dovizioso και Jorge Lorenzo. Ο Lorenzo, που είχε δυσκολευτεί πολύ χθες με τη συμπεριφορά της Desmosedici και ήταν μόλις 17ος, σήμερα ήταν πιο ανταγωνιστικός, περιορίζοντας τη διαφορά του από τον πρώτο στο 1,032”.

O team-mate του Zarco, o Jonas Folger, ήταν και αυτός μέσα στην πρώτη δεκάδα, 9ος, μία θέση μπροστά από τον παγκόσμιο πρωταθλητή Marc Marquez. Η Honda του Ισπανού σταμάτησε στην πίστα νωρίς το απόγευμα με ηλεκτρικό πρόβλημα, ενώ οι Cal Crutchlow και Dani Pedrosa, με τις άλλες Honda, κατέληξαν στη 12η και τη 14η θέση.
Ο Aleix Espargaro (Aprilia), που ήταν ο πρώτος που έπεσε σήμερα, ήταν 4ος πριν υποβιβαστεί στο τέλος στην 11η θέση. Ο νεοφώτιστος team-mate του, o Sam Lowes, ήταν 22ος.
Οι Scott Redding και Danilo Petrucci της Pramac Ducati έπεσαν κι αυτοί στο τέλος στη 15η και τη 17η θέση αντίστοιχα, ενώ στη 18η κατέληξε ο Loris Baz με την Avintia Ducati.
O Pol Espargaro ήταν ο ταχύτερος από τους αναβάτες της KTM, παίρνοντας την 20ή θέση, 2” 073 πίσω από τον πρώτο και πέντε θέσεις μπροστά από τον team-mate του, τον Bradley Smith.
Οι δοκιμές εξέλιξης στη Sepang τελειώνουν αύριο Τετάρτη, όπου θα επιστρέψει κι ο Casey Stoner στη θέση του κανονικού δοκιμαστή της Ducati, Michele Pirro.
ΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΜΕΡΑ ΤΩΝ ΔΟΚΙΜΩΝ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΣΤΗ ΜΑΛΑΙΣΙΑ:
Θ. | Αναβάτης | Ομάδα | Μοτ/τα | Χρόνος | Διαφ. | Γύροι |
|---|---|---|---|---|---|---|
1 | Andrea Iannone | Suzuki | Suzuki | 1m59.452s | - | 40 |
2 | Maverick Viñales | Yamaha | Yamaha | 1m59.858s | 0.406s | 51 |
3 | Alvaro Bautista | Aspar Ducati | Ducati | 2m00.218s | 0.766s | 49 |
4 | Valentino Rossi | Yamaha | Yamaha | 2m00.254s | 0.802s | 54 |
5 | Johann Zarco | Tech3 Yamaha | Yamaha | 2m00.343s | 0.891s | 50 |
6 | Hector Barbera | Avintia Ducati | Ducati | 2m00.352s | 0.900s | 33 |
7 | Andrea Dovizioso | Ducati | Ducati | 2m00.441s | 0.989s | 42 |
8 | Jorge Lorenzo | Ducati | Ducati | 2m00.484s | 1.032s | 66 |
9 | Jonas Folger | Tech3 Yamaha | Yamaha | 2m00.495s | 1.043s | 43 |
10 | Marc Marquez | Honda | Honda | 2m00.531s | 1.079s | 33 |
11 | Aleix Espargaro | Aprilia | Aprilia | 2m00.609s | 1.157s | 36 |
12 | Cal Crutchlow | LCR Honda | Honda | 2m00.691s | 1.239s | 44 |
13 | Alex Rins | Suzuki | Suzuki | 2m00.876s | 1.424s | 36 |
14 | Dani Pedrosa | Honda | Honda | 2m00.886s | 1.434s | 44 |
15 | Scott Redding | Pramac Ducati | Ducati | 2m00.972s | 1.520s | 36 |
16 | Karel Abraham | Aspar Ducati | Ducati | 2m00.981s | 1.529s | 44 |
17 | Danilo Petrucci | Pramac Ducati | Ducati | 2m01.124s | 1.672s | 20 |
18 | Loris Baz | Avintia Ducati | Ducati | 2m01.227s | 1.775s | 30 |
19 | Michele Pirro | Ducati | Ducati | 2m01.382s | 1.930s | 45 |
20 | Pol Espargaro | KTM | KTM | 2m01.525s | 2.073s | 37 |
21 | Jack Miller | MVDS Honda | Honda | 2m01.556s | 2.104s | 56 |
22 | Sam Lowes | Aprilia | Aprilia | 2m02.058s | 2.606s | 47 |
23 | Tito Rabat | MVDS Honda | Honda | 2m02.189s | 2.737s | 30 |
24 | Takuya Tsuda | Suzuki | Suzuki | 2m02.267s | 2.815s | 54 |
25 | Bradley Smith | KTM | KTM | 2m02.516s | 3.064s | 32 |
26 | Katsuyuki Nakasuga | Yamaha | Yamaha | 2m02.893s | 3.441s | 36 |
27 | Kohta Nozane | Yamaha | Yamaha | 2m03.052s | 3.600s | 34 |



