39ο Ολυμπιακό Ράλλυ: Αποτελέσματα

Ο εναρκτήριος αγώνας του φετινού Πρωταθλήματος Ράλλυ ήταν το Ολυμπιακό, στο οποίο επικράτησαν οι Μπαντούνας-Σούκουλης.

Με μεγάλη επιτυχία διεξήχθη το 39ο Ολυμπιακό Ράλλυ από την ΑΟΛΑΠ το περασμένο Σαββατοκύριακο, 14-15 Απριλίου 2018.

Το 54ο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ ξεκίνησε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, με πλήθος κόσμου να κατακλύζει την φαντασμαγορική Πανηγυρική Εκκίνηση στην κεντρική πλατεία του Πύργου καθώς και τις δύο επαναλαμβανόμενες ειδικές διαδρομές του Δούκα και της Αχλαδινής. Είναι γνωστή η αγάπη των κατοίκων της Ηλείας για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, αλλά η προσέλευση του κόσμου ξεπέρασε κάθε προηγούμενο δίνοντας θετικά μηνύματα για το μέλλον.

Στα καθαρά αγωνιστικά, ήταν ένα Ράλλυ που τα είχε όλα: Θέαμα, σκόνη, ζέστη, μια πραγματικά μεγάλη πρόκληση για πληρώματα και μηχανικούς. Οι τεχνικές ειδικές δοκίμασαν τους αγωνιζόμενους. Νικητές στην γενική κατάταξη, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, αναδείχθηκαν ο Γιάννης Μπαντούνας της ΑΟΛΑΠ με συνοδηγό τον Κώστα Σούκουλη της ΑΛΑ Κορινθίας και το γνωστό κόκκινο Mitsubishi EVO VI. Έχτισαν τη διαφορά τους σταθερά σε όλο τον αγώνα και οδήγησαν γρήγορα και θεαματικά.

Μεγάλοι άτυχοι της ημέρας, οι Γιώργος Κεχαγιάς του ΑΣΣΟΑΑ με τον Βασίλη Μπασιούκα της Start Line στο δεξί μπάκετ του Mitsubishi EVO IX. Με την εκπληκτική τους απόδοση, κερδίζοντας δύο ειδικές διαδρομές, έδειξαν ότι μπορούν ακόμα και να πιέσουν για τη νίκη και την έκπληξη. Στην 5η Ε.Δ. όμως το αυτοκίνητο είχε άλλη άποψη και δυστυχώς ο αγώνας τους τελείωσε εκεί. Έτσι δημιουργήθηκε και μια καθυστέρηση καθώς το αυτοκίνητο βρισκόταν σε στενό σημείο, η οποία όμως αντιμετωπίστηκε γρήγορα και ο αγώνας συνεχίστηκε κανονικά. Άτυχοι και οι Διονύσης Σπανός της ΑΛΑ Κορινθίας και Σωτήρης Γκοτοβός της ΕΛΕΤΑ, με το πανέμορφο Subaru Impreza N14, εγκατέλειψαν από πρόβλημα στη τροφοδοσία 400 m πριν τον τερματισμό της 2ης ειδικής και δόθηκε πρόωρο τέλος στη προσπάθεια τους.

Στη 2η θέση της γενικής οι Θέμης Χαλκιάς-Λεωνίδας Μαχαίρας του ΑΣΣΟΑΑ, με Mitsubishi EVO X, έδειξαν γιατί είναι Κυπελλούχοι Χώματος. Με έναν σταθερό αγώνα χωρίς προβλήματα κρατήθηκαν στην 2η θέση. Οι Στέλιος Λαϊνόπουλος-Τάσος Παπαδόπουλος της ΑΟΛΑΠ συμπλήρωσαν το βάθρο, με πρόβλημα στα φρένα από την αρχή του αγώνα, έχοντας εντυπωσιάσει όμως με τα περάσματα τους. Το νέο αίμα στους αγώνες, που το έχουν τόσο ανάγκη, ο Παναγιώτης Ρουστέμης της ΦΙΜΑ, με συνοδηγό τον πολύπειρο Γιώργο Κάπελλα, έδειξε ωριμότητα και ταλέντο με το Mitsubishi EVO X. Ένα λάθος δυστυχώς τους έριξε πίσω στη κατάταξη αλλά αυτό δεν ακυρώνει την πολύ καλή εμφάνιση.

Στην F2, το πλήρωμα-φαβορί των El-Nak Jr.-Αντρέα Βίγκου, δέθηκε άμεσα με το νέο του, πανέμορφο Renault Clio R3 Maxi, και κατάφερε τη νίκη με σχετική άνεση. Ακολούθησαν οι Αντώνης Αγγελόπουλος-Χρήστος Δίπλας της ΑΟΛΑΠ, με Toyota Yaris, οι οποίοι όπως αναμενόταν, εντυπωσίασαν με τους χρόνους τους, που κάποιες φορές πλησίαζαν ακόμα και εκείνους του Clio. Τρίτοι στη κατηγορία οι Γιάννης Μποζιονέλος-Βαγγέλης Παναρίτης της ΑΛΜΑ 4x4 Ναυπλίου, με το φοβερό Ford Escort RS2000. Ξεσήκωσαν τους θεατές, αν και έτρεχαν με πρόβλημα στη μετάδοση, που σίγουρα τους κόστισε μια καλύτερη θέση.

Στον απολογισμό του αγώνα, τα πληρώματα δήλωσαν ενθουσιασμένα με την οργάνωση καθώς και με τις Ειδικές Διαδρομές. Το βασικότερο που ανέφεραν ήταν ότι ο κόσμος είχε κατακλύσει το βουνό, δίνοντας δύναμη στους αγωνιζόμενους για τις προσπάθειες τους. Με πρώτο μέλημα την ασφάλεια, ο αγώνας διεξήχθη χωρίς το παραμικρό πρόβλημα. Κριτές, εθελοντές, τροχαία και τοπικοί φορείς έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό και συνέβαλαν τα μέγιστα στην επιτυχία του αγώνα.

Δείτερ αναλυτικά τα αποτελέσματα της γενικής κατάταξης και της F2. (αρχεία pdf)

Η ΑΟΛΑΠ ευχαριστεί αγωνιζόμενους και θεατές, και ανανεώνει το ρεντεβού μαζί τους για του χρόνου, στο επετειακό 40ο Ολυμπιακό Ράλλυ.

[Πηγή: ΟΜΑΕ]