24 Ώρες Le Mans: Δύο Toyota μπροστά
Οι δύο πιο γρήγορες Toyota LMP1 μπήκαν επικεφαλής από την αρχή κι έχουν απομακρυνθεί από τις Porsche.
Η Toyota εξακολουθεί να κρατά το «ένα-δύο», σχεδόν τρεις ώρες μετά την εκκίνηση του 24ωρου αγώνα.
Ο Kamui Kobayashi, με την Toyota No.7 είναι επικεφαλής, και όντας πολύ πιο γρήγορος, έχει καταφέρει να απομακρυνθεί από τον Anthony Davidson με το No.8 αυτοκίνητο.
Προηγουμένως οι δύο Toyota είχαν «μάχη» μεταξύ τους, με τον Mike Conway και τον Sebastien Buemi να αλλάζουν θέσεις, μέχρι που ο Ελβετός έχασε τα φρένα στη στροφή Mulsanne κι έμεινε λίγο πίσω.
Οι δύο Porsche είναι στην 3η και την 4η θέση, παρότι ο Neel Jani με την 919 Hybrid No.1 είχε περάσει τον Buemi στην αρχή του αγώνα.
Ο Nicolas Lapierre (Toyota No.9) είναι το τελευταίο αυτοκίνητο της μεγάλης κατηγορίας LMP1, αφού το ByColles βγήκε και χτύπησε στα λάστιχα της Tertre Rouge, στον πρώτο γύρο. Γύρισε στα pits κι επιχείρησαν να το επισκευάσουν, αλλά τελικά εγκατέλειψε.
Στην κατηγορία LMP2, τα δύο ORECA/Gibson της Rebellion είναι επικεφαλής. Ο Bruno Senna είχε φέρει το Νο.31 αυτοκίνητο στην πρώτη θέση, πριν δώσει το τιμόνι στον Nicolas Prost. Ο Γάλλος ήταν όμως πολύ αργός, με αποτέλεσμα να τον περάσει ο team-mate του, Mathias Beche με το Νο.13 αυτοκίνητο.
Το Νο.38 ORECA της Jackie Chan DC Racing, με τον 19χρονο Thomas Laurent στο τιμόνι, ήταν το πιο γρήγορο LMP2 κι έφτανε τα δύο πρώτα, όμως ο νεαρός βγήκε στη στροφή Indianapolis.
To ORECA No.26 της G-Drive, που ξεκίνησε από την pole position, έχει εγκαταλείψει αφού ο Ρώσος Roman Rusinov, που το οδηγούσε, συγκρούστηκε με την GTE Am (ερασιτεχνική) Porsche 911 Νο.88 του Khaled Al Qubaisi, ενώ επιχειρούσε να της ρίξει γύρο στις Στροφές Porsche. Ο Άραβας, που έπεσε στις μπεριέρες, επίσης εγκατέλειψε.
Στην «επαγγελματική» κατηγορία GTE Pro, η Aston Martin κρατάει άνετα τις δύο πρώτες θέσεις με τα αυτοκίνητα Νο.95 και 97, που οδηγούν τώρα οι Marco Sorensen και Daniel Sierra.
Πίσω τους όμως γίνεται μάχη ανάμεσα στις Ferrari 488, τις Ford GT, τις Porsche 911 και τις Corvette. Οι δύο Ferrari της AF Corse έχουν περάσει πρόσφατα την Porsche Νο.92 του Kevin Estre και βρίσκονται στην 3η και την 4η θέση της κατηγορίας.
Άλλη μια Ferrari βρίσκεται επικεφαλής στην «ερασιτεχνική» κατηγορία GTE Am, μπροστά από το φαβορί, την Aston Martin No.98.
Η ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΩΡΑΣ:
θ. | κατηγ. | αυτ. | οδηγοι | γυροι | διαφ. |
1 | LMP1 | #7 Toyota | Conway, Kobayashi, Sarrazin | 33 | - |
2 | LMP1 | #8 Toyota | Buemi, Davidson, Nakajima | 33 | + 3.956s |
3 | LMP1 | #1 Porsche | Jani, Lotterer, Tandy | 33 | + 24.917s |
4 | LMP1 | #2 Porsche | Bernhard, Bamber, Hartley | 33 | + 35.011s |
5 | LMP1 | #9 Toyota | Lapierre, Kunimoto, Lopez | 33 | + 1m05.671s |
6 | LMP2 | #31 Oreca | Prost, Canal, Senna | 31 | + 2 Laps |
7 | LMP2 | #13 Oreca | Piquet Jr, H. Hansson, Beche | 31 | + 17.936s |
8 | LMP2 | #38 Oreca | Tung, Laurent, Jarvis | 31 | + 20.368s |
9 | LMP2 | #24 Oreca | Graves, Hirschi, Vergne | 31 | + 27.075s |
10 | LMP2 | #37 Oreca | Cheng, Gommendy, Brundle | 31 | + 46.029s |
11 | LMP2 | #25 Oreca | Gonzalez, Trummer, Petrov | 31 | + 58.146s |
12 | LMP2 | #35 Alpine | Panciatici, Ragues, Negrao | 31 | + 1m18.663s |
13 | LMP2 | #32 Ligier | Owen, De Sadeleer, Albuquerque | 31 | + 1m42.181s |
14 | LMP2 | #27 Dallara | Aleshin, Sirotkin, Shaitar | 31 | + 1m47.589s |
15 | LMP2 | #28 Oreca | Perrodo, Vaxiviere, Collard | 31 | + 1m59.578s |
16 | LMP2 | #40 Oreca | Allen, Matelli, Bradley | 31 | + 2m03.602s |
17 | LMP2 | #21 Oreca | Hedman, Hanley, Rosenqvist | 31 | + 2m10.029s |
18 | LMP2 | #47 Dallara | Lacorte, Sernagiotto, Belicchi | 31 | + 2m10.885s |
19 | LMP2 | #34 Ligier | Moore, Hanson, Chandhok | 30 | + 3 Laps |
20 | LMP2 | #23 Ligier | Barthez, Buret, Berthon | 30 | + 2m13.960s |
21 | LMP2 | #43 Riley | Keating, Bleekemolen, Taylor | 30 | + 2m15.513s |
22 | LMP2 | #17 Ligier | Lafargue, Lafargue, Zollinger | 30 | + 2m27.067s |
23 | LMP2 | #33 Ligier | Nicolet, Nicolet, Maris | 30 | + 3m16.143s |
24 | LMP2 | #36 Alpine | Dumas, Menezes, Rao | 29 | + 4 Laps |
25 | LMP2 | #29 Dallara | Lammers, Van Eerd, Barrichello | 29 | + 2m14.167s |
26 | GTE Pro | #95 Aston | Thiim, Sorensen, Stanaway | 29 | + 3m20.808s |
27 | GTE Pro | #66 Ford | Mucke, Pla, Johnson | 29 | + 3m34.316s |
28 | GTE Pro | #92 Porsche | Christensen, Estre, Werner | 29 | + 3m37.944s |
29 | GTE Pro | #97 Aston | Turner, Adam, Serra | 29 | + 3m40.437s |
30 | GTE Pro | #63 Chevrolet | Magnussen, Garcia, Taylor | 29 | + 3m42.518s |
31 | GTE Pro | #51 Ferrari | Calado, Pier Guidi, Rugolo | 29 | + 3m46.032s |
32 | GTE Pro | #67 Ford | Priaulx, Tincknell, Derani | 29 | + 3m46.533s |
33 | GTE Pro | #71 Ferrari | Rigon, Bird, Molina | 29 | + 3m48.515s |
34 | GTE Pro | #64 Chevrolet | Gavin, Milner, Fassler | 29 | + 3m56.826s |
35 | GTE Pro | #69 Ford | Briscoe, Westbrook, Dixon | 28 | + 5 Laps |
36 | GTE Pro | #91 Porsche | Lietz, Makowiecki, Pilet | 28 | + 1m28.917s |
37 | GTE Pro | #82 Ferrari | Vilander, Fisichella, Kaffer | 28 | + 1m33.771s |
38 | GTE Pro | #68 Ford | Hand, Muller, Kanaan | 28 | + 1m43.111s |
39 | GTE Am | #62 Ferrari | Macneil, Sweedler, Bell | 28 | + 3m00.785s |
40 | GTE Am | #98 Aston | Dalla Lana, Lamy, Lauda | 28 | + 3m07.571s |
41 | GTE Am | #90 Aston | Yoluc, Hankey, Bell | 28 | + 3m10.092s |
42 | GTE Am | #77 Porsche | Ried, Cairoli, Dienst | 28 | + 3m28.173s |
43 | GTE Am | #84 Ferrari | Smith, Stevens, Vanthoor | 28 | + 3m41.771s |
44 | GTE Am | #55 Ferrari | Cameron, Scott, Cioci | 28 | + 4m05.149s |
45 | GTE Am | #99 Aston | Howard, Gunn, Bryant | 28 | + 4m09.098s |
46 | GTE Am | #83 Ferrari | Krohn, Jonsson, Bertolini | 28 | + 4m28.279s |
47 | GTE Am | #60 Ferrari | Wee, Katoh, Parente | 28 | + 4m40.307s |
48 | GTE Am | #50 Chevrolet | Rees, Brandela, Philippon | 28 | + 4m55.729s |
49 | GTE Am | #65 Ferrari | Nielsen, Balzan, Curtis | 28 | + 5m08.224s |
50 | GTE Am | #93 Porsche | Long, Al Faisal, Hedlund | 28 | + 5m10.079s |
51 | GTE Am | #86 Porsche | Wainwright, Barker, Foster | 28 | + 5m43.509s |
52 | GTE Am | #61 Ferrari | Mok, Sawa, Griffin | 27 | + 6 Laps |
53 | GTE Am | #54 Ferrari | Flohr, Castellacci, Beretta | 27 | + 1m11.064s |
54 | LMP2 | #39 Oreca | Guibbert, Trouillet, Winslow | 27 | + 1m12.903s |
55 | LMP2 | #45 Ligier | Patterson, Mcmurry, Capillaire | 25 | + 8 γύροι |
56 | LMP2 | #26 Oreca | Rusinov, Thiriet, Lynn | 20 | + 13 γύροι |
57 | LMP2 | #49 Ligier | Konopka, Calko, Breukers | 19 | + 14 γύροι |
58 | LMP2 | #22 Oreca | Rojas, Hirakawa, Gutierrez | 18 | + 15 γύροι |
59 | LMP1 | #4 Enso | Webb, Kraihamer, Bonanomi | 7 | + 26 γύροι |
60 | GTE Am | #88 Porsche | Bachler, Lemeret, Al Qubaisi | 18 | Εγκατ. |