Hyundai i10 2008 – σήμερα

Hyundai i10 2008 – σήμερα

Το Hyundai i10 παρουσιάστηκε το 2008 και είναι ο αντικαταστάτης του Atos. Προσφέρεται αποκλειστικά σε 5θυρο, αλλά οι κινητήρες στην αρχή της καριέρας του ήταν 1,1 λίτρων, βενζίνης ή πετρελαίου, με απόδοση 66 και 75 ίππους αντίστοιχα. Στα μέσα του 2008 παρουσιάστηκε και η έκδοση με τον κινητήρα 1.2 που αποδίδει 78 ίππους. Το 2012, μαζί με την αισθητική ανανέωση, οι βενζινοκινητήρες δυνάμωσαν με τον 1.1 να αποδίδει πλέον 69 ίππους και τον 1.2 85.

Στο δρόμο, το μίνι της Hyundai τα καταφέρνει πολύ καλά, καθώς προσφέρει άνετες μετακινήσεις και καλό κράτημα. Η λειτουργία της ανάρτησης είναι πολύ καλή και δεν το αφήνει να γέρνει ιδιαίτερα στις στροφές. Ταυτόχρονα, σου δίνει την αίσθηση ότι οδηγείς αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας.

Το τιμόνι διαθέτει σωστό βάρος που ευνοεί στους αστικούς ελιγμούς, το κιβώτιο έχει θετικό κούμπωμα και καλή αίσθηση, ενώ και η θέση που βρίσκεται ο λεβιές είναι πολύ σωστά μελετημένη.

Η σύγχρονη σχεδίαση του i10 συνεχίζεται και στο εσωτερικό. Εκεί, το πρώτο στοιχείο που τραβά το βλέμμα είναι το ασημί χρώμα της κεντρικής κονσόλας που συνοδεύεται από διχρωμία στα καθίσματα, στο ταμπλό και στα πάνελ των θυρών. Η ποιότητα των υλικών είναι πολύ καλή και διακρίνονται για τη συναρμογή τους. Η θέση οδήγησης θα βολέψει τους μέτριους σωματότυπους, όχι όμως και αυτούς που βρίσκονται πάνω από τον μέσο όρο. Και αυτό διότι είναι σχετικά ψηλή, με σκληρό και στενό κάθισμα.

Η εργονομία δεν παρουσιάζει πρόβλημα, με όλα τα χειριστήρια να είναι στη σωστή θέση και με καλή αίσθηση. Το i10 διαθέτει ακόμα και τέσσερα ηλεκτρικά παράθυρα, στοιχείο που δεν συναντάς σε όλα τα μίνι της αγοράς. Το πίσω κάθισμα θα βολέψει με άνεση δύο ενηλίκους, ενώ ο χώρος αποσκευών είναι πολύ καλός καθώς ανέρχεται στα 225 λίτρα.

Ποιο να προτιμήσω;
Στην αγορά μεταχειρισμένου θα βρείτε όλες τις εκδόσεις κινητήρα και εξοπλισμού. Παρά την μεγάλη του εμπορική επιτυχία, δεν υπάρχουν πολλά μεταχειρισμένα διότι οι ιδιοκτήτες τους απολαμβάνουν ξέγνοιαστες μετακινήσεις χάρη στην υψηλή του αξιοπιστία.

Επιλογή μας είναι η έκδοση με τον κινητήρα των 1,1 λίτρων, καθώς ταιριάζει γάντι στο χαρακτήρα του μοντέλου. Από πλευράς επιπέδου εξοπλισμού, η έκδοση GL 4 A/B Α/W είναι ολοκληρωμένη, μιας και στον στάνταρ εξοπλισμό της περιλαμβάνει τέσσερις αερόσακους, ABS με EBD, κλιματισμό, υποβοηθούμενο τιμόνι, ρυθμιζόμενο σε ύψος τιμόνι και κάθισμα οδηγού, υποδοχές Isofix, διαιρούμενο πίσω κάθισμα, προβολείς ομίχλης, ράδιο CD με MP3 και Aux, δίχρωμη ταπετσαρία, ζάντες αλουμινίου 14” και όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες.

Κόστος χρήσης
Παρά το γεγονός ότι το i10 είναι από τα προσιτά μοντέλα στην αγορά καινούριου, απαξιώνεται με κανονικό ρυθμό παραμένοντας προσιτό και ως μεταχειρισμένο. Η συντήρηση του δεν είναι ακριβή, ενώ η περιοδικότητα της συντήρησης αραιή. Χρειάζεται επίσκεψη στο συνεργείο κάθε 20.000 km ή μια φορά το χρόνο.

Τιμή
Με μια γρήγορη ματιά θα δείτε ότι υπάρχουν όλων των ειδών οι εκδόσεις, από βασικές μέχρι πλούσιες. Θα σας προτείναμε να αποφύγετε τις βασικές εκδόσεις διότι δεν αξίζουν τη μικρή διαφορά τιμής από κάποια πλουσιότερη.
Στα 1,1 λίτρα πάντως, η τιμή ξεκινά από τις 4.300 ευρώ και ανεβαίνει ανάλογα την χρονολογία και τον εξοπλισμό του μοντέλου.

Τι να προσέξω κατά την αγορά ενός i10;
Ηχοσύστημα
: Δοκιμάστε την απόδοσή του και τις λειτουργίες του διότι μπορεί να μην λειτουργεί υποδειγματικά.
Ζώνη οδηγού: Υπάρχει το ενδεχόμενο η ρυθμιζόμενη ζώνη του οδηγού να τρίζει. Ελέγξτε το

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube