Honda F1: O Arai πληρώνει τη νύφη

Honda F1: O Arai πληρώνει τη νύφη

Ο αγωνιστικός διευθυντής της Honda για την F1, Yasuhisa Arai, αντικαθίσταται στο τέλος του μήνα.

Μετά από συνεδρίαση του Δ.Σ. της Honda Motor Company, στο Τόκιο, η εταιρεία ανακοίνωσε τις «ετήσιες οργανωτικές αλλαγές» της.

Ο Yusuke Hasegawa (φωτ. κάτω), που ήρθε στο τμήμα αυτό το 1986, θα αντικαταστήσει τον Arai ως επικεφαλής της εξέλιξης, κατασκευών και διοίκησης του προγράμματος F1, ενώ ο Arai θα πάρει το ρόλο του γενικού διευθυντή στο τμήμα Έρευνας & Εξέλιξης (R&D) της Honda, στη Sakura της Ιαπωνίας. Ο Arai θα γίνει 60 ετών του χρόνου, φτάνοντας την ηλικία απόσυρσης από διοικητικές θέσεις της εταιρείας.

Ο Hasegawa ήταν αυτός πριν γενικός διευθυντής του Honda R&D και CEO του τμήματος προηγμένης έρευνας.

Ο CEO του Honda R&D, Yoshiyuki Matsumoto, θα έχει την υψηλή επίβλεψη της λειτουργίας του προγράμματος F1.

Ο Arai αντιμετώπισε αυξανόμενη πίεση πέρσι καθώς η Honda είχε σοβαρά προβλήματα αξιοπιστίας και επιδόσεων της μονάδας ισχύος της, τη χρονιά της επιστροφής της στην F1 με τη McLaren.

H McLaren-Honda έκλεισε τη χρονιά στην ένατη και προτελευταία θέση του πρωταθλήματος κατασκευαστών, μπροστά μόνο από τη Manor, ενώ ο Alonso χρησιμοποίησε 12 κινητήριες μονάδες μέσα στη χρονιά, αριθμό ρεκόρ για τη σύγχρονη F1.

Ο Arai, που ήταν επικεφαλής του προγράμματος F1 από την επιστροφή της Honda, διατήρησε τη θέση του το χειμώνα, καθώς η Honda επέμεινε στην τεχνική φιλοσοφία της για το 2016, αλλάζοντας όμως τουρμπίνα, συμπιεστή και MGU-H (μονάδα ανάκτησης θερμικής ενέργειας καυσαερίων).

Μιλώντας στο «αδελφό» μας AUTOSPORT, στο τέλος της περσινής χρονιάς, ο Arai είχε δηλώσει ότι το μειονέκτημα απόδοσης της ανακτημένης ενέργειας, που καταδίκαζε τις επιδόσεις του μονοθεσίου πέρσι, θα ήταν «ανύπαρκτο» φέτος.

«Είναι πολύ διαφορετική η κατάσταση το 2016 από το 2015», είχε δηλώσει ο Ιάπωνας. «Δεν είχαμε καμία εμπειρία με το περίπλοκο σύστημα, οπότε φαντάζεστε το βαθμό της δυσκολίας. Όμως μάθαμε πολλά και έχουμε την πεποίθηση ότι μπορούμε να κλείσουμε την ψαλίδα».

Πάντως ο Jenson Button, μετά την πρώτη ημέρα δοκιμών της νέας McLaren-Honda χθες στη Βαρκελώνη, δήλωσε ότι έχει μεν γίνει πρόοδος στην κινητήρια μονάδα, αλλά χρειάζεται ακόμη βελτίωση.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google News Facebook Twitter Instagram YouTube