
GP Μπαχρέιν, FP1 & FP2: Οι Ferrari μπροστά
Ο Raikkonen ήταν μόλις 0,011” πιο γρήγορος από τον Vettel, ενώ ο Hamilton έκανε λάθη και στις δύο περιόδους.


Ο Kimi Raikkonen ήταν ο ταχύτερος τη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών, όπου όλοι έκαναν τις προσομοιώσεις κατατακτηρίων.
Ο Φιλανδός της Ferrari όμως αναγκάστηκε να σταματήσει προς το τέλος της FP2 λόγω ενός χαλαρά βιδωμένου τροχού.
Στην αρχή της FP2, o Raikkonen ήταν 3ος, πίσω από τον Vettel και τον Valtteri Bottas με τη Mercedes, όταν όλοι φορούσαν λάστιχα με τη soft γόμα.
Ο Kimi ήταν ο πρώτος που φόρεσε τα πιο μαλακά supersoft για να κάνει προσομοίωση κατατακτηρίων, κι έγραψε χρόνο 1’ 29” 817 στον πρώτο του γρήγορο γύρο. Στη συνέχεια προχώρησε σε προσομοιώσεις αγώνα, κι έχοντας κάνει μια δοκιμή πολλών γύρων με τα supersoft, ξαναφόρεσε τα soft. Όμως σταμάτησε στο γύρο εξόδου του με ξεβίδωτο τον εμπρός αριστερό τροχό της Ferrari, ενώ απέμεναν 14 λεπτά δοκιμών.
Οι αγωνοδίκες εξέτασαν το συμβάν και δεν επέβαλαν τελικά ποινή στο Φιλανδό, αρκούμενοι στο να επιβάλουν ένα πρόστιμο στη Ferrari.
O χρόνος του Raikkonen με τα supersoft δεν ξεπεράστηκε τελικά από κανένα, αν και ο Vettel τον πλησίασε στα 0,011” με πολύ καλές επιδόσεις στον δεύτερο και τον τρίτο τομέα της πίστας Sakhir. Ο Toto Wolff της Mercedes πάντως απέδωσε το «1-2» της Ferrari σε χρήση ειδικών προγραμμάτων λειτουργίας του κινητήρα.
O Bottas ήταν τελικά 3ος, 0,552” πίσω από τον Vettel. Τη θέση αυτή θα είχε κατακτήσει ο Hamilton, αν δεν τον είχε καθυστερήσει ο Kevin Magnussen με τη Haas, στην τελευταία δεξιά στροφή. Ο Βρετανός κατέληξε 0,655” από την κορυφή, αλλά με χρόνο πάνω από 3 δέκατα πιο αργό στον τελευταίο τομέα χρονομέτρησης.
Νωρίτερα ο Hamilton είχε μια μικροέξοδο στη ασφάλτινη επιφάνεια διαφυγής αφού μπλόκαρε τα φρένα του. Λάθος είχε κάνει και στην FP1, όπου είχε καταλήξει 5ος, 0,9” πίσω από τον team-mate του που είχε κάνει τον 2ο χρόνο. Θυμίζουμε ότι ο Βρετανός θα δεχτεί ποινή 5 θέσεων στην εκκίνηση λόγω αλλαγής κιβωτίου στη Mercedes του.
Ο Max Verstappen ήταν 5ος στην FP2 με τη Red Bull, παραπονούμενος για έλλειψη δύναμης κι απογοητευμένος που κατέληξε 0,928” από την κορυφή. Στην FP1 είχε κάνει μόλις δύο γύρους λόγω προβλήματος στην εισαγωγή του κινητήρα.
Πάντως ο Ολλανδός ήταν τελικά 0,006” μπροστά από τον tem-mate του, τον Daniel Ricciardo, που είχε κάνει πρώτο χρόνο και με διαφορά στην FP1, φορώντας τα σκληρότερα soft λάστιχα.
Ταχύτερος από τους υπόλοιπους ήταν ο Nico Hulkenberg με τη Renault, που κατέληξε 1,403” από την κορυφή.
Έκπληξη αποτέλεσε η επίδοση του Pierre Gasly με την Toro Rosso (φωτ. επάνω), καθώς ο Γάλλος ήταν 8ος, μόλις 0,012” πίσω από τον Hulkenberg και μπροστά από τις δύο McLaren του Fernando Alonso και του Stoffel Vandoorne. Ο Gasly ήταν 7ος στην FP1, με τις βελτιώσεις που έχει κάνει η Honda στον κινητήρα της μετά την αστοχία στο GP Αυστραλίας.
“Best of the rest” στην FP1 ήταν ο Romain Grosjean με τη Haas, που όμως κατέληξε 11ος στην FP2, μπροστά από τον Carlos Sainz (Renault) και τους Esteban Ocon και Sergio Perez με τις δύο Force India.
Ο Charles Leclerc με τη Sauber (φωτ. επάνω) ήταν άλλη μια ευχάριστη έκπληξη στην FP1, όπου πήρε τη 12η θέση. Στην FP2 ήταν 16ος, 2,555” από την κορυφή, αλλά τρεις θέσεις μπροστά από τον team-mate του, τον Marcus Ericsson, που είχε ένα τετακέ στην Κ2 αφού έχασε το πίσω μέρος του μονοθεσίου του.
Ανάμεσα στις δύο Sauber ήταν οι Lance Stroll και Sergey Sirotkin με τις Williams, ενώ ο Brendon Hartley ήταν στην τελευταία θέση της FP2 με τη δεύτερη Toro Rosso.
OI ΧΡΟΝΟΙ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΩΝ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΔΟΚΙΜΩΝ:
Θ. | ΟΔΗΓΟΣ | ΜΟΝΟΘΕΣΙΟ | ΧΡΟΝΟΣ | ΔΙΑΦ. | ΓΥΡΟΙ |
---|---|---|---|---|---|
1 | Daniel Ricciardo | Red Bull/Renault | 1m31.060s | - | 14 |
2 | Valtteri Bottas | Mercedes | 1m31.364s | 0.304s | 24 |
3 | Kimi Raikkonen | Ferrari | 1m31.458s | 0.398s | 18 |
4 | Sebastian Vettel | Ferrari | 1m31.470s | 0.410s | 17 |
5 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1m32.272s | 1.212s | 21 |
6 | Romain Grosjean | Haas/Ferrari | 1m32.516s | 1.456s | 23 |
7 | Pierre Gasly | Toro Rosso/Honda | 1m32.779s | 1.719s | 26 |
8 | Carlos Sainz | Renault | 1m32.885s | 1.825s | 21 |
9 | Kevin Magnussen | Haas/Ferrari | 1m32.971s | 1.911s | 19 |
10 | Nico Hulkenberg | Renault | 1m33.104s | 2.044s | 18 |
11 | Fernando Alonso | McLaren/Renault | 1m33.223s | 2.163s | 24 |
12 | Charles Leclerc | Sauber/Ferrari | 1m33.278s | 2.218s | 20 |
13 | Stoffel Vandoorne | McLaren/Renault | 1m33.364s | 2.304s | 25 |
14 | Lance Stroll | Williams/Mercedes | 1m33.379s | 2.319s | 22 |
15 | Sergey Sirotkin | Williams/Mercedes | 1m33.467s | 2.407s | 29 |
16 | Brendon Hartley | Toro Rosso/Honda | 1m33.497s | 2.437s | 27 |
17 | Marcus Ericsson | Sauber/Ferrari | 1m33.508s | 2.448s | 22 |
18 | Sergio Perez | Force India/Mercedes | 1m33.662s | 2.602s | 26 |
19 | Esteban Ocon | Force India/Mercedes | 1m33.794s | 2.734s | 23 |
20 | Max Verstappen | Red Bull/Renault | - | - | 2 |
OI ΧΡΟΝΟΙ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΩΝ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΔΟΚΙΜΩΝ:
Θ. | ΟΔΗΓΟΣ | ΜΟΝΟΘΕΣΙΟ | ΧΡΟΝΟΣ | ΔΙΑΦ. | ΓΥΡΟΙ |
---|---|---|---|---|---|
1 | Kimi Raikkonen | Ferrari | 1m29.817s | - | 32 |
2 | Sebastian Vettel | Ferrari | 1m29.828s | 0.011s | 37 |
3 | Valtteri Bottas | Mercedes | 1m30.380s | 0.563s | 31 |
4 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1m30.472s | 0.655s | 32 |
5 | Max Verstappen | Red Bull/Renault | 1m30.745s | 0.928s | 32 |
6 | Daniel Ricciardo | Red Bull/Renault | 1m30.751s | 0.934s | 31 |
7 | Nico Hulkenberg | Renault | 1m31.220s | 1.403s | 34 |
8 | Pierre Gasly | Toro Rosso/Honda | 1m31.232s | 1.415s | 38 |
9 | Fernando Alonso | McLaren/Renault | 1m31.282s | 1.465s | 29 |
10 | Stoffel Vandoorne | McLaren/Renault | 1m31.422s | 1.605s | 35 |
11 | Romain Grosjean | Haas/Ferrari | 1m31.591s | 1.774s | 33 |
12 | Carlos Sainz | Renault | 1m31.601s | 1.784s | 34 |
13 | Esteban Ocon | Force India/Mercedes | 1m31.809s | 1.992s | 31 |
14 | Sergio Perez | Force India/Mercedes | 1m31.868s | 2.051s | 34 |
15 | Kevin Magnussen | Haas/Ferrari | 1m31.969s | 2.152s | 35 |
16 | Charles Leclerc | Sauber/Ferrari | 1m32.372s | 2.555s | 37 |
17 | Lance Stroll | Williams/Mercedes | 1m32.382s | 2.565s | 30 |
18 | Sergey Sirotkin | Williams/Mercedes | 1m32.474s | 2.657s | 37 |
19 | Marcus Ericsson | Sauber/Ferrari | 1m32.733s | 2.916s | 32 |
20 | Brendon Hartley | Toro Rosso/Honda | 1m32.908s | 3.091s | 38 |