GP Κίνας: Vettel κατά Whiting για το αυτοκίνητο ασφαλείας

GP Κίνας: Vettel κατά Whiting για το αυτοκίνητο ασφαλείας

Ο Γερμανός ισχυρίζεται ότι ο χρόνος που επέλεξε ο αγωνιστικός διευθυντής να βάλει το SC στην πίστα ήταν εντελώς λανθασμένος – Τι απαντά ο Whiting.

Η Ferrari έκανε ένα τραγικό λάθος χθες στην Κίνα με τη διαδικασία των pit stop και στην ουσία έχασε τον αγώνα. Την ίδια στιγμή η Red Bull έκανε δύο διπλά pit stop για σεμινάριο και αν δεν υπήρχε ο απερίσκεπτος τρόπος οδήγησης του Verstappen (κατά τα λοιπά κορυφαίο ταλέντο ο Ολλανδός), θα μπορούσε να είχε κάνει άνετα το «1-2».

Και όλα αυτά όταν ο νικητής του αγώνα πήγε κυριολεκτικά από την κόλαση στον παράδεισο, αφού το Σάββατο, 6 λεπτά πριν ολοκληρωθεί το Q1, δεν ήξερε καν αν θα έχει αυτοκίνητο να τρέξει.
Όπως και να έχει η ιστορία έγραψε Ricciardo, την ώρα που ο Vettel  παραδέχτηκε μεν την ανωτερότητα των «ταύρων» λέγοντας πως δεν μπορούσε να τους κρατήσει πίσω του, αλλά τα βάζει και με τον  Charlie Whiting για τον χρόνο που ο τελευταίος επέλεξε να βάλει το αυτοκίνητο ασφαλείας στην πίστα.

Να θυμίσουμε πως το αυτοκίνητο μπήκε μετά από μια αψυχολόγητη επαφή των δύο Toro Rosso που γέμισε την πίστα από συντρίμμια.
Αμέσως μετά την επαφή των Brendon Hartley και Pierre Gasly δεν βγήκε η ένδειξη για virtual safety car, αλλά επελέγη η λύση του «αληθινού» safety car για να κρατήσει πίσω του τα μονοθέσια και έτσι να δώσει στους ανθρώπους της πίστας το χρονικό περιθώριο να καθαρίσουν το οδόστρωμα.

Όμως ο Vettel διαμαρτύρεται γιατί η κίτρινη σημαία βγήκε αμέσως μόλις αυτός και ο Bottas πέρασαν τη γραμμή εισόδου στα πιτ, ενώ το αυτοκίνητο ασφαλείας τους περίμενε αμέσως μετά, έτσι ώστε τους απέκλεισε και τη δυνατότητα να κάνουν ένα γύρο ακόμη, να μπουν (αν ήθελαν) στα πιτ και στη συνέχεια να μπουν στην ουρά.
Αντίθετα – πάντα σύμφωνα με τον Γερμανό – οι δύο Red Bull βρίσκονταν σε πλεονεκτική θέση, μπήκαν στα πιτ, έβαλαν φρέσκα ελαστικά και κάπως έτσι απέκτησαν πλεονέκτημα.
Το αυτοκίνητο ασφαλείας άλλαξε στην ουσία τον αγώνα είπε ο Vettel, ο οποίος δεν παρέλειψε όμως να σημειώσει ότι η Ferrari πρέπει να αναλύσει πώς δέχτηκε προσπέρασμα μέσα στο πιτ νωρίτερα από τη Mercedes.

Σε ό,τι αφορά στο αυτοκίνητο ασφαλείας είπε ότι και το 2014 έγινε ακριβώς το ίδιο στην Ουγγαρία, με το Safety car να «κόβει» τους πρωτοπόρους αφού βγήκε μόλις αυτοί πέρασαν τη γραμμή εισόδου στα πιτ.
Κατά την άποψή μου, είπε ο Γερμανός, πρέπει να επιλέγεται προσεκτικά η στιγμή εισόδου του safety car στην πίστα, για να μην αλλάζει δραματικά τη ροή του αγώνα. Αν είχε αργήσει η εντολή μισό λεπτό όλα θα ήταν διαφορετικά κατέληξε.

Από την πλευρά του ο Whiting, απαντώντας είπε ότι δική του δουλειά είναι η ασφάλεια στην πίστα και ότι δεν είναι υποχρεωμένος να κοιτά ποιος θα χάσει και ποιος θα κερδίσει από την είσοδο του safety car, ενώ αναφέρθηκε και αυτός στην Ουγγαρία λέγοντας πως τότε είχε χάσει ο Rosberg.
Και κατέληξε: Λειτουργούμε με το safety car 20 χρόνια τώρα και πάντα ξέρουμε πως κάποιος χάνει και κάποιος κερδίζει. Όμως δεν είναι η δουλειά μας να σκεφτόμαστε τα μειονεκτήματα και τα πλεονεκτήματα για τον καθένα οδηγό χωριστά αν γίνει κάτι και πρέπει να βάλουμε το αυτοκίνητο ασφαλείας στην πίστα.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube