
GP Ιταλίας, FP2: Πάλι Hamilton, αλλά με ελάχιστη διαφορά
Ο Lewis Hamilton ήταν ο ταχύτερος και στις δεύτερες ελεύθερες δοκιμές, αλλά μόλις μπροστά από τον Rosberg, ενώ οι Mercedes κυριάρχησαν.


Αν και η ψαλίδα από την ταχύτερη Mercedes μέχρι τον πρώτο από τους υπόλοιπους, τον Vettel, έκλεισε από το πρωινό χάσμα των 1,6” σε ένα λιγότερο ντροπιαστικό 0,7”, η γερμανική ομάδα με τους νέους της, αναβαθμισμένους κινητήρες, παρέμεινε κυρίαρχη.
Ο Hamilton ήταν 3 δέκατα ταχύτερος από τον Rosberg μετά τις πρώτες τους προσπάθειες με τα μεσαία λάστιχα της Pirelli.
Αρχικά φάνηκε ότι ο Rosberg θα περνούσε τον team-mate του όταν φόρεσαν τα μαλακά λάστιχα, στο μέσο της περιόδου, καθώς ήταν ταχύτερος στους δύο πρώτους τομείς χρονομέτρησης της πίστας. Όμως ο Γερμανός έχασε χρόνο στην Parabolica και τελικά έπεσε 0,021” πίσω από τον Hamilton.
H Ferrari αρχικά κρατούσε το «ένα-δύο», προς μεγάλη χαρά των tifosi, πριν ο οδοστρωτήρας της Mercedes πάρει μπρος. Τελικά οι Vettel και Raikkonen κατατάχτηκαν στην 3η και 6η θέση στον πίνακα των χρόνων, με ανάμεσά τους τις δύο Force India των Perez και Hulkenberg.
Οι Ferrari ήταν τα μόνα μονοθέσια στην πρώτη δεκάδα που δεν είχαν κινητήρα Mercedes, αφού οι δύο Lotus και οι δύο Williams πήραν τις θέσεις από 7 έως 10.
Ενώ πολλοί οδηγοί βγήκαν στις εξόδους διαφυγής των σικέιν ή έπαιξαν με τα όρια της πίστας, το πιο εντυπωσιακό συμβάν έγινε και πάλι από έναν νεαρό της Toro Rosso. Αφού ο Carlos Sainz «σβούριξε» με μεγάλη ταχύτητα στην Parabolica το πρωί, το απόγευμα ήταν η σειρά του Max Verstappen.
O 17χρονος Ολλανδός έχασε τον έλεγχο στο φρενάρισμα για το εσάκι Ascari και βγήκε με το πίσω μέρος στο χαλίκι. Σταμάτησε όμως μόλις πριν τα προστατευτικά λάστιχα και κατάφερε να ξαναμπεί στην πίστα.
Ανάμεσα στους οδηγούς με μηχανικά προβλήματα ήταν ο Daniel Ricciardo, που αναγκάστηκε να συρθεί πίσω στα pits με 1η ταχύτητα λόγω υδραυλικής βλάβης – που όμως διορθώθηκε ώστε ο Αυστραλός να συνεχίσει τις δοκιμές αργότερα.
Ο team-mate του, ο Daniil Kvyat, πέρασε τον περισσότερο χρόνο με τα μεσαία λάστιχα και ήταν ο πιο αργός απ’ όλους αφού η Red Bull –που τα δύο της μονοθέσια θα ξεκινήσουν από τις τελευταίες θέσεις λόγω ποινής για αλλαγή κινητήρων– δεν θέλησε να κάνει χρόνους με λίγο καύσιμο.
Ο Kvyat ήταν πιο αργός ακόμη κι από τον Jenson Button, που κατάφερε να κάνει μόνο τρεις γύρους πριν η McLaren τον καλέσει πίσω στα pits λόγω μηχανικού προβλήματος.
ΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΩΝ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΔΟΚΙΜΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΙΤΑΛΙΚΟ GP ΣΤΗ MONZA:
Θέση | Πιλότος | No. | Ομάδα | Χρόνος | Γύροι | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | Lewis Hamilton | ![]() | 44 | ![]() | Mercedes | 1' 24" 279 | 27 | |
2 | Nico Rosberg | ![]() | 6 | ![]() | Mercedes | 1' 24" 300 | 35 | |
3 | Sebastian Vettel | ![]() | 5 | ![]() | Ferrari | 1' 25" 038 | 36 | |
4 | Sergio Perez | ![]() | 11 | ![]() | Force India | 1' 25" 278 | 34 | |
5 | Nico Hülkenberg | ![]() | 27 | ![]() | Force India | 1' 25" 325 | 43 | |
6 | Kimi Räikkönen | ![]() | 7 | ![]() | Ferrari | 1' 25" 380 | 39 | |
7 | Romain Grosjean | ![]() | 8 | ![]() | Lotus | 1' 25" 497 | 41 | |
8 | Pastor Maldonado | ![]() | 13 | ![]() | Lotus | 1' 25" 513 | 41 | |
9 | Valtteri Bottas | ![]() | 77 | ![]() | Williams | 1' 25" 647 | 34 | |
10 | Felipe Massa | ![]() | 19 | ![]() | Williams | 1' 25" 891 | 31 | |
11 | Felipe Nasr | ![]() | 12 | ![]() | Sauber | 1' 26" 114 | 30 | |
12 | Marcus Ericsson | ![]() | 9 | ![]() | Sauber | 1' 26" 133 | 32 | |
13 | Daniel Ricciardo | ![]() | 3 | ![]() | Red Bull | 1' 26" 222 | 27 | |
14 | Max Verstappen | ![]() | 33 | ![]() | Toro Rosso | 1' 26" 454 | 38 | |
15 | Carlos Sainz Jr | ![]() | 55 | ![]() | Toro Rosso | 1' 26" 641 | 50 | |
16 | Fernando Alonso | ![]() | 14 | ![]() | McLaren | 1' 26" 966 | 31 | |
17 | Will Stevens | ![]() | 28 | ![]() | Manor Marussia | 1' 27" 201 | 29 | |
18 | Roberto Merhi | ![]() | 98 | ![]() | Manor Marussia | 1' 28" 439 | 27 | |
19 | Jenson Button | ![]() | 22 | ![]() | McLaren | 1' 28" 471 | 3 | |
20 | Daniil Kvyat | ![]() | 26 | ![]() | Red Bull | 1' 28" 723 | 28 |