
GP Ιταλίας, FP2: Mercedes πάλι, αλλά με τις Ferrari κοντά
Ο Bottas αυτή τη φορά πέρασε τον Hamilton, αλλά ο Vettel ήταν μόλις ένα δέκατο πίσω.


Ο Valtteri Bottas γύρισε τη Monza σε 1’ 21” 406 με τα super-soft λάστιχα, 0,056” πιο γρήγορα από τον Lewis Hamilton, αλλά ο Sebastian Vettel ήταν μόλις 0,084” πίσω από τον Βρετανό αντίπαλό του για τον τίτλο.
Η πίστα ήταν απάτητη στην αρχή, αφού η πρωινή βροχή είχε ξεπλύνει το λάστιχο που είχε στρωθεί κατά την FP1.
O Hamilton ήταν μπροστά στο πρώτο τρίτο της περιόδου, με τη Mercedes να επικεντρώνεται αρχικά σε δοκιμές με τη soft γόμα.
Όταν όλοι ξεκίνησαν τις προσομοιώσεις κατατακτηρίων, ο Vettel ήταν ο ταχύτερος με χρόνο 1’ 21” 546, που ήταν λίγο πιο αργός από αυτόν του Hamilton το πρωί.
Στη συνέχεια ο Bottas υποβίβασε τον Vettel και παρότι ο Hamilton φαινόταν έτοιμος να περάσει τον team-mate του, έχασε χρόνο στον τελευταίο τομέα της πίστας και κατέληξε δεύτερος.
Ο Kimi Raikkonen έκανε τον 4ο χρόνο, στον δεύτερο γύρο του με τα super-soft λάστιχα, καθώς οι Ferrari έδειξαν πιο απειλητικές για τις Mercedes απ’ ό,τι το πρωί στην FP1.
O Max Verstappen ήταν η πιο γρήγορη Red Bull, στην 5η θέση, αλλά ένα δευτερόλεπτο από την κορυφή. Ο Daniel Ricciardo ήταν 6ος, άλλα τρία δέκατα πιο πίσω. Και οι δύο πάντως θα ξεκινήσουν τον αγώνα από τις πίσω θέσεις, αφού τους επιβλήθηκαν ποινές για αλλαγή στοιχείων του κινητηρίου συστήματος της Renault.
Από πίσω, για τον ίδιο λόγο, θα ξεκινήσει κι ο Fernando Alonso, αλλά αυτός και ο team-mate του, Stoffel Vandoorne, εντυπωσίασαν σημειώνοντας τον 7ο και τον 8ο καλύτερο χρόνο του απογεύματος, με τις δύο Mclaren-Honda.
O Esteban Ocon ήταν 9ος με τη Force India, ενώ τη δεκάδα συμπλήρωσε ο Felipe Massa (Williams) που εγκατέλειψε την πρώτη του προσπάθεια για χρόνο αφού πάτησε με δύο τροχούς στο χαλίκι, στην έξοδο του δεύτερου σικέιν.
Ο Carlos Sainz (Toro Rosso) σημείωσε τον 11ο χρόνο, αλλά και αυτός έχει δεχτεί ποινή αφού η ομάδα του άλλαξε την MGU-H στον κινητήρα Renault. O Ισπανός θα δεχτεί επιπλέον ποινή αφού ο κινητήρας του έσπασε μετά το δεύτερο σικέιν βάζοντας τέλος στις δοκιμές του.
Ο team-mate του, Daniil Kvyat, που σημείωσε τον 18ο χρόνο αλλά με τη σκληρότερη, soft γόμα, επίσης διέκοψε πρόωρα τις δοκιμές του αφού τον κάλεσε η ομάδα στα pits έχοντας διαγνώσει πρόβλημα στο μονοθέσιό του.
Ο Nico Hulkenberg πέρασε μεγάλο μέρος της FP2 στο γκαράζ και ο χρόνος του ήταν πολύ κοντά σε αυτόν του team-mate του στη Renault, Jolyon Palmer. Κατατάχτηκαν στη 12η και τη 13η θέση αντίστοιχα.
Ο Lance Stroll έκανε στην αρχή ένα τετακέ στο σικέιν Ascari και κατέληξε στη 15η θέση, 4 δέκατα πίσω από τον Massa με την άλλη Williams.
To δίδυμο της Haas, οι Romain Grosjean και Kevin Magnussen, ήταν στη 16η και 17η θέση αντίστοιχα, δύο δευτερόλεπτα από την κορυφή.
Στο τέλος της περιόδου, ο Magnussen σταμάτησε στο σικέιν Ascari αναφέροντας ότι «έσπασε η ανάρτηση», γεγονός που ενεργοποίησε τη διαδικασία του εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας (VSC).
ΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΩΝ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΔΟΚΙΜΩΝ ΣΤΗ MONZA:
Θ. | ΟΔΗΓΟΣ | ΜΟΝΟΘΕΣΙΟ | ΧΡΟΝΟΣ | ΔΙΑΦ. | ΓΥΡΟΙ |
---|---|---|---|---|---|
1 | Valtteri Bottas | Mercedes | 1m21.406s | - | 25 |
2 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1m21.462s | 0.056s | 24 |
3 | Sebastian Vettel | Ferrari | 1m21.546s | 0.140s | 33 |
4 | Kimi Raikkonen | Ferrari | 1m21.804s | 0.398s | 34 |
5 | Max Verstappen | Red Bull/Renault | 1m22.409s | 1.003s | 34 |
6 | Daniel Ricciardo | Red Bull/Renault | 1m22.752s | 1.346s | 22 |
7 | Stoffel Vandoorne | McLaren/Honda | 1m22.947s | 1.541s | 31 |
8 | Fernando Alonso | McLaren/Honda | 1m22.968s | 1.562s | 31 |
9 | Esteban Ocon | Force India/Mercedes | 1m22.977s | 1.571s | 43 |
10 | Felipe Massa | Williams/Mercedes | 1m22.985s | 1.579s | 42 |
11 | Carlos Sainz | Toro Rosso/Renault | 1m23.150s | 1.744s | 21 |
12 | Nico Hulkenberg | Renault | 1m23.272s | 1.866s | 14 |
13 | Jolyon Palmer | Renault | 1m23.317s | 1.911s | 34 |
14 | Sergio Perez | Force India/Mercedes | 1m23.352s | 1.946s | 43 |
15 | Lance Stroll | Williams/Mercedes | 1m23.403s | 1.997s | 36 |
16 | Romain Grosjean | Haas/Ferrari | 1m23.567s | 2.161s | 31 |
17 | Kevin Magnussen | Haas/Ferrari | 1m23.650s | 2.244s | 20 |
18 | Daniil Kvyat | Toro Rosso/Renault | 1m24.253s | 2.847s | 28 |
19 | Marcus Ericsson | Sauber/Ferrari | 1m24.894s | 3.488s | 39 |
20 | Pascal Wehrlein | Sauber/Ferrari | 1m25.295s | 3.889s | 25 |