
GP Ιταλίας, FP1: Rosberg, Hamilton ξανά, με τις Ferrari πάνω από 1” πίσω
Ο Nico Rosberg ήταν ο ταχύτερος στις πρώτες ελεύθερες δοκιμές για το Ιταλικό GP στη Monza, 0,2” μπροστά από τον Lewis Hamilton.


Οι Mercedes έδειξαν να είναι και πάλι σε δική τους κλάση, πολύ μπροστά από τους υπόλοιπους.
Ο Rosberg έκανε ένα γύρο σε 1’ 22” 959 με τη μαλακή γόμα της Pirelli και ήταν τελικά 0,203” μπροστά από τον team-mate του –και επικεφαλής της βαθμολογίας– Lewis Hamilton.
Οι δυο τους εναλλάχθηκαν στην κορυφή των χρόνων νωρίτερα, όταν αξιολογούσαν το πολύ μαλακό (super-soft) λάστιχο που φάνηκε αρχικά πιο ανθεκτικό απ’ ό,τι στο Spa, την περασμένη εβδομάδα.
Οι Rosberg και Hamilton ήταν ξανά πολύ μπροστά από τον ανταγωνισμό όταν φόρεσαν τα μαλακά (soft) Pirelli, καθώς ο Kimi Raikkonen κατέληξε 3ος, 1,088” πίσω από τον πρώτο, και ο Sebastian Vettel 4ος, άλλα 0,25” πιο πίσω.
Οι δύο οδηγοί της Mercedes ήταν αυτοί που έκαναν και τους περισσότερους γύρους, 37 ο Rosberg και 36 ο Hamilton, ενώ ο μόνος που έκανε τόσους πολλούς, 37, ήταν ο Valtteri Bottas με τη Williams.
Οι Raikkonen και Vettel συμπλήρωσαν μόνο 16 και 17 γύρους αντίστοιχα, καθώς η Ferrari περιόρισε τα χιλιόμετρα για να κάνει ελέγχους στον αναβαθμισμένο της κινητήρα, τον οποίο παρουσίασε για πρώτη φορά σήμερα αφού ξόδεψε και τις τελευταίες 3 «μάρκες» εξέλιξης που δικαιούταν για φέτος.
Ο Sergio Perez ήταν 5ος σήμερα το πρωί, φορώντας τα super-soft λάστιχα και δείχνοντας ότι η Force India διατηρεί την καλή φόρμα που είχε στο Βέλγιο.
Ο team-mate του, ο Nico Hulkenberg, έδωσε για σήμερα τη θέση του στον εφεδρικό οδηγό της ομάδας, τον Alfonso Celis Jr, και ο νεαρός Μεξικανός έκανε τον 12ο χρόνο, 0,75” πίσω από τον συμπατριώτη του.
Οι δύο Haas φορούσαν κι αυτές τον αναβαθμισμένο κινητήρα Ferrari, με αποτέλεσμα οι Grosjean και Gutierrez να είναι στην 6η και την 9η θέση, με τα super-soft λάστιχα.
Ανάμεσα στις δύο Haas ήταν ο Bottas και ο Max Verstappen (Red Bull), με τον νεαρό Ολλανδό 2” πίσω από τον Rosberg. Ο Daniel Ricciardo ήταν άλλα 0,138” πιο πίσω, κλείνοντας την πρώτη δεκάδα με την άλλη Red Bull.
Οι Jenson Button και Fernando Alonso, με τις δύο McLaren-Honda, ήταν στην 11η και τη 13η θέση, μπροστά και πίσω αντίστοιχα από τον Celis, που τελικά γύρισε στα pits με πρόβλημα στο κιβώτιο της Force India.
O Felipe Massa, που ανακοίνωσε χθες ότι αποσύρεται από την F1, αντιμετώπισε πρόβλημα υπερπλήρωσης στον κινητήρα της Williams στο γύρο εγκατάστασης κι έμεινε στο γκαράζ τα πρώτα 45 λεπτά της περιόδου. Τελικά βγήκε για να σημειώσει τον 14ο χρόνο, 3” πίσω από τον Rosberg.
Οι Button, Verstappen και Perez δοκίμασαν το σύστημα προστασίας “halo”, αλλά μόνον ο Άγγλος έκανε και δεύτερο γύρο με την κατασκευή στο μονοθέσιό του.
Αρκετοί οδηγοί δοκίμασαν και το νέο, πειραματικό λάστιχο που η Pirelli εξελίσσει για το GP της Μαλαισίας, τον Οκτώβριο.
ΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΔΟΚΙΜΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΙΤΑΛΙΚΟ GP ΣΤΗ MONZA:
ΘΕΣΗ | ΟΔΗΓΟΣ | ΧΡΟΝΟΣ | ΔΙΑΦ. | ΓΥΡΟΙ |
---|---|---|---|---|
1 | 1:22.959 | - | 37 | |
2 | 1:23.162 | +0.203s | 36 | |
3 | 1:24.047 | +1.088s | 16 | |
4 | 1:24.307 | +1.348s | 17 | |
5 | 1:24.650 | +1.691s | 32 | |
6 | 1:24.763 | +1.804s | 17 | |
7 | 1:24.785 | +1.826s | 37 | |
8 | 1:24.982 | +2.023s | 25 | |
9 | 1:25.113 | +2.154s | 19 | |
10 | 1:25.120 | +2.161s | 17 | |
11 | 1:25.351 | +2.392s | 23 | |
12 | 1:25.367 | +2.408s | 30 | |
13 | 1:25.507 | +2.548s | 14 | |
14 | 1:25.840 | +2.881s | 18 | |
15 | 1:25.853 | +2.894s | 20 | |
16 | 1:25.973 | +3.014s | 20 | |
17 | 1:26.074 | +3.115s | 20 | |
18 | 1:26.391 | +3.432s | 30 | |
19 | 1:26.439 | +3.480s | 21 | |
20 | 1:26.762 | +3.803s | 28 | |
21 | 1:26.811 | +3.852s | 35 | |
22 | 1:26.956 | +3.997s | 32 |