
GP Bahrain, FP2: Vettel ξανά, αλλά με τους Bottas και Ricciardo πολύ κοντά του
O Γερμανός ήταν και πάλι ο ταχύτερος με τη Ferrari, αλλά οι πρώτοι τρεις το απόγευμα ήταν μέσα σε μόλις 0,066".


Ο Sebastian Vettel έκανε την καλύτερη επίδοση και τη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών, αλλά μετά η Ferrari του «έσβησε εντελώς», όπως είπε, πράγμα που του κόστισε πολύτιμο χρόνο εξέλιξης.
Ο Vettel, που είχε κάνει τον καλύτερο χρόνο και το πρωί, φόρεσε ένα σετ φρέσκα super-soft λάστιχα λίγο πριν το πρώτο ημίωρο και σημείωσε ένα 1’ 31” 310 για να περάσει επικεφαλής του πίνακα των χρόνων και στις βραδινές δοκιμές, κάτω από το φως των προβολέων.
Και τον χρόνο τον πέτυχε παρά τα παράπονά του ότι δυσκολευόταν με τα φρένα της Ferrari στο δεύτερο μισό του γρήγορου γύρου του.
Όμως λίγο αργότερα, ενώ είχε ξεκινήσει για προσομοίωση αγώνα, η Ferrari του Γερμανού είχε ένα “complete shutdown”, όπως είπε ο ίδιος στον ασύρματο. Καθώς έμεινε με 4η στο κιβώτιο και χωρίς καθόλου δύναμη, ο Vettel έσκυψε μπροστά και πάτησε το κουμπί για το νεκρό, που βρίσκεται μπροστά από το κόκπιτ. Έτσι το μονοθέσιο μπόρεσε να τσουλήσει με τη φόρα και να σταματήσει τελικά μετά την τελευταία στροφή, λίγο πριν την είσοδο του pit-lane.
Από εκεί τον έσπρωξαν οι κριτές για να μπει στο pit-lane, ενώ είχαν βγει κίτρινες σημαίες, και οι μηχανικοί της Ferrari κατάφεραν να ξαναφέρουν το μονοθέσιο στο pit της ομάδας.
Ο Vettel δεν άργησε να επιστρέψει στην πίστα, αλλά είχε χάσει 15 από τα 90 λεπτά της περιόδου.
Μέχρι τότε, οι κορυφαίοι οδηγοί είχαν όλοι ολοκληρώσει τις προσομοιώσεις κατατακτηρίων, και ο Valtteri Bottas είχε φέρει τη Mercedes του στη 2η θέση, μόλις 0,041” πίσω από τη Ferrari. O Daniel Ricciardo με τη Red Bull ήταν 3ος, μόνο 0,066” πίσω από τον Vettel.
O Kimi Raikkonen ήταν άλλο ένα δέκατο πιο πίσω με τη δεύτερη Ferrari, όπου είχαν αλλάξει τον κινητήρα, το τούρμπο και την MGU-H μετά τα προβλήματα που είχε ο Φιλανδός το πρωί.
Ο Lewis Hamilton ήταν μόλις 5ος, αλλά ο ταχύτερος γύρος του επιτεύχθηκε στην τρίτη του προσπάθεια προσομοίωσης κατατακτηρίων και ήταν 0,286” πίσω από τον πρώτο. Ο Βρετανός παράτησε την πρώτη προσπάθεια μετά από ένα μεγάλο γλίστρημα της ουράς στην Κ1, ενώ στη δεύτερη προσπάθεια βγήκε εκτός πίστας στην Κ10 αφού μπλόκαρε προσπαθώντας να αποφύγει τη Renault του Nico Hulkenberg.
O Hamilton ήταν εκνευρισμένος με τον Γερμανό που βρέθηκε μπροστά του ενώ ήταν σε αργό γύρο, και είπε «αυτοί οι οδηγοί είναι τόσο επικίνδυνοι» στο ασύρματο. Οι αγωνοδίκες θα εξέταζαν το συμβάν μετά το τέλος της περιόδου.
Τελικά ο Hulkenberg έκανε την 6η καλύτερη επίδοση, 0,573” πίσω από την κορυφή, λίγο πριν το συμβάν με τον Hamilton. Ο Γερμανός ήταν μπροστά από τον Felipe Massa (Williams) και τον Max Verstappen, που είχε πρόβλημα με το πάτωμα της Red Bull.
O Romain Grosjean (Haas) κι ο Daniil Kvyat (Toro Rosso) συμπλήρωσαν την πρώτη δεκάδα, όπου όλοι ήταν μέσα σε 1,4”.
O Fernando Alonso ήταν η πιο γρήγορη McLaren, στη 15η θέση, 1,587” πίσω από την κορυφή. Ο team-mate του, ο Stoffel Vandoorne, άργησε να ξεκινήσει τις δοκιμές καθώς η ομάδα του άλλαξε όλη τη μονάδα ισχύος (εκτός από την μπαταρία και τα ηλεκτρονικά ελέγχου) μετά το πρόβλημα που είχε το πρωί με την MGU-H. Ο Βέλγος μπήκε στην πίστα λίγο μετά το μέσο της περιόδου και σημείωσε τον τελευταίο χρόνο, αλλά είχε επικεντρωθεί σε μεγάλα πακέτα γύρων, όχι σε προσομοίωση κατατακτηρίων.
Αμέσως μπροστά από τον Vandoorne στον πίνακα των χρόνων ήταν ο Carlos Sainz, που σταμάτησε στην πίσω ευθεία μόλις στο 15’ με καπνό να βγαίνει από την Toro Rosso, και ο Pascal Wehrlein, που έκανε την επανεμφάνισή του στα GP μετά τον τραυματισμό του στον Αγώνα των Πρωταθλητών, το Δεκέμβρη. Ο Γερμανός συμπλήρωσε 29 γύρους με τη Sauber.
ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΔΕΥΤΕΡΩΝ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΔΟΚΙΜΩΝ ΣΤΟ BAHRAIN:
Θ. | ΟΔΗΓΟΣ | ΜΟΝΟΘΕΣΙΟ | ΧΡΟΝΟΣ | ΔΙΑΦ. | ΓΥΡΟΙ |
---|---|---|---|---|---|
1 | Sebastian Vettel | Ferrari | 1m31.310s | - | 29 |
2 | Valtteri Bottas | Mercedes | 1m31.351s | 0.041s | 35 |
3 | Daniel Ricciardo | Red Bull/Renault | 1m31.376s | 0.066s | 28 |
4 | Kimi Raikkonen | Ferrari | 1m31.478s | 0.168s | 34 |
5 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1m31.594s | 0.284s | 35 |
6 | Nico Hulkenberg | Renault | 1m31.883s | 0.573s | 37 |
7 | Felipe Massa | Williams/Mercedes | 1m32.079s | 0.769s | 37 |
8 | Max Verstappen | Red Bull/Renault | 1m32.245s | 0.935s | 18 |
9 | Romain Grosjean | Haas/Ferrari | 1m32.505s | 1.195s | 34 |
10 | Daniil Kvyat | Toro Rosso/Renault | 1m32.707s | 1.397s | 35 |
11 | Kevin Magnussen | Haas/Ferrari | 1m32.854s | 1.544s | 33 |
12 | Esteban Ocon | Force India/Mercedes | 1m32.875s | 1.565s | 38 |
13 | Jolyon Palmer | Renault | 1m32.876s | 1.566s | 38 |
14 | Fernando Alonso | McLaren/Honda | 1m32.897s | 1.587s | 31 |
15 | Sergio Perez | Force India/Mercedes | 1m33.319s | 2.009s | 34 |
16 | Lance Stroll | Williams/Mercedes | 1m33.361s | 2.051s | 36 |
17 | Marcus Ericsson | Sauber/Ferrari | 1m33.944s | 2.634s | 34 |
18 | Carlos Sainz | Toro Rosso/Renault | 1m34.072s | 2.762s | 5 |
19 | Pascal Wehrlein | Sauber/Ferrari | 1m34.117s | 2.807s | 29 |
20 | Stoffel Vandoorne | McLaren/Honda | 1m34.230s | 2.920s | 8 |