Αυτές θα είναι οι βασικές προδιαγραφές των κινητήρων από το 2021

Οι επικεφαλής των ομάδων αποκάλυψαν τα σχέδια περί των νέων κινητήρων που τους παρουσιάστηκαν σήμερα Τρίτη.

Οι ομάδες της F1 συναντήθηκαν με τη FIA, με την κάτoχο των εμπορικών δικαιωμάτων και με εν δυνάμει νέους κατασκευαστές για να συζητήσουν τους στόχους για τους νέους κανονισμούς κινητήρων που θα ισχύσουν το 2021.

Η επεξεργασία των προτάσεων για τις προδιαγραφές των κινητήρων θα συνεχιστεί για ακόμη 12 μήνες και η FIA είπε ότι η σχεδίαση και η εξέλιξη των νέων αυτών κινητήριων μονάδων δεν θα είναι δυνατή πριν ολοκληρωθεί η διαδικασία. Έτσι διασφαλίζει ότι οι υπάρχοντες κατασκευαστές θα συνεχίσουν να εξελίσσουν τους σημερινούς κινητήρες και το 2018.

Η πρόταση για το 2021 προβλέπει τη διατήρηση των σημερινών υβριδικών 1.6 V6 τούρμπο, οι οποίοι όμως θα γυρίζουν 3.000 rpm ψηλότερα «για να βελτιωθεί ο ήχος».

Για να απλοποιηθούν τα εσωτερικά εξαρτήματα των κινητηρίων μονάδων, η μονάδα ανάκτησης θερμικής ενέργειας MGU-H θα αφαιρεθεί, και θα εισαχθούν κάποιες αποτρεπτικές σχεδιαστικές παράμετροι για να «περιορίσουν το κόστος εξέλιξης και να αποθαρρύνουν ακραία σχέδια και ακραίες συνθήκες λειτουργίας».

Οι παράμετροι θα είναι εσωτερικές και εξωτερικές, με τις τελευταίες να επιτρέπουν αυτό που η FIA περιέγραψε ως «δυνατότητα εναλλαγής plug-and-play κινητήρα/σασί/μετάδοσης».

Θα επιβληθεί ένα μόνο τούρμπο με περιορισμούς σε διαστάσεις και βάρος, και θα εισαχθεί μια κοινή (στάνταρ) μπαταρία αποθήκευσης ενέργειας, μαζί με τα στάνταρ ηλεκτρονικά ελέγχου που ήδη υπάρχουν εδώ και καιρό στην F1.

Η μονάδα ανάκτησης κινητικής ενέργειας MGU-K θα γίνει ισχυρότερη, με εστίαση στη χειροκίνητη εκμετάλλευσή της από τον οδηγό, με παρόμοιο τρόπο που χρησιμοποιούσε το KERS όταν είχε πρωτοεισαχθεί στην F1, το 2009.

[Πηγή: Autosport]