Στα € 34.950, η τιμή του ηλεκτρικού BMW i3 στη Γερμανία

Στα € 34.950, η τιμή του ηλεκτρικού BMW i3 στη Γερμανία

Μια μόλις εβδομάδα πριν την επίσημη παρουσίαση του i3, που για την ευρωπαϊκή αγορά θα πραγματοποιηθεί στο Λονδίνο, η BMW ανακοίνωσε τις τιμές με της οποίες θα διατεθεί στην αγορά το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο της.

Αναφορικά με τα 34.950 ευρώ που ανακοίνωσε η BMW και αφορά το κόστος απόκτησης της βασικής έκδοσης του i3 στη Γερμανία, εντύπωση προκαλεί πως η τιμή αυτή είναι χαμηλότερη απ’ αυτή που αρχικά είχε διαρρεύσει και περιμέναμε, δηλαδή μια τιμή λίγο κάτω από τα 40.000 ευρώ. Όσον αφορά την αντίπερα όχθη του Ατλαντικού, η BMW ανακοίνωσε ότι στις ΗΠΑ το i3 θα ξεκινά από τα 41.350 δολάρια, χωρίς στην τιμή αυτή να συμπεριλαμβάνονται κρατικές επιδοτήσεις.

«Με αυτό το ελκυστικό και τεχνολογικά προηγμένο μοντέλο, σ’ αυτή την τιμή πώλησης, θα προσφέρουμε στους υποψήφιους πελάτες μας μια πολύ συμφέρουσα πρόταση για να εισέλθουν στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης» ανέφερε σε δηλώσεις του ο επικεφαλής του τμήματος πωλήσεων και marketing της BMW, Ian Robertson.

Υπενθυμίζουμε πως το i3 είναι το πρώτο μοντέλο της BMW που είναι βασισμένο σε πλαίσιο από ανθρακονήματα. Η BMW λέει πως η εκτεταμένη χρήση αυτού του υλικού έχει μειώσει το βάρος στην εντυπωσιακά χαμηλή (για ηλεκτρικό αυτοκίνητο) τιμή των 1.195 kg. Η κινητήρια δύναμη έρχεται από ένα ηλεκτρικό μοτέρ τοποθετημένο χαμηλά στον πίσω άξονα. Ο σύγχρονος ηλεκτροκινητήρας ζυγίζει 130 kg και αποδίδει 170 PS χαρίζοντας στo i3 μια σχέση ισχύος/βάρους 143 PS/τόνο. To i3 να κάνει τα 0-60 km/h σε 3,8” και τα 0-100 σε 7,2”. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 150 km/h (όπου ο κινητήρας γυρίζει με το μέγιστο των στροφών του, 11.400 rpm) ώστε να εξοικονομείται ενέργεια από την μπαταρία και να αυξάνεται έτσι η αυτονομία.

Σύμφωνα με τον ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών κατανάλωσης το i3 έχει αυτονομία έως και 190 km , αν και οι υπολογισμοί της ίδιας της BMW είναι λιγότερο αισιόδοξοι δίνοντας 130 km σε χειμερινές συνθήκες και 160 km το καλοκαίρι. Όπως και να έχει η αυτονομία είναι πολύ μεγαλύτερη από τα 50 km της μέσης καθημερινής διαδρομής που έχει διαπιστώσει η BMW μετά από δοκιμές και επαρκής για να ικανοποιήσει τις καθημερινές ανάγκες των υποψήφιων ιδιοκτητών του.

Η BMW θα προσφέρει το i3 και με ένα έξτρα κιτ επέκτασης αυτονομίας (REX, από το Range EXtender). Θα χρησιμοποιεί μια τροποποιημένη έκδοση του δικύλινδρου βενζινοκινητήρα 650 cc από το maxi-scooter CT650 GT της εταιρείας, με ένα ρεζερβουάρ 9 λίτρων τοποθετημένο χαμηλά, μπροστά από τα εμπρός καθίσματα. Ο βενζινοκινητήρας θα χρησιμοποιείται αποκλειστικά για να κινεί μια γεννήτρια που θα φορτίζει την μπαταρία. Με αυτό τον εξοπλισμό, το i3 λέγεται ότι θα έχει αυτονομία 300 km. Η συγκεκριμένη έκδοση αναμένεται να κοστίζει περίπου 4.000 ευρώ επιπλέον.

Η διάθεση του ηλεκτρικού i3 στην ευρωπαϊκή αγορά θα ξεκινήσει τον ερχόμενο Νοέμβριο.

[Πηγή: BMW]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube