Πιθανά τα υψηλότερα όρια CO2 που επιθυμεί η Γερμανία

Πιθανά τα υψηλότερα όρια CO2 που επιθυμεί η Γερμανία

Η Γερμανία προσπαθεί να κερδίσει χρόνο ώστε οι premium κατασκευαστές της να πετύχουν πιο εύκολα τα νέα όρια εκπομπών CO2.

Οι Υπουργοί Περιβάλλοντος των χωρών-μελών συνεδριάζουν σήμερα για να καθορίσουν τα νέα όρια μέσων εκπομπών CO2 για τα αυτοκίνητα θα που πωλούνται στην Ε.Ε. Ο στόχος των 95 gr/km που είχε τεθεί αρχικά για το 2020 αναμένεται να μετατεθεί τέσσερα χρόνια αργότερα, μετά από αίτημα της γερμανικής κυβέρνησης.

Η κίνηση αυτή της Γερμανίας έχει στόχο να δώσει επιπλέον χρόνο στους Γερμανούς κατασκευαστές να εναρμονιστούν με τα νέα όρια. Μέχρι στιγμής λέγεται ότι η Ιταλία είναι αντίθετη σε μια τέτοια αλλαγή, η Γαλλία συμφωνεί με τη μετάθεση του στόχου αν και δεν θα ήθελε να συμφωνήσει σε κάτι που να ευνοεί εμφανώς τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, ενώ η Μ. Βρετανία θα συμφωνήσει ως αντάλλαγμα στην άρση του ορίου των bonus των τραπεζιτών, στην οποία συμφώνησε η Γερμανία.

Ο Υπουργός Περιβάλλοντος της Γερμανίας Peter Altmaier δήλωσε σχετικά: «Το ζήτημα είναι πώς θα παντρέψουμε την προστασία του περιβάλλοντος με την απαραίτητη ευελιξία και ανταγωνιστικότητα που χρειάζεται η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία για να επιβιώσει. Είμαι πεπεισμένος ότι θα βρεθεί η λύση μέσα στις επόμενες εβδομάδες».

Υπενθυμίζουμε ότι τα 95 gr CO2/km αντιστοιχούν σε κατανάλωση 4,1 lt/100 km για βενζινοκίνητα και 3,6 lt/100 km για αυτοκίνητα με κινητήρες diesel.

[Πηγή: Automotive News Europe]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube