Σαν σήμερα: Το 2007, το SSC Ultimate Aero TT απέτυχε να γίνει το ταχύτερο μοντέλο παραγωγής

Σαν σήμερα: Το 2007, το SSC Ultimate Aero TT απέτυχε να γίνει το ταχύτερο μοντέλο παραγωγής

Πριν από έντεκα χρόνια, στις 22 Μαρτίου του 2007, η SSC δοκίμαζε την δυνατότητα τελικής ταχύτητας του Ultimate Aero TT σε μια κλειστή διαδρομή 12 μιλίων της US Route 93 στη Nevada.

Στόχος της ήταν να πάρει τη θέση της Bugatti Veyron ως του ταχύτερου αυτοκίνητου παραγωγής, που τότε μπορούσε να φτάσει τα 409 km/h.

Η προσομοίωση και ο έλεγχος στις εγκαταστάσεις της NASA στη Virginia έδειξαν ότι θα ήταν είναι ικανό να φτάσει περίπου τα 439 km/h. Η προσπάθεια απέτυχε να σπάσει το ρεκόρ, προφανώς λόγω των μη βέλτιστων συνθηκών. Ο οδηγός Rick Doria ανέφερε «σπινάρισμα» σε ταχύτητα πάνω από 306 km/h. Παρά την αποτυχία της απόπειρας, το αυτοκίνητο έφθασε τα 390 km/h.


Πριν από 88 χρόνια, στις 22 Μαρτίου του 1930, ο οδηγός αγώνων Gastone Brilli-Peri σκοτώθηκε στην ηλικία 36 ετών όταν έφυγε από το δρόμο κατά τη διάρκεια ιδιωτικών δοκιμών για το Grand Prix της Τρίπολης. Ο Brilli-Peri ήταν ο διάσημος Ιταλός οδηγός αγώνων που νίκησε το ιταλικό Grand Prix του 1925 με μια Alfa Romeo P2, εξασφαλίζοντας για την Alfa Romeo τον εναρκτήριο τίτλο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Κατασκευαστών που εκείνη τη χρονιά θέσπισε η FIA. Το 1929, πάλι με μια Alfa P2 νίκησε στο Circuito di Cremona και στο Grand Prix της Τρίπολης.

Πριν από 88 χρόνια, στις 22 Μαρτίου του 1930, έγινε ο πρώτος αγώνας στο «Mountain Circuit» στο Brooklands.

Πριν από 48 χρόνια, στις 22 Μαρτίου του 1970, ο Jackie Stewart με μια March-Cosworth 701 νίκησε στον Αγώνα των Πρωταθλητών στην πίστα του Brands Hatch.


Πριν από 44 χρόνια, στις 22 Μαρτίου του 1974, ο οδηγός αγώνων, ο Peter Revson σκοτώθηκε σε ηλικία 35 ετών όταν το μονοθέσιο F1 Shadow-Cosworth που οδηγούσε συνετρίβη κατά τη διάρκεια δοκιμών στην πίστα του Kyalami στη Νότια Αφρική. Ο Revson ήταν ανιψιός του μεγιστάνα Charles Revson της βιομηχανίας Revlon Cosmetics και κληρονόμος της περιουσία του πατέρα του, Martin, που φέρεται να άξιζε τότε πάνω από ένα δισ. δολάρια. Ήταν ένας νεαρός, όμορφος εργένης που τον περιέγραφαν ως «ελεύθερο πνεύμα».


Πριν από 35 χρόνια, στις 22 Μαρτίου του 1983, το αμερικανικό Πεντάγωνο έδωσε συμβόλαιο παραγωγής ύψους άνω του ενός δισεκατομμυρίου δολαρίων στην AM General Corporation για την εξέλιξη 55.000 High Mobility Multipurpose Wheeled Vehicles (HMMWV). Τα γνωστά μας Humvee, που σχεδιάστηκαν για να μεταφέρουν προσωπικό και φορτίο, ήλθαν στο προσκήνιο όταν χρησιμοποιήθηκαν από τον αμερικανικό στρατό κατά την εισβολή στον Παναμά το 1989 και στον πόλεμο του Περσικού Κόλπου στις αρχές της δεκαετίας του ’90.


Πριν από 19 χρόνια, στις 22 Μαρτίου του 1999, το ιπτάμενο αυτοκίνητο Volantor, σχεδιασμένο από τον Paul Moller από το Davis της California, παρουσιάστηκε στο κοινό. Εκτιμάτο ότι η αυτονομία του έφτανε τα 900 μίλια -1.450 km. To «Volantor» ήταν ένας όρος που επινοήθηκε από τον Moller που σημαίνει: Αεροσκάφος κάθετης απογείωσης/προσγείωσης που είναι ικανό να πετάει με γρήγορο, ευκίνητο και ακριβή τρόπο.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube