Σαν σήμερα: Τo 1927 διοργανώθηκε ο πιο παράξενος αγώνας στην Ιστορία

Σαν σήμερα: Τo 1927 διοργανώθηκε ο πιο παράξενος αγώνας στην Ιστορία

Πριν από 91 χρόνια, στις 27 Φεβρουαρίου του 1927, έγινε ένας από τους πιο παράξενους αγώνες στην Ιστορία, μέσα σε ένα 6ώροφο κτίριο στο Παρίσι.

Για να γιορτάσει το άνοιγμα ενός νέου συνεργείου (Garage Banville) και αγωνιστικού κλαμπ για τους πιο πλούσιους κατοίκους της πόλης, ο Robert Benoist, διάσημος οδηγός αγώνων τότε και ήρωας της αντίστασης στο Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο (εκτελέστηκε από τους ναζί στο Buchenwald), κάλεσε 15 οδηγούς να αγωνιστούν σε μια σειρά από ράμπες στο δρόμο προς την οροφή του κτιρίου.

Η «ανάβαση» δεν ήταν χρονομετρημένη, καθώς υπήρχαν ανησυχίες ότι οι οδηγοί μπορεί να ήταν υπερβολικά ανταγωνιστικοί και να σκοτώνονταν. Ωστόσο, ήταν μια τεράστια επιτυχία και το συνεργείο κέρδισε αντίστοιχη δημοσιότητα.

Πριν από 126 χρόνια, στις 27 Φεβρουαρίου του 1892, ο Rudolf Diesel υπέβαλε αίτηση για δίπλωμα ευρεσιτεχνίας στο Αυτοκρατορικό Γραφείο Ευρεσιτεχνιών στη Γερμανία. Μέσα σε ένα χρόνο, του χορηγήθηκε το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας αριθ. 67207 για μια «μέθοδο εργασίας και σχεδιασμό για κινητήρες εσωτερικής καύσης... μια νέα αποδοτική θερμική μηχανή». Με συμβάσεις από τον Frederick Krupp και άλλους κατασκευαστές μηχανών, ο Diesel άρχισε να πειραματίζεται και να κατασκευάζει μοντέλα εργασίας του κινητήρα του. Το 1893, το πρώτο μοντέλο που λειτουργούσε αυτοτελώς, με απόδοση 26%, αξιοσημείωτα πάνω από το διπλάσιο της απόδοσης των ατμομηχανών της εποχής του.



Πριν από 103 χρόνια, στις 27 Φεβρουαρίου του 1915, ο Ιταλός Dario Resta, οδηγώντας ένα Peugeot EX3, νίκησε στο αμερικανικό Grand Prix του 1915 στους δρόμους του San Francisco. Τη νίκη του αυτή διαδέχτηκε άλλη μία στο Vanderbilt Cup.

Πριν από 84 χρόνια, στις 27 Φεβρουαρίου του 1934, γεννήθηκε ο Ralph Nader, στο Winsted του Connecticut. Ο Nader θα έφερνε επανάσταση στην υπεράσπιση των καταναλωτών με το βιβλίο του 1965, «Unsafe at Any Speed: The Designed-In Dangers of the American Automobile», στο οποίο έθεσε τα πρότυπα ασφαλείας για τους Big Three. Το βιβλίο που έγινε αμέσως best-seller προκάλεσε τη δημιουργία του νόμου «National Traffic and Motor Vehicle Safety Act» του 1966, για ζώνη ασφαλείας σε 49 Πολιτείες.



Πριν από 79 χρόνια, στις 27 Φεβρουαρίου του 1939, ολοκληρώθηκε η Bentley «Scalded Cat» με ένα πειραματικό 8κύλινδρο μοτέρ σε σειρά πάνω σε σασί από στάνταρ Mark V.



Πριν από 71 χρόνια, στις 27 Φεβρουαρίου του 1947, η κατασκευάστρια αεροπλάνων SAAB αποφάσισε επίσημα ότι θα κατασκευάζει και αυτοκίνητα.



Πριν από 70 χρόνια, στις 27 Φεβρουαρίου του 1948, η αμερικανική Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου εξέδωσε μια εντολή απαγόρευσης, εμποδίζοντας την εταιρεία Willys-Overland να επικαλείται ότι είχε εξελίξει το Jeep. Η Willys-Overland στην πραγματικότητα κατέληξε να κατασκευάζει το όχημα παντοδαπού εδάφους του Στρατού, το οποίο θα γινόταν γνωστό ως το Jeep, αλλά ήταν η Bantam Motor Company που παρουσίασε για πρώτη φορά το καινοτόμο αυτό σχέδιο στο Στρατό.



Πριν από 57 χρόνια, στις 27 Φεβρουαρίου του 1961, η Toyo Kogyo Company Ltd στη Hiroshima στην Ιαπωνίας απέκτησε την άδεια κατασκευής περιστροφικών κινητήρων Wankel.



Πριν από 51 χρόνια, στις 27 Φεβρουαρίου του 1967, η United States Rubber Company άλλαξε το όνομά της στην Uniroyal, Inc. Η εταιρεία ιδρύθηκε στο Naugatuck του Connecticut το 1892 και ήταν μία από τις 12 πρώτες μετοχές του Dow Jones Industrial Average. Το 1990, η Uniroyal αγοράστηκε από το Γάλλο κατασκευαστή ελαστικών Michelin και έπαψε να υπάρχει ως ξεχωριστή επιχείρηση. Σήμερα, περίπου 1.000 εργαζόμενοι στις ΗΠΑ παραμένουν εργαζόμενοι στη Michelin για να κατασκευάσουν τα προϊόντα της φίρμας Uniroyal. Ένα από τα πιο γνωστά λάστιχα της Uniroyal είναι το Tiger Paw που παρουσιάστηκε στη δεκαετία του ’60 και περιλαμβανόταν ως στάνταρ εξοπλισμός για τα muscle cars της εποχής.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube