Η ανάρμοστη Ferrari 308 GTB Group 4

Η ανάρμοστη Ferrari 308 GTB Group 4

Οι πίστες είναι το φυσικό τους περιβάλλον. Κάποιες Ferrari παρόλα αυτά έχουν δείξει… ανάρμοστη συμπεριφορά με ροπή προς τα ράλι.

Η Ferrari παρουσίασε την εμβληματική 308 GTB στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού το 1975. Το σχέδιο ήταν του Pininfarina. Στο κέντρο του αυτοκινήτου ήταν τοποθετημένος ένας νέος V8 κινητήρας, αντικαθιστώντας τον 2.0 V6 της απερχόμενης Dino.

Ένα τέτοιο αυτοκίνητο ήταν στην αρχή της ζωής του και αυτό που βλέπουμε στις φωτογραφίες. Στην πορεία ωστόσο έγινε ένα αγωνιστικό προδιαγραφών Group 4 όπως αυτό που είχε εξελίξει η Michelotto, η οποία από dealer της Ferrari στην Padova, έγινε εξειδικευμένος συνεργάτης του εργοστασίου στην κατασκευή ελαφρών αγωνιστικών GT.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε τη Ferrari 488 Spider [video]

Το αυτοκίνητο που βλέπουμε είναι το σασί #32419. Μόλις 14 αυθεντικές 308 προδιαγραφών Group 4 κατασκευάστηκαν, αλλά κανείς δεν γνωρίζει πόσες ακριβώς υπάρχουν σήμερα. Η συγκεκριμένη δημοπρατείται σε λίγες μέρες στο Παρίσι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε τη Ferrari 308 GTS

Εδώ πρέπει να σημειώσουμε ότι ως βάση για τις αυθεντικές αγωνιστικές 308 GTB Group 4 χρησιμοποιήθηκε το αρχικό ελαφρύ αμάξωμα με τα πάνελ αμαξώματος από fiberglass και όχι το μετέπειτα βαρύτερο από λαμαρίνα. Για αυτό το συγκεκριμένο αυτοκίνητο πέρασε το 2015 στον σπεσιαλίστα JMR Motorsport όπου και δέχτηκε κάποιες ενισχύσεις στο σασί, νέες πόρτες, καπό και ένα κάλυμμα κινητήρα από fiberglass. Ελάφρωσαν επίσης τους προφυλακτήρες και τοποθετήθηκαν φρένα της AP Racing και υδραυλικό χειρόφρενο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε τη Ferrari 458 Speciale [video]

Ο αλουμινένιος 3λιτρος κινητήρας ανακατασκευάστηκε με τις κορυφαίες αγωνιστικές προδιαγραφές. Τοποθετήθηκαν σφυρήλατα πιστόνια, ατσάλινα χιτώνια, οδηγοί, έδρες και ελατήρια βαλβίδων. Η απόδοση φτάνει τους 297 ίππους ενώ το βάρος δεν ξεπερνά τα 1.085 kg.

Ο κινητήρας έχει λιγότερες από 20 ώρες λειτουργίας από την ανακατασκευή, με συμμετοχή σε κάποιους αγώνες κλασικών αυτοκινήτων όπως το Ράλι Costa Brava Rallly, το “Ράλι των 2.000 Στροφών” και η ανάβαση Alp la Masella. Το αυτοκίνητο θα διατεθεί από τον οίκο Bonhams και εκτιμάται ότι θα πιάσει από €200.000 ως €300.000.

[Πηγή Motor1

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube