Μια Jaguar E-type για ψηλούς, με... ασορτί μπαγκαζιέρα

Μια Jaguar E-type για ψηλούς, με... ασορτί μπαγκαζιέρα

Η εικονιζόμενη Jaguar E-type έχει υποστεί ριζικές επεμβάσεις για να αυξηθεί ο χώρος και να εκσυγχρονιστούν κάποιες πτυχές της.

Η μπαγκαζιέρα που αντιγράφει το πίσω μέρος της δεν είναι το μοναδικό πράγμα που κάνει αυτή τη Jaguar E-type της CMC ξεχωριστή. Το αυτοκίνητο αυτό έχει και κατά 11,4 cm μακρύτερο μεταξόνιο από τις απλές, για να μεγαλώσει ο χώρος για τα πόδια των -δύο- επιβατών.

Η βρετανική Classic Motor Cars έφτιαξε τη συγκεκριμένη Jaguar E-type του '68 κατά παραγγελία Αμερικανού πελάτη της, που ήθελε τους χώρους της Series III E-type με την εμφάνιση της Series I. Έτσι προστέθηκαν 11,4 πόντοι στα 2,44 m του μεταξονίου της, που μεταφράζονται σε έξτρα χώρο για τα πόδια των αποκλειστικά δύο επιβατών. Η επέμβαση έγινε με αφορμή ένα σοβαρό τρακάρισμα που είχε το αυτοκίνητο στο εμπρός μέρος, οπότε θα χρειαζόταν ούτως ή άλλως πολλή δουλειά για να επανέλθει σε κανονική μορφή.



Αξίζει να σημειωθεί δε ότι και οι εργοστασιακές Jaguar E-type Coupe 2+2 είχαν κατά 23 cm μεγαλύτερο μεταξόνιο, όμως αυτό άφηνε ανεπηρέαστο τον χώρο για τους εμπρός επιβάτες. Οι άνθρωποι της CMC άλλωστε θεωρούν ότι η εργοστασιακή «μακριά» E-type ήταν πιο άχαρη εμφανισιακά, ενώ η δική τους έχει τέλειες αναλογίες.

Για να βελτιωθεί και ο χώρος για το κεφάλι η Classic Motor Cars επανασχεδίασε την κουκούλα, αυξάνοντας τελικά κατά 3 cm το διαθέσιμο εσωτερικό ύψος. Ακόμα, το πάτωμα του χώρου αποσκευών έχει δεχθεί επεμβάσεις ώστε να φιλοξενήσει μεγαλύτερο ρεζερβουάρ 76 lt, αλλά και ρεζέρβα κανονικού μεγέθους, όμοια με τους μεγαλύτερους τροχούς που φοράει η συγκεκριμένη E-type.



Άλλες επεμβάσεις της CMC στην ιδιαίτερη αυτή Jaguar E-type ήταν η προσθήκη a/c και υδραυλικής υποβοήθησης στο τιμόνι, η τοποθέτηση κιβωτίου πέντε σχέσεων και η αναβάθμιση των φρένων και της ανάρτησης. Μακράν πιο ξεχωριστή από όλα τα παραπάνω όμως είναι η δημιουργία μιας... E-type μπαγκαζιέρας.



Η μπαγκαζιέρα κατασκευάστηκε από τα ανταλλακτικά του πίσω μέρους δύο άτυχων Jaguar E-type. Ο κοτσαδόρος στον οποίο δένεται είναι αφαιρούμενος και η βάση του βρίσκεται πίσω από το φως της όπισθεν. Όταν δεν ρυμουλκείται κάτι το φως μπαίνει στη θέση του και η εμφάνιση του πίσω μέρους δεν διαφέρει καθόλου από κάθε άλλης Jaguar E-type.

[Πηγή: Classic Motor Cars]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube