Ράλι Ακρόπολις: Προηγείται ο Evgeny Novikov μετά το τέλος της 1ης ημέρας

Ράλι Ακρόπολις: Προηγείται ο Evgeny Novikov μετά το τέλος της 1ης ημέρας

Μετά την ολοκλήρωση και της 2ης ΕΔ, της μοναδικής βραδινής του αγώνα, ο Evgeny Novikov παρέμεινε στην πρώτη θέση του 59ου Ράλι Ακρόπολις, αυξάνοντας μάλιστα τη διαφορά του, από τους υπόλοιπους διεκδικητές.

Ο Ρώσος οδηγός σημείωσε πολύ καλό χρόνο στην 1η ΕΔ με τον Ford Fiesta WRC και σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο και στη σκοτεινή διαδρομή της Κινέτας, προηγείται πλέον σχεδόν μισό λεπτό του Dani Sordo, που ολοκλήρωσε την 1η ημέρα στη δεύτερη θέση της γενικής κατάταξης.

Ο Jari-Matti Latvala με VW Polo R WRC σημείωσε τον δεύτερο χρόνο στην Κινέτα, αλλά δεν κατάφερε να καλύψει την διαφορά από τον Ισπανό οδηγό της Citroen και το τέλος της 1ης ημέρας τον βρίσκει περίπου 8 δευτερόλεπτα πίσω από τον Sordo. Οι Thierry Neuville με Ford και Andreas Mikkelsen με VW ακολουθούν στην 4η και 5η θέση αντίστοιχα, με μικρή διαφορά από τον Φιλανδό Latvala.

Ο πρωτοπόρος του πρωταθλήματος και νικητής των τριών εκ των πέντε Ράλι που έχουν διεξαχθεί πριν το Ακρόπολις, αντιμετώπισε πολλά προβλήματα στην 1η ΕΔ με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει εξαιτίας ενός προβλήματος στην αντλία καυσίμου, όπως ανακοίνωσε η ομάδα του. Ο Γάλλος θα επανέλθει στον αγώνα από αύριο το πρωί.

Πολύ καλό αγώνα μέχρι στιγμής κάνει ο πρώην πιλότος της Formula 1, Robert Kubica, ο οποίος κέρδισε και τις δυο σημερινές ΕΔ και προηγείται στην κατηγορία WRC-2, όντας μάλιστα και στην 10η θέση της γενικής κατάταξης.

Ανάμεσα στις σημαντικότερες εγκαταλείψεις της ημέρας συγκαταλέγεται αυτή του Έλληνα οδηγού Λάμπρου Αθανασούλα με το Mitsubishi Lancer EVO X της Ralliart Italy και του συνοδηγού του Νίκου Ζακχαίου, έπειτα από σπασμένο ψαλίδι στην 1η ΕΔ της ημέρας.

Η δράση συνεχίζεται αύριο, στις ειδικές διαδρομές της Πελοποννήσου, με τέσσερις επαναλαμβανόμενες ΕΔ (Κλένια-Μυκήνες, Γυμνό, Κεφαλάρι, Ζήρεια) και συνολικά 150 αγωνιστικά χιλιόμετρα, τα μισά εκ των οποίων (1ο πέρασμα) προσμετρούν και στο Ελληνικό Πρωτάθλημα Ράλι.

Η γενική κατάταξη μετά το τέλος της 1ης ημέρας
Θέση Οδηγός              Ομάδα           Χρόνος/Διαφορά
 1.  Evgeny Novikov      M-Sport Ford    50m59.3s
 2.  Dani Sordo          Citroen          + 30.3s
 3.  Jari-Matti Latvala  VW               + 39.1s
 4.  Thierry Neuville    M-Sport Ford     + 51.1s
 5.  Andreas Mikkelsen   VW             + 1m14.6s
 6.  Nasser Al-Attiyah   M-Sport Ford   + 1m32.9s
 7.  Martin Prokop       Czech Ford     + 2m34.3s
 8.  Khalid Al-Qassimi   Citroen        + 3m22.4s
 9.  Mads Ostberg        M-Sport Ford   + 3m30.1s
10.  Robert Kubica       PH Citroen     + 4m17.3s


Οι δηλώσεις των οδηγών μετά την ολοκλήρωση και της 2ης ΕΔ:

HIRVONEN Mikko - LEHTINEN Jarmo
«Δεν είμαι ευχαριστημένος. Σχεδόν τούμπαρα το αυτοκίνητο, στο ασφάλτινο κομμάτι άνοιξα την τροχιά και βρεθήκαμε στις δύο ρόδες».

SORDO Daniel - DEL BARRIO Carlos
«Η οδήγηση ήταν πιο καθαρή. Έχασα χρόνο, ήταν μια δύσκολη ημέρα, αλλά είμαι ευχαριστημένος που βρίσκομαι εδώ χωρίς προβλήματα».

OSTBERG Mads - ANDERSSON Jonas
«Δύσκολη ειδική, είμαι απογοητευμένος μετά την 1η ειδική. Είναι δύσκολο να επανέλθω. Θα προσπαθήσω να είμαι σε καλύτερη κατάσταση αύριο και να το παλέψω όσο μπορώ».

NOVIKOV Evgeny - MINOR Ilka
«Πήγαμε αρκετά καλά. Κάναμε κάποια μικρά λάθη με τα φρένα στο σκοτάδι. Όλα καλά, είναι καλό που προηγούμαστε αύριο».

AL ATTIYAH Nasser - BERNACCHINI Giovanni
«Κάτι δεν πάει καλά με το αυτοκίνητο, με το εμπρός τμήμα. Νομίζω συνέβη στη μεγάλη ειδική. Θα προσπαθήσουμε να τερματίσουμε και να μην κάνουμε λάθη».

LATVALA Jari-Matti - ANTTILA Miikka
«Ήταν διασκεδαστικό, κανένα πρόβλημα με τη σκόνη. Το θέμα με το χειρόφρενο λύθηκε στο σέρβις. Το αυτοκίνητο υποστρέφει σε κάποια σημεία και δεν ξέρω το λόγο, γιατί δεν ήταν έτσι στις δοκιμές».

MIKKELSEN Andreas - MARKKULA Mikko
«Ήταν λίγο δύσκολα στην ειδική. Χάλασε η ένδειξη ταχυτήτων, έδειχνε μόνο 3η. Κάποιες φορές ήμουν με μία πάνω, άλλες με μία κάτω. Προσπάθησα να μετράω τις αλλαγές».

AL QASSIMI Khalid - MARTIN Scott
«Η ειδική είχε πολλές πέτρες, αλλά η πρόσφυση είναι καλύτερη, μπόρεσα να οδηγήσω, το ευχαριστήθηκα. Τα παιδιά στο σέρβις έκαναν καλή δουλειά. Είναι συναρπαστικό να οδηγείς νύχτα».

NEUVILLE Thierry - GILSOUL Nicolas
«Το αυτοκίνητο είναι καλύτερο τώρα. Τα ελατήρια ήταν μαλακά και έπρεπε να κόψουμε σε κάποια σημεία. Χτυπήσαμε ένα μεγάλο βράχο, αλλά ξεφύγαμε αλώβητοι».

PROKOP Martin - ERNST Michal
«Ήταν πολύ καλύτερα απ' ό,τι περίμενα. Δεν είχε σκόνη, τα φώτα μας ήταν καλά και η πρόσφυση πολύ καλύτερη. Αύριο η θέση εκκίνησης θα είναι καλύτερη».

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube