Ράλι Ακρόπολις: Ο Μίκελσεν ταχύτερος στα Πίσσια, οικονομία δυνάμεων από Λάτβαλα

Ράλι Ακρόπολις: Ο Μίκελσεν ταχύτερος στα Πίσσια, οικονομία δυνάμεων από Λάτβαλα

Mε τον Γιάρι Μάτι Λάτβαλα να έχει χτίσει μια διαφορά πάνω από ένα λεπτό από τον δεύτερο Ντάνι Σόρντο και τον Τιερί Νεβίλ να δείχνει να έχει εξασφαλίσει την τρίτη θέση (όσο αυτό μπορει να ειπωθεί σε έναν αγώνα σαν το Ακρόπολις), ξεκίνησε το τελευταίο σκέλος του αγώνα που περιλαμβάνει 2 επαναλαμβανόμενες εδ, τα Πίσσια και το Λουτράκι.

Ετσι, οι τρεις πρωτοπόροι, μάλλον δεν κυνηγούν τις νίκες στις εδ της ημέρας, αλλά τέτοιους χρόνους ώστε να κατοχυρώσουν τα κεκτημένα.
Λογικό λοιπόν φαντάζει ότι στην πρώτη εδ της ημέρας, εκείνοι που "πυροβόλησαν"  να είναι οι πιο… πίσω δοηγοί που διεκδικούν μια καλύτερη θέση στη γενική κατάταξη και όσο ο δυνατόν περισσότερους βαθμούς. Ετσι, τον καλύτερο χρόνο στο πρώτο πέρασμα στα Πίσσια έγραψε ο Αντρέας Μίκελσεν που κυνηγά κάτι καλύτερο από τη χθεσινή 5η θέση γενικής (είναι τωρα 15'' πίσω από τον 4ο Αλ Ατίγια), ακολουθούμενος από τον Ευγένι Νοβίκοφ, ο οποίος μπορεί να χαρακτηριστεί και ο μεγάλος άτυχος του αγώνα, αφού χθες εξαιτίας μιας πέτρας έχασε την πρώτη θέση, όταν είχε κλατάρισμα και τραυματισμένη ανάρτηση.
Ενδεικτικό της "οικονομίας δυνάμεων" που κάνει ο Λάτβαλα είναι πως αρκέστηκε στον 5ο χρόνο, ενώ είναι σίγουρο πως τόσο αυτός όσο και οι υπόλοιποι των πρώτων θέσεων θα "πυροβολήσουν" στο Λουτρακι ΙΙ, που είναι και η power stage του αγώνα.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube