Formula1: Πρίγκιπας για μια μέρα ο Ρόσμπεργκ στο Μονακό

Ο Νίκο Ρόσμπεργκ ξεκίνησε πρώτος και τερμάτισε πρώτος στο Μονακό, δικαιώνοντας όσους πιστεύουν πως η Pole Position στο Μόντε Κάρλο ισοδυναμεί με μισή νίκη.

Εϊναι η πρώτη νίκη του υιού του Κέκε Ρόσμπεργκ στο Πριγκιπάτο, που είχε και αυτός κερδίσει το Μονακό το 1983.
Κατά τα λοιπά το Μονακό δικαίωσε για μία ακόμη φορά τη φήμη του.
Με τον αγώνα να εξελίσσεται εως τον 46ο γύρο σε ρυθμούς… ύπνου και τους επικεφαλής να κρατούν τις θέσεις τους και παράλληλα να κάνουν… οικονομία ελαστικών καταστρέφοντας κάθε ελπίδα θεάματος, έφτανε μια σύγκρουση του Μαλντονάτο με τον Σίλτον για να διακοπεί ο αγώνας και τα μονοθέσια να πάνε πάλι στη γραμμή εκκίνησης περιμένοντας να λήξει το καθεστώς κίτρινης σημαίας. Είχαν προηγηθεί διάφορες … αψιμαχίες με απολογισμό κάποιες σπασμένες αεροτομές, όμως η παρουσία του αυτοκινήτου ασφαλείας δεν στάθηκε ικανή να αλλάξει την κατάταξη του αγώνα.
Στο 46ο γύρο λοιπόν, μετά την διακοπή, ο αγώνας ξεκίνησε και πάλι πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας με τον Αλόνσο να δίνει τη θέση του στον Πέρεζ, αφού λίγο πριν στην προσπάθεια του τελευταίου να περάσει τον Ισπανό, ο οδηγός της Ferrari "ίσιωσε" το σικέιν κάτι που κρίθηκε παράτυπο.
Ο Ρόσμπεργκ εξακολουθούσε να είναι στην πρώτη θέση αλλά τώρα είχε πίσω του τον Φέτελ και τον Ουέμπερ και έμενε να δούμε πώς θα διαμορφωνόταν η σειρά μετά την εκκίνηση.
Τελικά τίποτα δεν άλλαξε , ο Ρόσμπεργκ κατάφερε να ξεφύγει και οι Φέτελ, Ουέμπερ και Χάμιλτον ακολουθούσαν προσπάθώντας για το καλύτερο. Την ίδια στιγμή οι εντολές από την ενδοσυννενόηση σε όλους σχεδόν του οδηγούς μιλούσαν για διαχείριση ελαστικών, επαναφέροντας στο προσκήνιο το μέγα πρόβλημα και ερώτημα ταυτόχρονα των φίλων της F1: Βλέπουμε αλήθινό αγώνα ή αγώνες τακτικής βασισμένους στα λάστιχα και στις εκάστοτε στρατηγικές των πιτι στοπ;
Η ιστορία με τις μυστικές δοκιμές της Pirelli με τη Mercedes δεν είναι και ό,τι καλύτερο για την αξιοπιστία του σπορ, οι φήμες οργιάζουν και η Red Bull βρήκε την ευκαιρία να "πυροβολήσει" μέσω επίσημης διαμαρτυρίας για τη συγκεκριμένη επιλογή της Pirelli.
Σε κάθε περίπτωση, η διαχείριση των ελαστικών σε πάρα πολλές περιπτώσεις σκοτώνει το θέαμα στην προσπάθεια των ομάδων να περιορίσουν τον αριθμό των πιτ στοπ.
Το αυτοκίνητο ασφαλείας ξαναμπήκε στην πίστα (62ος γύρος) όταν στην έξοδο του τούνελ ο Γκορζάν έπεσε με ορμή πίσω από τον Ρικιάρντο γεμίζοντας την πίστα θραύσματα από ανθρακονήματα.
Η καρό σημαία βρήκε τον Ρόσμπεργκ να πανηγυρίζει μια μεγάλη νίκη στο Πριγκιπάτο.
Ο Φέτελ είναι ευτυχισμένος με τους 18 βαθμούς της δεύτερης θέσης, αφού στον βαθμολογικό πίνακα οι αντίπαλοί του δεν είναι οι Ρόσμπεργκ και Ουέμπερ (τερμάτισε τρίτος) αλλά οι Ράικονεν και Αλόνσο που σήμερα βρέθηκαν πολύ πίσω από τον Γερμανό.

Τα αποτελέσματα του Γκραν Πρι Μονακό
1. Nico Rosberg                Mercedes-Mercedes 78 γύροι 2:17:52.056s
2. Sebastian Vettel          Red Bull-Renault +00m 03.8s
3. Mark Webber               Red Bull-Renault +00m 06.3s
4. Lewis Hamilton            Mercedes-Mercedes +00m 13.8s
5. Adrian Sutil    Force India-Mercedes +00m 21.4s
6. Jenson Button              McLaren-Mercedes +00m 23.1s
7. Fernando Alonso         Ferrari-Ferrari +00m 26.7s
8. Jean-Eric Vergne         Toro Rosso-Ferrari +00m 27.2s
9. Paul di Resta Force India-Mercedes +00m 27.6s
10. Kimi Raikkonen         Lotus-Renault +00m 36.5s
11. Nico Hulkenberg       Sauber-Ferrari +00m 42.5s
12. Valtteri Bottas            Williams-Renault +00m 42.6s
13. Esteban Gutierrez     Sauber-Ferrari +00m 43.2s
14. Max Chilton                Marussia-Cosworth +00m 49.8s
15. Giedo van der Garde              Caterham-Renault +01m 02.5s

Εγκατέλειψαν
Sergio Perez        McLaren-Mercedes
Romain Grosjean              Lotus-Renault
Daniel Ricciardo                Toro Rosso-Ferrari
Jules Bianchi       Marussia-Cosworth
Pastor Maldonado           Williams-Renault
Felipe Massa       Ferrari-Ferrari
Charles Pic          Caterham-Renault

Ταχύτερος γύρος: Sebastian Vettel, Red Bull-Renault, 1:16.577s