
Υπάρχουν μόνο δύο τέτοια BMW pick-up. Ψήνεσαι για το ένα;
Τη δεκαετία του '60, η BMW μετέτρεψε δύο 1800 TI μπερλίνες σε pick-up για έναν Γάλλο αντιπρόσωπο. Και τώρα ένα από αυτά μπορεί να γίνει δικό σου.

Η θέα οποιουδήποτε pick-up BMW είναι αρκετά ασυνήθιστη για να τραβήξει την προσοχή ενός λάτρη της αυτοκίνησης. Πόσο μάλλον όταν συνδυάζεται με ένα κλασικό μοντέλο, ντυμένο στα χρώματα της Μ.
Πρόκειται για φορτηγάκια που κατασκεύασε η ίδια η BMW και το ένα από τα δύο βγαίνει σε δημοπρασία αυτές τις μέρες στο Car & Classic. Συγκεκριμένα, πρόκειται για μια BMW 1800 TI του 1965.
Ένα από τα πιο σπορ μοντέλα της εποχής, της οποίας ο 4κύλινδρος κινητήρας M10 επωφελήθηκε από τη φροντίδα της Alpina. Χάρη στα διπλά καρμπιρατέρ Solex PHH, απέδιδε 110 ίππους, 20 περισσότερους από τη βασική μπερλίνα.
Αντίκα, αλλά να κάνουμε και κάτι κουβαλήματα που θέλουμε στο χωριό
Τα δύο ιδιαίτερα pick-up είχε παραγγείλει ένας Γάλλος αντιπρόσωπος και το Μόναχο έσπευσε να τον ικανοποιήσει. Αν και υπάρχει μια ασάφεια για το αν είναι επίσημη εργασία από τα κεντρικά ή αν η μετατροπή έγινε στη Γαλλία.
Αν κοιτάξεις προσεκτικά μία από τις φωτογραφίες της καμπίνας, θα παρατηρήσεις ένα σήμα στο ντουλαπάκι του συνοδηγού που ανήκει σε ένα συνεργείο BMW στο Clermont-Ferrand.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η παράξενη ιστορία της BMW Z1 με τα 999.997 km στο κοντέρ
Όσον αφορά τη μετατροπή, είναι αρκετά περίεργη, δεδομένου ότι το αμάξωμα εξακολουθεί να διατηρεί τις πίσω πόρτες του σεντάν. Ολόκληρη η καρότσα είναι καλυμμένη, προσβάσιμη μέσω ενός συμβατικού καπό χώρου αποσκευών που ανασηκώνεται για να επιτρέπει την πρόσβαση στο πίσω μισό.
Υπάρχει ένα αφαιρούμενο χώρισμα που χωρίζει στα δύο τον χώρο αποσκευών. Για τις στιγμές που θες να κουβαλήσεις κάτι πραγματικά μακρύ.
Αν και πάλι δεν σου φτάνει ο χώρος, μπορείς να τοποθετήσεις επιπλέον φορτίο στις σχάρες που βρίσκονται πάνω από την καρότσα. Στο κατάλληλο χρώμα για να ταιριάζουν με το υπόλοιπο σύνολο.
Αν και πάλι θες περισσότερο κουβάλημα, ε, τότε είναι ώρα να κοτσάρεις τρέιλερ στον κοτσαδόρο.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ BMW 323i E21 με λιγότερα από 36.000 km προκαλεί σιελόρροια
Μετατράπηκε όντως αυτό το 1800 TI σε φορτηγάκι στο εργοστάσιο του Μονάχου; Ή ήταν αποτέλεσμα της φαντασίας και της δημιουργικότητας του Γάλλου αντιπροσώπου; Δεν ξέρουμε με σιγουριά.
Ωστόσο, κάτι τέτοιο δεν περιορίζει την ελκυστικότητά του. Και με λίγη φροντίδα στο αμάξωμα και στην καμπίνα, θα αποτελέσει μια άριστη αντίκα. Η υποβολή προσφορών θα λήξει στις 22 Ιουνίου.