WRC: Στην Τουρκία, σε αχαρτογράφητα νερά

WRC: Στην Τουρκία, σε αχαρτογράφητα νερά

Mε επίκεντρο την Μαρμαρίδα και εντελώς άγνωστες ειδικές ο αγώνας αποτελεί μια σκληρή δοκιμασία για τους διεκδικητές του τίτλου.

Με νέα έδρα, νέες ειδικές και απουσία για χρόνια από το καλαντάρι του WRC, το ράλι της Τουρκίας είναι στην ουσία μια δύσκολη δοκιμασία για ομάδες και οδηγούς.
Ο αγώνας έχει μετακομίσει στη Μαρμαρίδα, ένα τουριστικό θέρετρο στα δυτικά παράλια της χώρας με τη σχεδίασή του να είναι εντελώς καινούργια.
Οι οδηγοί δεν έχουν ιδέα από τις ειδικές διαδρομές, κάτι που σημαίνει ότι οι αναγνωρίσεις θα παίξουν σημαντικό ρόλο και οι έμπειροι θα είναι αυτοί που θα έχουν και το συγκριτικό πλεονέκτημα.
Οι πληροφορίες μιλούν για σκληρές επιφάνειες και αγώνα όχι και τόσο γρήγορο, κάτι που θυμίζει τον αγώνα στην Κύπρο.

Οι ομάδες δεν είχαν τη δυνατότητα να κάνουν δοκιμές εκεί, με τη Ford για παράδειγμα να κάνει δοκιμές επί ελληνικού εδάφους και οι οδηγοί θα κληθούν να αντιμετωπίσουν την πραγματικότητα μη έχοντας και εμπειρία από παλαιότερα χρόνια.
Τούτων δοθέντων η σειρά εκκίνησης θα έχει το δικό της σημαντικό ρόλο, με το shakedown να είναι σημαντικότερο παρά ποτέ.
Οι διεκδικητές του τίτλου θα είναι αυτοί που θα ανοίγουν το δρόμο με τον Neuville να ξεκινά μπροστά, ακολουθούμενος από τους Ogier και Tanak.
Ουδείς εκ των τριών έχει περιθώριο λάθους, αφού με τέσσερις αγώνες να απομένουν για το τέλος της σεζόν, περιθώρια για διορθώσεις δεν υπάρχουν.

Στη Hyundai, Neuville και Mikkelsen θα έχουν τη βοήθεια του Paddon με τον Βέλγο να καίγεται για να κρατήσει τη διαφορά των 23 βαθμών που τον χωρίζουν από τον Ogier. Το i20 WRC έχει αποδείξει ότι μπορεί να είναι ανταγωνιστικό στις σκληρές επιφάνειες και απομένει στον Neuville να διαχειριστεί την κατάσταση σωστά ώστε να μην χάσει από τον Γαλλο.

Ο τελευταίος καλείται να μειώσει τη διαφορά που τον χωρίζει από τον Βέλγο της Hyundai αν θέλει να έχει ελπίδες για τον τίτλο. Ο Ogier πάντως – αν αυτό λέει κάτι – έχει την εμπειρία να διαχειριστεί τόσο τη σειρά εκκίνησης, όσο και να έχει καλές σημειώσεις στον άγνωστο για όλους αγώνα, κάτι που του δίνει ένα μικρό προβάδισμα.
Στο… πλευρό του θα έχει Elfyn Evans και Teemu Suninen που θα οδηγήσουν τα άλλα δύο Fiesta.

Όλα αυτά βέβαια με την Toyota να διεκδικεί και αυτή με τη σειρά της μια πολύ καλή εμφάνιση. Μετά από δύο συνεχόμενες νίκες σε Φινλανδία και Γερμανία, έχουν αρχίσει και καλοβλέπουν τον τίτλο των κατασκευαστών.
Tanak, Latvala και Lappi είναι άπαντες ικανοί για βάθρο με τον Εσθονό να έχει αποδείξει πλέον και την ταχύτητά του και τη σταθερότητά του και να αποτελεί μια μόνιμη απειλεί για τους διεκδικητές του τίτλου. Με δεδομένο μάλιστα πως συγκριτικά με τους Neuville και Ogier ευνοείται από τη σειρά εκκίνησης, μπορεί να κατοχυρώσει μια πρωτοπορία την πρώτη ημέρα, σημαντική για την εξέλιξη του αγώνα.
Δεν θα πρέπει να υποτιμούμε την εμπειρία του Latvala και την ταχύτητα του Lappi.
 

Στη Citroen τέλος, θα παραταχθούν στην εκκίνηση με τρία αυτοκίνητα που θα οδηγούν οι Craig Breen,  Mads Ostberg και Khalid Al Qassimi. Πιο ανταγωνιστικό όλων φαντάζει ο Ostberg λόγω εμπειρίας, αλλά και λόγω της επιθυμίας του να κρατήσει τη θέση στην ομάδα και για το 2019.
Μια ομάδα που έχει ρίξει όλο το βάρος της στο να πείσει τον Ogier να μετακομίσει εκεί για την επόμενη χρονιά, την ώρα που κλείνει το μάτι και στον Lappi.
Ο Breen δεν έρχεται από καλές επιδόσεις και θέλει και αυτός να γράψει μια καλή επίδοση ενόψει του 2019, με τον Al Qassimi να συμμετέχει όχι για τη διάκριση αλλά για την προσωπική ευχαρίστηση.
Με λίγα λόγια, μια διάκριση για τη γαλλική ομάδα θα ήταν η απόλυτη έκπληξη και αν ο αγώνας ήταν στο «Στοίχημα» θα τίναζε την μπάνκα στον αέρα.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube