node/35649

WRC, Ράλι Σαρδηνίας: Ο Ogier πρώτος στο shakedown

Στο πρώτο του πέρασμα χτύπησε σε μια πύλη κι έκανε ζημιά στο Citroen, αλλά μετά τις επισκευές έκανε τον καλύτερο χρόνο.

Το shakedown έγινε στη χωμάτινη διαδρομή Olmedo των 3,92 km, σε συνθήκες σχεδόν καύσωνα.

Ο Ogier ήταν ένας από κάμποσους οδηγούς που χτύπησαν τον ορθοστάτη της πύλης, 2 km από την εκκίνηση της διαδρομής. Ήταν το πρώτο πέρασμα του Γάλλου και δεν πήγε καθόλου καλά αφού έσπασε η πίσω ανάρτηση του C3 WRC, αναγκάζοντάς τον να τερματίσει κούτσα-κούτσα.

«Ξέραμε ότι υπήρχε εκεί μια εξαιρετικά πονηρή στροφή μέσα από μια πύλη», δήλωσε ο Ogier στο wrc.com. «Ήταν πολύ στενά κι έμπαινες στην πύλη μετά από μια φουρκέτα. Προφανώς δεν υπήρχε αρκετό πλάτος για να μπεις με τις πάντες. 

«Πίστευα πως πήρα τη στροφή πολύ αργά, αλλά δεν ήταν αρκετά αργά για την ελάχιστη πρόσφυση που είχα, όντας ο πρώτος που περνούσε. Χτύπησα τον εξωτερικό πυλώνα με το πίσω αριστερό μέρος του αυτοκινήτου και στράβωσα τη ράβδο σύγκλισης. Έτσι ξεκίνησα τη μέρα μου».

Ο Ogier δεν είχε τα απαιτούμενα ανταλλακτικά στο αυτοκίνητο, οπότε η Citroen Racing ζήτησε και πήρε την άδεια να στείλει μηχανικούς για να κάνουν μια γρήγορη επισκευή επιτόπου. 

Ο Ogier επέστρεψε στην ειδική κι αμέσως έκανε το χρόνο αναφοράς, τον οποίο δεν ξεπέρασε κανείς στη συνέχεια. Ο Γάλλος ήταν 0,9” ταχύτερος από τον Ott Tanak με το Toyota Yaris. O Thierry Neuville ήταν άλλα 0,8” πιο πίσω, με την τέταρτη και τελευταία του προσπάθεια.

Ο Βέλγος με το Hyundai i20 χτύπησε κι αυτός την πύλη, όπως κι ο Elfyn Evans με το M-Sport Ford Fiesta. Ο Ουαλός τελικά βοήθησε τους συναδέλφους του, ρίχνοντας τον ορθοστάτη και λύνοντας έτσι το πρόβλημα.

Ο Tanak έκανε τετακέ και το Yaris έσβησε στην αρχή του πρώτου του περάσματος, ενώ ο team-mate του, ο Jari-Matti Latvala, ήταν αμέσως γρήγορος σημειώνοντας τον καλύτερο χρόνο πριν του τον πάρει ο Ogier.

Ο Teemu Suninen (M-Sport Ford), με νέο συνοδηγό (τον Jarmo Lehtinen που έτρεχε με τον Mikko Hirvonen) έκανε τον 4ο χρόνο, σε ισοπαλία με τον Kris Meeke (Toyota) και τον Andreas Mikkelsen (Hyundai).

ΟΙ 10 ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΣΤΟ SHAKEDOWN

Θ.

ΟΔΗΓΟΣ

ΑΥΤ/ΤΟ

ΧΡΟΝΟΣ

1.

Sébastien Ogier

Citroën C3

3min 00.0sec

2.

Ott Tänak

Toyota Yaris

+0.9sec

3.

Thierry Neuville

Hyundai i20

+1.7sec

4=

Teemu Suninen

Ford Fiesta

+2.7sec

4=

Kris Meeke

Toyota Yaris

+2.7sec

4=

Andreas Mikkelsen

Hyundai i20

+2.7sec

7.

Jari-Matti Latvala

Toyota Yaris

+2.9sec

8.

Elfyn Evans

Ford Fiesta

+3.0sec

9.

Juho Hänninen

Toyota Yaris

+3.4sec

10.

Esapekka Lappi

Citroën C3

+4.8sec

node/39136

Formula 1: Από την Αυστρία με διπλό αγώνα ξεκινά και πάλι το πρωτάθλημα

Στις 5 Ιουλίου ο πρώτος αγώνας της Formula 1 μετά τον κορονοϊό.

Τρίτη, 02 Ιουνίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Formula 1: Από την Αυστρία με διπλό αγώνα ξεκινά και πάλι το πρωτάθλημα

Η πανδημία του κορονοϊού έβαλε «λουκέτο» και στους αγώνες της Formula 1. Σε όλο αυτό το διάστημα τόσο η FIA όσο και η Liberty Media σε συνεργασία με τις ομάδες αναζητούσαν τρόπους για την επανεκκίνηση του πρωταθλήματος μέσα στο πλαίσιο των μέτρων προφύλαξης από την πανδημία. 

Τώρα πλέον που πέρασε το κρίσιμο διάστημα της πανδημίας και οι χώρες άρχισαν να χαλαρώνουν τα μέτρα, η Formula 1 μπορεί υπό προϋποθέσεις να ταξιδέψει, τηρώντας βέβαια όλα τα μέτρα προστασίας. Σε αυτά περιλαμβάνονται συνεχή τεστ στους εργαζομένους, διαμονή σε ξεχωριστά δωμάτια στα ξενοδοχεία και βεβαίως αντισηπτικά, μάσκες, κτλ. 

Έτσι, η Formula 1 εκπόνησε ένα νέο πρόγραμμα επανεκκίνησης που περιλαμβάνει αγώνες εντός Ευρώπης, δύο από τους οποίους θα είναι διπλοί. Συγκεκριμένα διπλοί θα είναι οι αγώνες στην Αυστρία και την Αγγλία. 

Προς το παρόν λοιπόν και με ημερομηνία επανεκκίνησης την 5η Ιουλίου, το φετινό πρόγραμμα της Formula 1 διαμορφώνεται ως εξής:
5 Ιουλίου - Αυστρία
12 Ιουλίου - Αυστρία 
19 Ιουλίου - Ουγγαρία
2 Αυγούστου - Μ. Βρετανία
9 Αυγούστου - Μ. Βρετανία 
16 Αυγούστου - Ισπανία
30 Αυγούστου -  Βέλγιο
6 Σεπτεμβρίου - Ιταλία

Απομένει να δούμε πώς θα διαμορφωθεί το πρόγραμμα για τους εκτός Ευρώπης αγώνες.

TAGS
node/39131

HTTC: Trackday στα Μέγαρα την Κυριακή 7 Ιουνίου

Το HTTC και ο ΑΣΙΣΑ διοργανώνουν ένα trackday με καθεστώς open pit-lane την ερχόμενη Κυριακή. Απαιτείται δήλωση συμμετοχής.

Τρίτη, 02 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

HTTC: Trackday στα Μέγαρα την Κυριακή 7 Ιουνίου

Μετά την υποχρεωτική καραντίνα και την αποχή από οποιαδήποτε δραστηριότητα στην πίστα, η ομάδα του HTTC και το αθλητικό σωματείο ΑΣΙΣΑ, αποφάσισαν να οργανώσουν μια ημέρα διασκέδασης και προπόνησης για τους φίλους και τα μέλη τους, την Κυριακή 7 Ιουνίου 2020, στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων.

Κατά την διάρκεια της εκδήλωσης, στο χώρο θα παρευρίσκεται ιατρός και επανδρωμένο ασθενοφόρο. Η θερμομέτρηση πριν την είσοδο είναι υποχρεωτική για όλους.

Οι συμμετέχοντες απαραιτήτως οφείλουν να συμπληρώσουν και να υποβάλουν ηλεκτρονικά την δήλωση συμμετοχής που θα βρουν εδώ. Επίσης, οι συμμετέχοντες και οι τεχνικοί τους, υποχρεούνται να συμπληρώσουν την φόρμα καταγραφής της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού, να την εκτυπώσουν και να την παραδώσουν κατά την είσοδό τους στο αυτοκινητοδρόμιο.

Προσοχή: Ο κάθε συμμετέχων οδηγός μπορεί να συνοδεύεται ΜΟΝΟ από έναν μηχανικό ή βοηθό. Κάθε συμμετοχή δικαιούται υπαίθριο χώρο στάθμευσης 30τμ. Το πλάνο κάτοψης του χώρου στάθμευσης είναι το εξής:

HTTC

Ο σκεπασμένος χώρος (θέσεις 1-6, 8-17, 20-24 και 25-29 έχουν σημειωθεί με γαλάζιο χρώμα στην κάτοψη) χρεώνεται 20,00 Ευρώ ανά θέση. Σε περίπτωση χρήσης επιπλέον χώρου 30τμ, η χρέωση είναι 20,00 Ευρώ για υπαίθριο και 40,00 Ευρώ για σκεπασμένο. Κατά την δήλωση συμμετοχής θα πρέπει να σημειώσετε στον χώρο αποστολής μηνύματος προς τον διοργανωτή εαν επιθυμείτε σκεπασμένο ή επιπλέον χώρο.

Η είσοδος στους θεατές ΔΕΝ επιτρέπεται.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί με ελάχιστο αριθμό συμμετεχόντων 30 και μέγιστο αριθμό 40. Ο τρόπος διεξαγωγής είναι με ελεύθερη είσοδο στην διαδρομή (open pit lane), με μέγιστο αριθμό 8-10 αυτοκινήτων εντός πίστας, καθ’ όλη τη διάρκεια της εκδήλωσης. Ώρα προσέλευσης 09:00. Ώρα έναρξης 09:30. Ώρα λήξης 17:00.

Κόστος συμμετοχής: 80,00 ευρώ ανά οδηγό.
Κόστος προαιρετικής χρονομέτρησης: 20,00 ευρώ. Για τους κατόχους κάρτας μέλους HTTC, η χρονομέτρηση είναι δωρεάν.

[Δελτίο Τύπου HTTC]

TAGS