node/35671

WRC, Ράλι Σαρδηνίας: Μονόλογος Tanak

Ο Εσθονός κέρδισε και τις έξι ειδικές της ημέρας και βαδίζει ολοταχώς προς μια ακόμη νίκη.

O Εσθονός οδηγός της Toyota έκανε σήμερα το “έξι στα έξι” δείχνοντας ποιος είναι το αφεντικό του αγλωνα κια έβαλε υποθήκη για μια ακόμη νίκη, αν όλα αύριο πάνε κατ΄ευχή. 

Με το καλημέρα o  Tanak ο οποίος σήμερα ξεκινούσε τρίτος και δεν ήταν αυτός που είχε το μειονέκτημα να καθαρίζει το δρόμο, έδειξε ποιες είναι οι προθέσεις του. Πυροβόλησε και άρχισε να κερδίζει τη μια ειδική μετά την άλλη μην αφήνοντας στους αντιπάλους του περιθώρια να αντιδράσουν αφού οι χρόνοι που έγραφε ήταν εκπληκτικοί, όντας ο ίδιος σε άλλο ρυθμό και άλλο αγώνα. 

Επιλέγοντας ένα συνδυασμό από μεσαία και σκληρή γόμα δεν δυσκολεύτηκε να καλύψει το κενό που τον χώρισε από τους Sordo και Suninen και να περάσει αυτός επικεφαλής της γενικής κατάταξης με τον Ισπανό να παραδέχεται ότι είναι αδύνατο να πιάσει το ρυθμό του Tanak. 

Tον ίδιο ρυθμό και ίσως ακόμη πιο γρήγορο ακολούθησε και στο απογευματινό σκέλος για να τερματίσει την ημέρα με μια διαφορά 25,9” από τον Sordo που πηρε εντολή να κρατήσει πάση θυσία τη δεύτερη θέση για να δώσει βαθμους στην Hyundai, Στα 17” πίσω από τον Sordo βρεθηκε ο Suninen ο οποίος κάνει έναν πολύ καλό αγώνα δεδομένων και των συνθηκών αλλά και του ανταγωνισμού. Tα Fiesta αποδεικνύονται ιδιαίτερα ανταγωνιστικά και αξιόπιστα αν αναλογιστούμε πως στην 4η θέση βρίσκεται ο Evans, που έχει πίσω του δύο Hyundai με τους Mikkelsen και Neuville. 

Λίγο πιο πίσω συναντάμε τους Lappi και Meeke με τον Βρετανό της Toyota να μπορούσε να είναι πολύ πιο ψηλά αν δεν είχε ένα κλαταρισμένο λάστιχο που αναγκάστηκε να αλλάξει μέσα στην ειδική.

Κακή μέρα και για τον Neuville που μπερδεύτηκε με την επιλογή ελαστικών στο πρωινο πέρασμα και τις ρυθμίσεις στο i20 στο απογευματινο, δεν έγραψε χρόνους και έμεινε πίσω από τις θέσεις που διεκδικούν βάθρο. Στο μόνο που ελπίζει ο Bέλγος πλέον είναι η power stage και οι εσωτερικές εντολές που αναγκάσουν με κάποιο τρόπο τον Mikkelsen να δώσει τη θέση του στον ομόσταυλό του. 

Απογοητευτική και η εμφάνιση του Ogier που και πάλι υπέπεσε σε λάθος και πλήγωσε την ανάρτηση του C3, αυτή τη φορά ευτυχώς δίχως να εγκαταλείψει. Και αυτός είναι βέβαιο ότι θα κυνηγήσει τους βαθμούς της Power Stage. 

Tο αυριανό τελευταίο σκέλος του αγώνα περιλαμβάνει 42 αγωνιστικά χιλιόμετρα, πολύ λίγα για να αλλάξουν οι συσχετισμοί για το βάθρο υπό κανονικές συνθήκες. Μόνο μια ατυχία μπορεί να στερήσει τη νίκη από τον Tanak, αλλά στα ράλι… ποτέ μην λες ποτέ!..

res

 

TAGS
node/39591
Ferrari Hublot Esports Series

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Η Ferrari ανακοινώνει την επικείμενη έναρξη του προγράμματος e-sport που ονομάζεται «Hublot Esport Series». Ο νικητής της γενικής κατάταξης θα συμμετάσχει στην επίσημη ομάδα Esport Ferrari και θα ενημερωθεί από τον Charles Leclerc.

Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Ο πρώτος αγώνας έχει προγραμματιστεί για τις 7 Αυγούστου: Αυτή θα είναι και η ημερομηνία έναρξης των εγγραφών, οι οποίες είναι δωρεάν. Το πρωτάθλημα θα πραγματοποιηθεί στο game «Assetto Cors»a με μια Ferrari 488 Challenge Evo, ειδικά σχεδιασμένη γι’ αυτήν την εκδήλωση. 

Μια πρώτη σειρά «AM» θα αναδείξει τους νικητές που θα προχωρήσουν στη συνέχεια στο επόμενο στάδιο: Στη Σειρά PRO, όπου θα διαγωνιστούν οι εικονικοί πιλότοι υψηλού επιπέδου. Συνολικά, 24 αγωνιζόμενοι θα πάρουν μέρος στους αγώνες τον επόμενο Οκτώβριο και θα γίνει μια νέα επιλογή με τους 12 ταχύτερους οδηγούς που θα συναντηθούν τον Νοέμβριο για τρεις νέους αγώνες.

Στο τέλος των παραπάνω, η Ferrari θα έχει τον τελικό νικητή, ο οποίος θα είναι σε θέση να συμμετάσχει επίσημα στην εικονική ομάδα του Cavallino Rampante, η οποία περιλαμβάνει ήδη δύο οδηγούς: Τους David Tonizza και Enzo Bonito.

Ferrari Hublot Esports Series

Και ευθύς αμέσως προκύπτει το ερώτημα: Ένας επίσημος οδηγός της Ferrari Esport θα έχει την ευκαιρία να βρεθεί στο μπάκετ μιας πραγματικής αγωνιστικής Ferrari; Η Ferrari απαντά ευγενικά ότι κάθε κλάδος είναι συγκεκριμένος και πρέπει να παραμείνει έτσι. Οπότε, όπως καταλαβαίνουμε από το λεγόμενα των Ιταλών, δεν θα υπάρξει τέτοια δυνατότητα… Σε αντίθεση με την GT Academy που διοργανώνει η Nissan, η οποία επιτρέπει σε έναν ερασιτέχνη να περνά από το εικονικό στο πραγματικό περιβάλλον μιας ομάδα της Nissan.

Οι πιλότοι του «πραγματικού» κόσμου είναι όμως απαραίτητα καλοί και πίσω από μια οθόνη; Ο Charles Leclerc, επίσημος οδηγός της F1 της Ferrari, κατέστησε σαφές ότι αυτό δεν ισχύει: Οι καλύτεροι «simracers» είναι στην πραγματικότητα πολύ καλύτεροι από έναν οδηγό F1, όταν τα δύο μέρη βρεθούν πίσω από μια τιμονιέρα και μια οθόνη. 

node/39524
Opel Corsa-e rally

Opel Corsa-e: Η έκδοση Rally εξελίσσεται [video]

Τα αγωνιστικά EV, ύστερα από αγώνες ενιαίου τύπου, θα εμφανιστούν και στα ράλι, όπως το αναγγέλλει σιωπηρά το Opel Corsa-e του είδους.

Τρίτη, 21 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Opel Corsa-e: Η έκδοση Rally εξελίσσεται [video]

Για να αναδείξουν όλη την τεχνογνωσία τους στην ηλεκτρική κινητικότητα, οι κατασκευαστές προσέρχονται στον χώρο των αγώνων. Ήδη έχουμε σε εξέλιξη τη Formula E, αλλά και το Jaguar I-Pace Trophy. Και πλέον, οι κατασκευαστές προσβλέπουν και στα ράλι.

Η Opel θα μπορούσε να είναι η πρώτη φίρμα που θα προσέλθει σε αυτήν τη διοργάνωση με το νέο Corsa-e Rally, όπως αφήνει να εννοηθεί -ή να μαντέψουμε- το πρώτο βίντεο που δημοσιεύτηκε από ειδικούς στο zeroundersteer. Το ηλεκτρικό σουπερμίνι, αδελφό μοντέλο του Peugeot e-208, εξελίσσεται στις πίστες δοκιμών των Blitz, επιτρέποντάς μας να εξοικειωθούμε με την ενοχλητική (;) εικόνα ενός EV ράλικαρ. Και λέμε «ενοχλητική», καθώς μόνο ο θόρυβος από τον τροχασμό του αυτοκινήτου θα διαταράσσει την ηρεμία στα βουνά και στα δάση.

Opel Corsa-e rally

Εδώ έχουμε να κάνουμε με μια ασφάλτινη εκδοχή του Corsa-e που έχει το στάνταρ σύστημα κίνησης του ηλεκτρικού σουπερμίνι της Opel, (ηλεκτρομοτέρ 136 PS και 260 Nm, μπαταρίες 50 kWh), με ένα διαφορικό Torsen να φροντίζει για τη μετάδοση. Την επαφή του με τον δρόμο θα υποστηρίζουν φυσικά αναβαθμισμένες αναρτήσεις και λάστιχα. Επιπλέον. θα υπάρχουν τρεις ρυθμίσεις οδήγησης: Competition, Rain και Eco, με την τελευταία για εξοικονόμηση ενέργειας στις απλές διαδρομές.

Opel Corsa-e rally

Το αγωνιστικό Opel Corsa-e θα κάνει το ντεμπούτο του στο ενιαίο ADAC Opel e-Rally Cup σε τιμή που αναμένεται να είναι κάτω από €50.000 για τις ιδιωτικές ομάδες.