WRC, Ράλι Ουαλίας: Ο Tanak μπροστά

WRC, Ράλι Ουαλίας: Ο Tanak μπροστά

Ο Ott Tanak ήταν επικεφαλής μετά τον πρωινό κύκλο ειδικών, ενώ οι Ogier και Neuville αντιμετώπισαν προβλήματα.

Ο Tanak έβαλε πλώρη για μια τέταρτη στη σειρά νίκη, παίρνοντας τρεις ειδικές, τη μια μετά την άλλη, στην αρχή της ημέρας.

Κέρδισε τη μακρύτερη ειδική, την Brenig των 29,13 km, μπροστά από τον Elfyn Evans, ενώ οι αντίπαλοί του για τον τίτλο, Sebastien Ogier και Thierry Neuville, ήταν 7,3” και 15” πίσω αντίστοιχα.

Στην επόμενη ειδική, οι Ogier και Neuville είχαν προβλήματα. Ο Ogier έχασε την 1η και τη 2η ταχύτητα στο κιβώτιο του Fiesta, με αποτέλεσμα να κάνει και δύο τετακέ. Ο Neuville έχασε λίγο χρόνο πηγαίνοντας ευθεία σε μια διασταύρωση.

Ο Βέλγος πάντως αντέδρασε κερδίζοντας την πρώτη σύντομη ειδική Slate Mountain 1 (των 1,63 km), όπου  είχε βροχή, ομίχλη και κροκάλες στο δρόμο, για να πλησιάσει λίγο τον Tanak που πήγε πιο συγκρατημένα.

Τελικά ο Tanak ολοκλήρωσε το πρωινό σκέλος με μια διαφορά 8,9” από τον Evans, ενώ ο Ogier έπεσε ακόμα πιο πίσω από τους δύο άλλους διεκδικητές του τίτλου. Ήταν 3” πιο αργός στην πρώτη Slate Mountain κι έχασε κι άλλο χρόνο στη δεύτερη μικρή ειδική, πέφτοντας στην 8η θέση. Ο Γάλλος χαρακτήρισε το πρωί «καταστροφικό» και μπήκε στο σέρβις για επισκευές όντας 27,9” πίσω από τον Tanak.

Ο Neuville ήταν τρεις θέσεις πιο μπροστά από τον Ogier στην κατάταξη, 5ος και 21,8” από την κορυφή.

Ο Evans, ο περσινός νικητής του βρετανικού αγώνα, ολοκλήρωσε το πρωινό σκέλος στη 2η θέση, δείχνοντας ο μόνος ικανός να παρακολουθήσει τον Tanak, από τον οποίο ήταν μόνο 3” πιο αργός στην Brenig. O Ουαλός της M-Sport είπε ότι θα μπορούσε να πάει πιο γρήγορα αν δεν αναβόσβηναν κάποια λαμπάκια στο ταμπλό του Fiesta, αποσπώντας του την προσοχή. Τελικά δεν συνέβαινε τίποτε ανησυχητικό.

Ο Jari-Matti Latvala (Toyota) άσκησε κάποια πίεση στον Evans κάνοντας τον 2ο χρόνο στην Ε.Δ.4, την Penmanchno, και πολύ καλές επιδόσεις στις δύο Slate Mountain, κερδίζοντας μάλιστα τη δεύτερη για να πλησιάσει τον Ουαλό στα 6,5”.

O Teemu Suninen (M-Sport Ford) ήταν 4ος το πρωί, μπροστά από τον Neuville, ενώ ο Esapekka Lappi (Toyota) βρήκε τελικά λίγη αυτοπεποίθηση στο τιμόνι του Yaris για να ανέβει στην 7η θέση, πίσω από τον Craig Breen με το πιο γρήγορο από τα Citroen C3. 

Ο Mads Ostberg, με το δεύτερο C3, ήταν 9ος, πίσω από τον Ogier, ενώ τη δεκάδα έκλεινε ο Hayden Paddon μπροστά από τον team-mate του στη Hyundai, τον Andreas Mikkelsen.

Κάμποσοι οδηγοί παραπονέθηκαν για υποστροφή και μεταβαλλόμενη πρόσφυση στις πρώτες ειδικές, με τον Latvala να λέει ότι οι δοκιμές που είχαν κάνει στους ίδιους δρόμους δεν αντιστοιχούσαν στις συνθήκες του αγώνα.

Το ανερχόμενο αστέρι, ο Kalle Rovanpera (Skoda Fabia R5, φωτ. κάτω), διέλυσε τον ανταγωνισμό στην κατηγορία WRC2, γράφοντας ένα χρόνο 23,7” καλύτερο από εκείνον του δεύτερου, του «τοπικού» Tom Cave (Hyundai i20 R5). O Rovanpera ολοκλήρωσε το πρωινό σκέλος 37,9” μπροστά από τον team-mate του στη Skoda, τον Pontus Tidemand.

Rovanpera Wales Rally GB 2018

Η ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΩΙΝΟΥ ΚΥΚΛΟΥ ΕΙΔΙΚΩΝ

Θ.

ΠΛΗΡΩΜΑ

ΟΜΑΔΑ

ΑΥΤ/ΤΟ

ΧΡ./ΔΙΑΦ.

1

Ott Tanak, M.Jarveoja

Toyota Gazoo Racing WRT

Toyota

35m13.4s

2

Elfyn Evans, D.Barritt

M-Sport Ford WRT

Ford

8.9s

3

Jari-Matti Latvala, M.Anttila

Toyota Gazoo Racing WRT

Toyota

15.4s

4

Teemu Suninen, M.Markkula

M-Sport Ford WRT

Ford

21.5s

5

Thierry Neuville, N.Gilsoul

Hyundai Shell Mobis WRT

Hyundai

21.8s

6

Craig Breen, S.Martin

Citroen Total Abu Dhabi WRT

Citroen

22.9s

7

Esapekka Lappi, J.Ferm

Toyota Gazoo Racing WRT

Toyota

25.4s

8

Sebastien Ogier, J.Ingrassia

M-Sport Ford WRT

Ford

27.9s

9

Mads Ostberg, T.Eriksen

Citroen Total Abu Dhabi WRT

Citroen

31.3s

10

Hayden Paddon, S.Marshall

Hyundai Shell Mobis WRT

Hyundai

32.9s

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube