WRC Ράλι Ισπανίας: Ο Tanak πήρε κεφάλι στα μισά της πρώτης ημέρας

Μεγάλος άτυχος της ημέρας ο Latvala που είχε λάστιχο και έχασε την επαφή με την κορυφή πέφτοντας 10ος στην προσωρινή γενική κατάταξη.

Ο Εσθονός οδηγός της Toyota είχε δηλώσει από χθες ότι θα κυνηγήσει τη νίκη και ξεκίνησε την ημέρα με αυτό το σκοπό. Άλλωστε μόνο με νίκη μπορεί να ξαναμπεί στο κυνήγι του τίτλου.
«Πυροβόλησε» λοιπόν με το καλημέρα και πήρε 4,1 δευτερόλεπτα από τον Ogier στην πρώτη ειδική της ημέρας, μειώνοντας τη διαφορά στα 0,1’’ από το Γάλλο που χθες του είχε πάρει 4,2’’΄.

Στην αμέσως επόμενη ειδική, την Pesells των 26.59 χιλιομέτρων ο Latvala ήταν εκείνος που έκανε τον ταχύτερο χρόνο με τον Tanak να είναι 1,9’’ πιο αργός από τον ομόσταυλό του, αλλά ο Ogier έχασε 20,6’’ όταν «υπερκετίμησε» μια στροφή και βγήκε από το δρόμο, ευτυχώς γι΄αυτόν δίχως άλλες συνέπειες. Έτσι ο Εσθονός μπήκε επικεφαλής στην προσωρινή γενική κατάταξη με 6,1’’ διαφορά από τον ομόσταυλό του Latvala και τρίτο τον Evans 1,8’’ πίσω από τον Latvala.
O Ogier είχε πέσει στην 6η θέση με 18,6’’ διαφορά από την κορυφή την ώρα που ο Neuville ήταν πίσω του 2’’ στην 7η θέση και ο Loeb είχε ανέβει στην 9η θέση (έκανε τον 5ο χρόνο στην ειδική) μετά την χθεσινή καταστροφή στην Βαρκελώνη όπου του έσβησε ο κινητήρας του C3.

Kάπως έτσι τα πληρώματα μπήκαν στην La Fatarella-Vilalba των 38,85 χιλιομέτρων που είχε και πολλά ασφάλτινα κομμάτια να παρεμβάλλονται.
Ο Latvala έδειξε αποφασισμένος και ήταν ταχύτερος στα πρώτα κομμάτια της ειδικής, αλλά στο τέλος αναγκάστηκε να κόψει ταχύτητα έχοντας λάστιχο πίσω αριστερά, το οποίο προξένησε και μια ζημιά στο αμάξωμα. Κάπως έτσι έχασε 39,3’’ από τον πρώτο που ήταν ο Mikkelsen με τον Tanak να είναι μόλις 0,1’’ πιο αργός από τον οδηγό της Hyundai.

O Εσθονός στην προσωρινή γενική κατάταξη κρατά την πρώτη θέση, έχοντας πίσω του τον Evans στα 11,7’’ και τρίτο τον Sordo στα 19,2’’.
Ο Latvala φανερά εκνευρισμένος από την ατυχία του σχολίασε ότι θα μπορούσε αν δεν είχε το λάστιχο να είχε κάνει μεγάλη διαφορά και να ήταν πρώτος, ενώ τώρα έπεσε στη 10η θέση.
Παράπονα από τον πρωτοπόρο της βαθμολογίας Neuvielle για το ότι κάνει το καλύτερο που μπορεί αλλά ξεκινώντας πρώτος έχει μεγάλο μειονέκτημα (είναι στην 8η θέση της γενικής κατάταξης) με τον Loeb να έχει κάνει τον τρίτο χρόνο στη συγκεκριμένη ειδική και να έχει αναρριχηθεί στην 6η θέση της προσωρινής γενικής κατάταξης.

Η ημέρα θα ολοκληρωθεί με το απογευματινό σκέλος που περιλαμβάνει την επανάληψη των πρωινών ειδικών και στη συνέχεια τα αυτοκίνητα θα πάνε στο σέρβις πάρκ για να «μετατραπούν» σε ασφάλτινα, αφού Σάββατο και Κυριακής ο αγώνας αλλάζει μορφή.

1. 8 ESTO. TÄNAK 49:38.8    
2. 2 GBRE. EVANS 49:50.5 +11.7 +11.7
3. 6 ESPD. SORDO 49:58.0 +7.5 +19.2
4. 4 NORA. MIKKELSEN 50:02.0 +4.0 +23.2
5. 1 FRAS. OGIER 50:03.2 +1.2 +24.4
6. 10 FRAS. LOEB 50:06.3 +3.1 +27.5
7. 11 IRLC. BREEN 50:10.2 +3.9 +31.4
8. 5 BELT. NEUVILLE 50:16.6 +6.4 +37.8
9. 9 FINE. LAPPI 50:20.0 +3.4 +41.2
10. 7 FINJ. LATVALA 50:24.1 +4.1 +45.3
11. 3 FINT. SUNINEN 50:58.3 +34.2 +1:19.5
12. 47 FRAE. CAMILLI 51:41.2 +42.9 +2:02.4
13. 31 CZEJ. KOPECKÝ 51:53.0 +11.8 +2:14.2
14. 32 FINK. ROVANPERÄ 51:59.9 +6.9 +2:21.1
15. 38 FRAP. LOUBET 52:07.4 +7.5 +2:28.6
16. 41 ROUS. TEMPESTINI 52:08.1 +0.7 +2:29.3
17. 44 ESPN. SOLANS 52:10.7 +2.6 +2:31.9
18. 40 POLK. KAJETANOWICZ 52:14.9 +4.2 +2:36.1
19. 36 NORO. VEIBY 52:18.2 +3.3 +2:39.4
20. 39 JPNT. KATSUTA 52:27.2 +9.0 +2:48.4
21. 34 ITAF. ANDOLFI 52:39.5 +12.3 +3:00.7
22. 43 USAK. BLOCK 53:01.4 +21.9 +3:22.6
23. 45 GBRR. YATES 54:08.8 +1:07.4 +4:30.0
24. 35 FINJ. HUTTUNEN 54:35.6 +26.8 +4:56.8
25. 12 AREK. AL QASSIMI 54:54.1 +18.5 +5:15.3
TAGS