node/35248

WRC, Ράλι Χιλής: Ο Tanak απόλυτος κυρίαρχος

Ο Ott Tanak κέρδισε με άνεση το πρώτο Ράλι Χιλής με το Toyota Yaris, παίρνοντας και τους 5 βαθμούς από την Power Stage.

Είναι η δεύτερη φετινή νίκη του Εσθονού, αλλά στο πρωτάθλημα προηγείται ο Sebastien Ogier, που τερμάτισε 2ος αποκρούοντας την επίθεση του Sebastien Loeb.

O Εσθονός της Toyota πήρε τα ηνία του αγώνα από τη 2η ειδική και δεν ξανακοίταξε πίσω, ανοίγοντας διαφορά που ξεπέρασε το μισό λεπτό το Σάββατο.
Η διαφορά αυτή μειώθηκε στα 23,1” στον τερματισμό, καθώς ο Tanak φύλαγε τα λάστιχά του για να επιτεθεί ξανά στην Power Stage, την οποία και κέρδισε, συγκεντρώνοντας το μέγιστο των 30 βαθμών από τον αγώνα.

Ο Ogier δέχτηκε το Σάββατο την πίεση του Loeb, που ήταν ο ταχύτερος όλων εκείνη την ημέρα. Και την Κυριακή, ο No.1 οδηγός της Citroen έχασε κι άλλο χρόνο από τον βετεράνο συμπατριώτη του στο πρώτο πέρασμα της ειδικής Bio Bio. Η διαφορά του από τον Loeb μειώθηκε σε μόλις 1,1”.

Όμως ο Ogier απάντησε εμφατικά με μια εντυπωσιακή νίκη στην ειδική Lircay, ξανακερδίζοντας τα χαμένα δευτερόλεπτα. Και στη συνέχεια, στην Power Stage, έκανε τον δεύτερο χρόνο για να τερματίσει 2ος στον αγώνα και να πάρει και τους επιπλέον 4 βαθμούς.

Ο Γάλλος πάντως δεν ήταν σίγουρος για την επίδοσή του, αφού στην τελευταία ειδική ενεργοποιήθηκε ο συναγερμός πυρκαγιάς στο Citroen του γεμίζοντας την καμπίνα με «μια πολύ άσχημη μυρωδιά» που επηρέασε τη συγκέντρωσή του. Τελικά, όλα πήγαν καλά και ο Ogier πέρασε επικεφαλής στη βαθμολογία του πρωταθλήματος, 10 βαθμούς μπροστά από τον Tanak και 12 από τον άτυχο Thierry Neuville.

O Βέλγος ήταν μπροστά στη βαθμολογία πριν το Ράλι Χιλής, αλλά είχε ένα θεαματικό ατύχημα το Σάββατο το πρωί στην ειδική Maria Las Cruces. Έκανε 7 τούμπες, καταστρέφοντας το Hyundai του, και μεταφέρθηκε για έλεγχο σε νοσοκομείο, αλλά ευτυχώς είχε μόνο μώλωπες, όπως και ο συνοδηγός του, Nicolas Gilsoul. Το πλήρωμα δεν επέστρεψε στον αγώνα κι έπεσε στην 3η θέση της βαθμολογίας.

Neuille_ατύχημα

Την τιμή της Hyundai ανέλαβε να σώσει ο Loeb, αλλά παρότι κέρδισε την ειδική San Nicolas, δεν μπόρεσε τελικά να βρει τα δευτερόλεπτα που του έλειπαν για να κλέψει τη 2η θέση από τον Ogier. Πάντως έκανε τον 4ο χρόνο στην Power Stage και πήρε τους 2 επιπλέον βαθμούς. Η 3η θέση που πήρε στον αγώνα ήταν και το πρώτο του βάθρο από τότε που πήγε στη Hyundai, στην αρχή της φετινής χρονιάς.

Ο Elfyn Evans έκανε έναν ήσυχο αγώνα, χωρίς εξάρσεις αλλά ούτε και λάθη, τερματίζοντας 4ος, ενάμισι λεπτό μπροστά από τον team-mate του στην M-Sport Ford, τον Teemu Suninen.

Ο Φιλανδός απειλήθηκε από τον Esapekka Lappi, αλλά κράτησε σε απόσταση τον συμπατριώτη του με το Citroen την Κυριακή το πρωί, χάνοντας μόλις 0,3” σε τρεις ειδικές. Τα 10” της διαφοράς τους πριν την Power Stage δεν ήταν εύκολο να ανατραπούν, αλλά ο Lappi το προσπάθησε. Ήταν γρήγορος αρχικά, αλλά έκανε μισό τετακέ κι έχασε 15” καθώς αναγκάστηκε να κάνει μανούβρα για να συνεχίσει.

Παρά το λάθος του πάντως, ο Lappi πήρε με άνεση την 6η θέση στον αγώνα, αφού ο Andreas Mikkelsen με το τρίτο Hyundai ήταν πολύ πίσω του.

Ο Νορβηγός τερμάτισε 7ος, με τον Kris Meeke 8ο στο τιμόνι του δεύτερου Toyota. Ο Βορειοϊρλανδός χτύπησε κάπου και είχε ένα τουμπάρισμα το Σάββατο χάνοντας κάμποσα λεπτά αφού αναγκάστηκε να συνεχίσει και χωρίς παρμπρίζ. Κατάφερε πάντως να περάσει στο τέλος τον Kalle Rovanpera, που πήρε τη νίκη στην κατηγορία WRC2 Pro με το Skoda Fabia R5.

Ο 18χρονος Φιλανδός κέρδισε με διαφορά 23,6” τον Mads Ostberg με το Citroen C3 R5, που τερμάτισε τελικά στη 10η θέση αφού έχασε κάμποσο χρόνο το Σάββατο το πρωί λόγω διαρροής υγρών από τα πίσω φρένα του.

Ενδέκατος τερμάτισε ο Jari-Matti Latvala με το τρίτο Toyota. Ο Φιλανδός ήταν μέσα στη μάχη για την 3η θέση πριν χτυπήσει μια πέτρα σε ένα χαντάκι η οποία έσπασε το εμπρός αριστερό ημιαξόνιο του Yaris, αναγκάζοντάς τον να εγκαταλείψει και να επανέλθει την Κυριακή ως Rally 2. Η παρηγοριά του ήταν οι 3 βαθμοί από την 3η θέση που πήρε στην Power Stage.

Η ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΣΤΟ ΡΑΛΙ ΧΙΛΗΣ

Θ.

ΠΛΗΡΩΜΑ

ΟΜΑΔΑ

ΑΥΤ/ΤΟ

ΧΡ./ΔΙΑΦ.

1

Ott Tanak, M.Jarveoja

Toyota Gazoo Racing WRT

Toyota

3h15m53.8s

2

Sebastien Ogier, J.Ingrassia

Citroen Total WRT

Citroen

23.1s

3

Sebastien Loeb, D.Elena

Hyundai Shell Mobis WRT

Hyundai

30.2s

4

Elfyn Evans, S.Martin

M-Sport Ford WRT

Ford

1m36.7s

5

Teemu Suninen, M.Salminen

M-Sport Ford WRT

Ford

3m15.6s

6

Esapekka Lappi, J.Ferm

Citroen Total WRT

Citroen

3m45.4s

7

Andreas Mikkelsen, A.Jager

Hyundai Shell Mobis WRT

Hyundai

4m39.0s

8

Kris Meeke, S.Marshall

Toyota Gazoo Racing WRT

Toyota

7m33.4s

9

Kalle Rovanpera, J.Halttunen

Skoda Motorsport

Skoda

8m04.2s

10

Mads Ostberg, T.Eriksen

Citroen Total

Citroen

8m30.0s

ΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΣΤΗΝ POWER STAGE

Θ.

ΠΛΗΡΩΜΑ

ΟΜΑΔΑ

ΑΥΤ/ΤΟ

ΧΡ./ΔΙΑΦ.

1

Ott Tanak, M.Jarveoja

Toyota Gazoo Racing WRT

Toyota

7m57.3s

2

Sebastien Ogier, J.Ingrassia

Citroen Total WRT

Citroen

1.3s

3

Jari-Matti Latvala, M.Anttila

Toyota Gazoo Racing WRT

Toyota

3.1s

4

Sebastien Loeb, D.Elena

Hyundai Shell Mobis WRT

Hyundai

3.8s

5

Kris Meeke, S.Marshall

Toyota Gazoo Racing WRT

Toyota

4.0s

node/39470

Algavre Pro-Racing: Ανακοίνωσε συνεργασία με Goodyear και B.R.M.

Η Algarve Pro Racing επιλέγει την Goodyear ως Συνεργάτη Ανάπτυξης του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Le Mans Series (ELMS) LMP2

Τετάρτη, 15 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Algavre Pro-Racing: Ανακοίνωσε συνεργασία με Goodyear και B.R.M.

H Ομάδα του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Le Mans Series (ELMS) LMP2, Algarve Pro Racing, ανακοίνωσε την συνεργασία ελαστικών με την Goodyear για τη σεζόν 2020.

Ως ο κυρίαρχος πρωταθλητής του Ασιατικού Le Mans, η Algarve Pro Racing έχει ήδη αποδείξει την ηγετική της θέση στις νίκες αγώνων καθώς και την εμπειρία που διαθέτει στo να μεγιστοποιεί την απόδοση των ελαστικών. Αυτό θα επιτρέψει στην Goodyear, να συγκεντρώνει αξιόπιστα τεχνικά σχόλια καθ’ όλη τη διάρκεια της αγωνιστικής σεζόν, συμμετέχοντας σε ποικίλες ευρωπαϊκές πίστες αγώνων.

Η Goodyear, η μάρκα ελαστικών που έχει νικήσει 14 φορές τον αγώνα Le Mans 24 Hours, έχει χαράξει σημαντική ιστορία στη συνεργασία της με μερικές από τις καλύτερες ομάδες, σε αγώνες αντοχής. Μετά από την ιστορική επιστροφή της μάρκας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής FIA (WEC) το 2019, η Goodyear γίνεται προμηθευτής ελαστικών στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Les Mans (ELMS) μέσα στην τρέχουσα χρονιά.

Ο Stewart Cox, Διευθυντής της Ομάδας Algarve Pro Racing, περιγράφει την τεχνική συνεργασία μεταξύ των εταίρων: “Είμαστε ενθουσιασμένοι με την προσπάθεια και την υποστήριξη που έχουμε λάβει από την Goodyear. Το να μπορούμε να επωφεληθούμε την πλούσια εμπειρία της εταιρείας που κατέχει στο στο ανώτερο επιπέδο του μηχανοκίνητου αθλητισμού, αποτελεί για εμάς ιδιαίτερη τιμή κι ευελπιστώ αυτό να μας δώσει πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού.

Έχοντας δείξει ένα καλό ρυθμό και εμπιστοσύνη στις τεχνικές προδιαγραφές των ελαστικών Goodyear καθ’ όλη τη διάρκεια των δοκιμών, αδημονούμε για την έναρξη της σεζόν”.

Ο Mike McGregor, Διευθυντής Πωλήσεων, Δοκιμών και Υποστήριξης Πίστας Αγώνων της Goodyear Racing, εξηγεί: “Η δυνατότητα να μπορούμε να υποστηρίζουμε μια κορυφαία ομάδα όπως η Algarve Pro Racing, θα μας προσφέρει πολύτιμα δεδομένα για τα ελαστικά καθώς και στοιχεία που θα μας βοηθήσουν στην ανάπτυξη και στην εξέλιξη των υψηλών επιδόσεων ελαστικών αγώνων, πριν γίνουμε ο αποκλειστικός προμηθευτής της κατηγορίας LMP2 στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα τ Les Mans (ELMS) το 2021.

Αποτελεί μια λογική κίνηση. Με μια νέα, ισχυρή σειρά δυναμικών οδηγών για αυτή τη σεζόν, η ομάδα διακατέχεται από πλούσια εμπειρία. Ο Tim Holloway, βγήκε από τη συνταξιοδότησή του και προσχώρησε στην ομάδα μηχανικών για να προσθέσει αυτό που αποδείχθηκε ως η συνταγή της επιτυχίας στο Ασιατικό Πρωτάθλημα Les Mans”.

H Συνεργασία δημιουργεί το αποκλειστικό ρολόι Goodyear B.R.M.

Για τη σεζόν 2020 του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Le Mans (ELMS), η ομάδα Algarve Pro Racing θα συνεργαστεί με τους σπεσιαλίστες κατασκευαστές ρολογιών B.R.M. O πολυτελής γαλλικός οίκος κατασκευής ρολογιών πρόκειται να παράγει ένα ρολόι περιορισμένης έκδοσης, εμπνευσμένο από το ρετρό σχεδιαστικό στυλ της Goodyear, που θα ντύσει το αγωνιστικό μοντέλο Algarve Pro.

Ο Bernard Richards, ιδρυτής της B.R.M. ανέφερε: “Από τη δημιουργία των ρολογιών B.R.M. πριν από δεκαέξι χρόνια, είναι η πρώτη φορά που υπογράψαμε μια τόσο υψηλού επιπέδου συμφωνία για το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Le Mans. Η Goodyear αντιπροσωπεύει και για τους οδηγούς αγώνων αλλά και για τους καθημερινούς οδηγούς, μια εταιρεία ελαστικών που φημίζονται για τις υψηλές επιδόσεις και για την ασφάλεια που παρέχουν”.

Η B.R.M. πρόκειται να δημιουργήσει δύο ξεχωριστά σχέδια των αποκλειστικών αυτών ρολογιών χειρός καθώς κι ένα ρολόι γραφείου.

Ισχυρή ομάδα οδηγών για τη σεζόν 2020

Οι οδηγοί Henning Enqvist, John Falb, Simon Trummer, Loic Duval, Jon Lancaster και Gabriel Aubry θα αγωνιστούν με το Oreca 07 LMP2 600hp καθόλη τη διάρκεια της σεζόν του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Le Mas (ELMS).

Ο Loic Duval, νικητής του 24 Hours Les Mans το 2013, περιγράφει τις συναρπαστικές προκλήσεις που έρχονται: “Αδημονώ για την πρόκληση, το επίπεδο είναι αρκετά υψηλό στο ELMS: Αυτό ήταν εμφανές στο Les Mans, όταν τα αυτοκίνητα του ELMS αγωνίζονταν πολύ κοντά εναντίον των αυτοκινήτων του WEC. Είμαστε έτοιμοι να κερδίσουμε αγώνες και να αγωνιστούμε για το φετινό πρωτάθλημα”.

Ο Jon Lancaster, Πρωταθλητής ELMS το 2015, πρόσθεσε: “Είμαι εξαιρετικά ενθουσιασμένος που συμμετέχω στην πρόκληση της Goodyear, στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Le Mans. Διαθέτουμε μια καταπληκτική ομάδα και μια άκρως ανταγωνιστική σειρά οδηγών. Κατά τη διάρκεια των δοκιμών, πριν την έναρξη της σεζόν, ενθουσιάστηκα από το εξαιρετικό επίπεδο της απόδοσης και ανυπομονώ για την επόμενη σεζόν. Μη έχοντας αγωνιστεί από το 2015 όπου κέρδισα το πρωτάθλημα, είμαι πιο διατεθειμένος και αποφασισμένος από ποτέ, να επαναλάβω αυτή την επιτυχία”.

O Henning Enqvist ανέφερε: “Είμαι τόσο χαρούμενος που συμμετέχω στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Le Mans. Είμαι σίγουρος για το 2020: Ως ομάδα έχουμε ένα μοναδικό, ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Αδημονώ για την έναρξη της σεζόν και για τη συνεργασία μου με την Algarve Pro Racing και την Goodyear. Πριν από τη σεζόν, είχαμε ένα πολύ καλό πρόγραμμα δοκιμών και αυτό θα συνεχιστεί καθ’όλη τη διάρκεια της χρονιάς”.

Ο Gabriel Aubry, πρωτοπόρος, παγκόσμιος οδηγός LMP2, τόνισε: “Είμαι πολύ ενθουσιασμένος που ξεκίνησα τη σεζόν στο ELMS με την Algarve Pro. Μετά από μια γρήγορη εισαγωγή σε αυτό το υψηλού επιπέδου πρωτάθλημα το 2018, είμαι τελικά έτοιμος να αγωνιστώ για το τελικό πρωτάθλημα το 2020. Θα αποτελεί ιδανική ευκαιρία να συνεχίσω τη συνεργασία μου με την Goodyear ως τον προμηθευτή ελαστικών για το πρόγραμμά μου στο WEC καθώς και στο ELMS. H υποστήριξή τους αυτή τη χρονιά, θα είναι καθοριστική για τις επιδόσεις μας με τα δύο οχήματα και ανυπομονώ να επιστρέψω επιτέλους στην πίστα Paul Richard τον επόμενο μήνα”.

O Simon Trummer, πρώην οδηγός WEC LMP1, είπε: “Η Algarve Pro Racing διαθέτει μια δυνατή ομάδα και τα μέλη της ομάδας μου είναι εξαιρετικοί επαγγελματίες και πολύ γρήγοροι οδηγοί. Η Goodyear μας παρέχει τεχνική υποστήριξη και άμεση ανταπόκριση και είμαι σίγουρος μπορούμε να επιτύχουμε κάτι σπουδαίο αυτή τη χρονιά”.

Ο John Falb, πρώην οδηγός LMP3, εξηγεί τα οφέλη της συνεργασίας της Algarve Pro Racing με την Goodyear. “Ξεκινάμε να δουλεύουμε για το πρόγραμμά μας για τη σεζόν 2020 πριν τον τελευταίο γύρο στο Portimao. Έχουμε οργανώσει μια εξαιρετική ομάδα οδηγών και πληρώματος για να κατακτήσουμε την καλύτερη θέση στο LMP2 παγκοσμίως. Οι μηχανικοί μας και το πλήρωμα των pit stop εξασφάλισαν το Ασιατικό Πρωτάθλημα και φέτος όλες αυτές οι προσπάθειες θα συνεχίσουν να αποδίδουν οφέλη.

Κατά τη δοκιμή στο σιρκουί Paul Ricard, το πρόγραμμά μας δεν θα μπορούσε να ήταν καλύτερο. Δείξαμε συνέπεια, σταθερότητα και ρυθμό, θέτοντας ανταγωνιστικούς χρόνους κατά τη διάρκεια των τριήμερων δοκιμών. Ο Simon και ο Gabriel (Aubry) είναι εξαιρετικά γρήγοροι και πιστεύω ότι και οι τρεις μαζί θα κάνουμε μια τρομερή ομάδα, έχοντας δυναμική παρουσία στο ELMS και στο Le Mans. Τα νέα ελαστικά Goodyear, έχουν κάνει το αυτοκίνητο πολύ πιο γρήγορο και ακόμα καλύτερο. Επίσης, είναι εξίσου υπέροχο να μας εκπροσωπεί μια θρυλική μάρκα”.

Ημερολόγιο 2020:

· 4 Ώρες στο Le Castellet – 19 Ιουλίου

· 4 Ώρες στο Spa-Francorchamps – 09 Αυγούστου

· 4 Ώρες στη Βαρκελώνη – 29 Αυγούστου

· 4 Ώρες στη Monza – 11 Οκτωβρίου

· 4 Ώρες στο Portimao – 01 Νοεμβρίου

 

[Πηγή: Goodyear]

TAGS
node/39417

Ποιοί οδηγοί της F1 δε γονάτισαν για το "Black Lives Matter"; [video]

Όλοι ανεξαιρέτως δήλωσαν πως υποστηρίζουν τον αγώνα κατά του ρατσισμού όμως κάποιοι επέλεξαν να μη γονατίσουν συμβολικά στη γραμμή της εκκίνησης.

Δευτέρα, 06 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Ποιοί οδηγοί της F1 δε γονάτισαν για το "Black Lives Matter"; [video]

Το αφιέρωμα της Formula 1 κατά τη διάρκεια του Αυστριακού Grand Prix για την υποστήριξη του κινήματος "Black Lives Matter" κατά του ρατσισμού, προκάλεσε ανάμεικτα συναισθήματα στους οπαδούς του αθλήματος όταν είδαν ορισμένους από τους οδηγούς να μη γονατίζουν στη γραμμή της εκκίνησης.

Το συμβάν έγινε πριν από το ξεκίνημα της σεζόν του 2020 που παρατάθηκε λόγω πανδημίας, ως μια συμβολική κίνηση μετά από απόφαση της ομοσπονδίας των οδηγών. Σύμφωνα με την ανακοίνωση, οι οδηγοί «στέκονται ενωμένοι με τις ομάδες τους απέναντι στο ρατσισμό και τις προκαταλήψεις, ενώ ταυτόχρονα ενστερνίζονται τις αρχές της διαφορετικότητας, της ισότητας και της ενσωμάτωσης, υποστηρίζοντας τη δέσμευση της Formula 1 σε αυτές».

 Όπως θα δείτε και στο βίντεο, όλοι οι πιλότοι της F1 φόρεσαν μαύρα T-Shirt με την επιγραφή "End Racism", εκτός από τον Lewis Hamilton που επέλεξε το σύνθημα "Black Lives Matter". Αντίθετα με την πλειοψηφία των οδηγών που γονάτισε συμβολικά, έξι πιλότοι αποφάσισαν να σταθούν όρθιοι - οι Max Verstappen, Charles Leclerc, Carlos Sainz, Daniil Kvyat, Kimi Raikkonen και Antonio Giovinazzi.

Ο Ιταλός Charles Leclerc δικαιολόγησε την απόφασή του στο twitter λέγοντας: «Πιστεύω πως αυτό που μετράει είναι τα στοιχεία και οι συμπεριφορές στην καθημερινή μας ζωή αντί για τυπικές χειρονομίες που μπορούν να θεωρηθούν αμφιλεγόμενες σε ορισμένες χώρες. Δεν θα γονατίσω αλλά αυτό σε καμία περίπτωση δεν σημαίνει πως είμαι λιγότερο αφοσιωμένος από τους υπόλοιπους στη μάχη κατά του ρατσισμού.»

Σε αντίστοιχο ύφος ήταν και η ανακοίνωση του Ολλανδού Max Verstappen: «Είμαι πολύ αφοσιωμένος στην ισότητα και τη μάχη κατά του ρατσισμού. Όμως πιστεύω πως ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφραστεί στο χρόνο και με τον τρόπο που του ταιριάζει. Δεν θα γονατίσω σήμερα αλλά σέβομαι και υποστηρίζω τις προσωπικές επιλογές κάθε οδηγού.»

Lewis Hamilton

Από τη μεριά του, ο Βρετανός Lewis Hamilton που είναι ο μοναδικός έγχρωμος οδηγός, γνωστός ακτιβιστής και θερμός υποστηρικτής του κινήματος "Black Lives Matter" δήλωσε: «Γνωρίζω τις απόψεις ορισμένων οδηγών αλλά στην τελική κανένας δεν θα έπρεπε να αναγκάζεται να γονατίσει. Δεν ζήτησα ποτέ ούτε απαίτησα από κανένα να γονατίσει. Δεν το ανέφερα καν. Αναφέρθηκε από τη διοργάνωση της Formula 1 και την ομοσπονδία Grand Prix Drivers Association. Άφησα τους πάντες να μιλήσουν και στη συνέχεια τους είπα παιδιά, εγώ θα το κάνω αλλά εσείς να κάνετε ότι νιώθετε πως είναι σωστό. Νιώθω ευγνωμοσύνη απέναντι σε όσους γονάτισαν μαζί μου. Είναι ακόμα ένα πολύ ισχυρό μήνυμα αλλά τελικά, το αν γονάτισες ή όχι δεν θα αλλάξει τον κόσμο. Είναι πολύ μεγαλύτερο θέμα ανά τον κόσμο αλλά για εμένα προσωπικά, ο καθένας έχει τη δική του προσωπική επιλογή.»

Θέση για την επιλογή των συναδέλφων του πήρε και ο Αυστραλός Daniel Ricciardo που δήλωσε: «Η συζήτηση με τους οδηγούς μου έδειξε πως όλοι μας είμαστε 100% μαζί με την υποστήριξη του μηνύματος και την εξάλλειψη του ρατσισμού. Κανένας από εμάς δεν είναι αντίθετος με αυτό οπότε όλοι το υποστηρίζουμε. Απλά πιστεύω πως υπήρξε μια δυσκολία με μερικούς οδηγούς και την εθνικότητά τους, και το συμβολισμό που έχει για αυτούς το να γονατίζουν. Προφανώς, ο λόγος που εμείς το κάναμε ήταν ξεκάθαρα για να υποστηρίξουμε το Black Lives Matter. Δεν είναι θέμα πολιτικής ή κάτι άλλο. Όμως υπάρχει μια λεπτή γραμμή για τις εθνικότητες ορισμένων οδηγών και το πώς θα μπορούσε να ερμηνευτεί αυτή η κίνηση τους. Τους ακούσαμε όλους, όλες τις απόψεις, και δεν θα εκθέσουμε κανένα. Όλοι μας αντιληφθήκαμε πως θα κάνουμε μόνο ότι νιώθουμε άνετα να κάνουμε. Και κανένας δεν θα κριθεί για την επιλογή του να μην σταθεί με συγκεκριμένο τρόπο ή να μην γονατίσει.»

Εκτός από τη συμβολική κίνηση των οδηγών, η ομάδα της Mercedes-AMG άλλαξε το χρώμα των μονοθεσίων της από ασημί σε μαύρο - και τις στολές των οδηγών της Hamilton και Bottas, ενώ η FIA δώρισε 1 εκατομμύριο ευρώ σε μη κερδοσκοπική οργάνωση με στόχο τη ενίσχυση της πολιτιστικής ποικιλομορφίας στη Formula 1.

[Πηγή: news.com.au]