node/35141

WRC: O Wilson θέλει να πάρει πίσω τον Tanak στην M-Sport

To ερώτημα είναι αν η ομάδα θα βρει τα χρήματα για να «χτυπήσει» οδηγό επιπέδου του Εσθονού. 

Αναμφισβήτητα ο Ott Tanak είναι ένας οδηγός που με τις επιδόσεις ξεχωρίζει και «σημαδεύει» όχι μόνο νίκες αλλά και αυτό το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. 
Από την εποχή που αγωνίζονταν στην ομάδα του Malcolm Wilson αλλά και τώρα που φορά τα χρώματα της Toyota, ο Εσθονός είναι ένας από τους κορυφαίους οδηγούς του θεσμού. 
Ο Tanak έχει συμβόλαιο με την ομάδα του Tommi Makinen που λήγει στο τέλος του 2019 και πρόσφατα με δηλώσεις του στο Autosport, ο Wilson ταράζει τα νερά, δηλώνοντας πως τον θέλει πίσω στην M-Sport. 

Βέβαια δήλωσε πως δεν ξέρει αν μπορεί να το καταφέρει αυτό, καθώς η M-Sport δεν έχει το μπάτζετ της Toyota ή των άλλων ομάδων και γι' αυτό το λόγο ο Wilson τόνισε πως πρέπει καταρχήν η ομάδα να επικεντρωθεί στο να πουλά περισσότερα αυτοκίνητα, έτσι ώστε να αποκτήσει την οικονομική επιφάνεια που θα προσελκύσει οδηγούς του επιπέδου του Tanak. 
O Wilson συμπλήρωσε πως θα ήταν ιδανικό για την ομάδα να έχει σαν πρώτο οδηγό τον Tanak για να εξελίξει το νέο της αυτοκίνητο ενόψει και των νέων κανονισμών. Παράλληλα συμπλήρωσε πως η ομάδα έχει ένα ανταγωνιστικό αυτοκίνητο που μπορεί να κερδίζει αγώνες. 

Από την πλευρά του βέβαια ο Εσθονός δεν έχει κρύψει το γεγονός πως στόχος του είναι ο Τίτλος και πως αυτόν μπορεί να θέλει να τον κυνηγήσει με την ομάδα της Toyota, με τον Makinen να δηλώνει πως είναι νωρίς ακόμη να μιλάμε για νέα συμβόλαια και πως ο Tanak είναι ένας από τους οδηγούς που δεν πρέπει να ανησυχούν αν θα μείνουν δίχως μπάκετ. «Το μέλλον του είναι εξασφαλισμένο» συμπλήρωσε με νόημα ο Makinen. 

TAGS
node/39591
Ferrari Hublot Esports Series

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Η Ferrari ανακοινώνει την επικείμενη έναρξη του προγράμματος e-sport που ονομάζεται «Hublot Esport Series». Ο νικητής της γενικής κατάταξης θα συμμετάσχει στην επίσημη ομάδα Esport Ferrari και θα ενημερωθεί από τον Charles Leclerc.

Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Ο πρώτος αγώνας έχει προγραμματιστεί για τις 7 Αυγούστου: Αυτή θα είναι και η ημερομηνία έναρξης των εγγραφών, οι οποίες είναι δωρεάν. Το πρωτάθλημα θα πραγματοποιηθεί στο game «Assetto Cors»a με μια Ferrari 488 Challenge Evo, ειδικά σχεδιασμένη γι’ αυτήν την εκδήλωση. 

Μια πρώτη σειρά «AM» θα αναδείξει τους νικητές που θα προχωρήσουν στη συνέχεια στο επόμενο στάδιο: Στη Σειρά PRO, όπου θα διαγωνιστούν οι εικονικοί πιλότοι υψηλού επιπέδου. Συνολικά, 24 αγωνιζόμενοι θα πάρουν μέρος στους αγώνες τον επόμενο Οκτώβριο και θα γίνει μια νέα επιλογή με τους 12 ταχύτερους οδηγούς που θα συναντηθούν τον Νοέμβριο για τρεις νέους αγώνες.

Στο τέλος των παραπάνω, η Ferrari θα έχει τον τελικό νικητή, ο οποίος θα είναι σε θέση να συμμετάσχει επίσημα στην εικονική ομάδα του Cavallino Rampante, η οποία περιλαμβάνει ήδη δύο οδηγούς: Τους David Tonizza και Enzo Bonito.

Ferrari Hublot Esports Series

Και ευθύς αμέσως προκύπτει το ερώτημα: Ένας επίσημος οδηγός της Ferrari Esport θα έχει την ευκαιρία να βρεθεί στο μπάκετ μιας πραγματικής αγωνιστικής Ferrari; Η Ferrari απαντά ευγενικά ότι κάθε κλάδος είναι συγκεκριμένος και πρέπει να παραμείνει έτσι. Οπότε, όπως καταλαβαίνουμε από το λεγόμενα των Ιταλών, δεν θα υπάρξει τέτοια δυνατότητα… Σε αντίθεση με την GT Academy που διοργανώνει η Nissan, η οποία επιτρέπει σε έναν ερασιτέχνη να περνά από το εικονικό στο πραγματικό περιβάλλον μιας ομάδα της Nissan.

Οι πιλότοι του «πραγματικού» κόσμου είναι όμως απαραίτητα καλοί και πίσω από μια οθόνη; Ο Charles Leclerc, επίσημος οδηγός της F1 της Ferrari, κατέστησε σαφές ότι αυτό δεν ισχύει: Οι καλύτεροι «simracers» είναι στην πραγματικότητα πολύ καλύτεροι από έναν οδηγό F1, όταν τα δύο μέρη βρεθούν πίσω από μια τιμονιέρα και μια οθόνη. 

node/39524
Opel Corsa-e rally

Opel Corsa-e: Η έκδοση Rally εξελίσσεται [video]

Τα αγωνιστικά EV, ύστερα από αγώνες ενιαίου τύπου, θα εμφανιστούν και στα ράλι, όπως το αναγγέλλει σιωπηρά το Opel Corsa-e του είδους.

Τρίτη, 21 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Opel Corsa-e: Η έκδοση Rally εξελίσσεται [video]

Για να αναδείξουν όλη την τεχνογνωσία τους στην ηλεκτρική κινητικότητα, οι κατασκευαστές προσέρχονται στον χώρο των αγώνων. Ήδη έχουμε σε εξέλιξη τη Formula E, αλλά και το Jaguar I-Pace Trophy. Και πλέον, οι κατασκευαστές προσβλέπουν και στα ράλι.

Η Opel θα μπορούσε να είναι η πρώτη φίρμα που θα προσέλθει σε αυτήν τη διοργάνωση με το νέο Corsa-e Rally, όπως αφήνει να εννοηθεί -ή να μαντέψουμε- το πρώτο βίντεο που δημοσιεύτηκε από ειδικούς στο zeroundersteer. Το ηλεκτρικό σουπερμίνι, αδελφό μοντέλο του Peugeot e-208, εξελίσσεται στις πίστες δοκιμών των Blitz, επιτρέποντάς μας να εξοικειωθούμε με την ενοχλητική (;) εικόνα ενός EV ράλικαρ. Και λέμε «ενοχλητική», καθώς μόνο ο θόρυβος από τον τροχασμό του αυτοκινήτου θα διαταράσσει την ηρεμία στα βουνά και στα δάση.

Opel Corsa-e rally

Εδώ έχουμε να κάνουμε με μια ασφάλτινη εκδοχή του Corsa-e που έχει το στάνταρ σύστημα κίνησης του ηλεκτρικού σουπερμίνι της Opel, (ηλεκτρομοτέρ 136 PS και 260 Nm, μπαταρίες 50 kWh), με ένα διαφορικό Torsen να φροντίζει για τη μετάδοση. Την επαφή του με τον δρόμο θα υποστηρίζουν φυσικά αναβαθμισμένες αναρτήσεις και λάστιχα. Επιπλέον. θα υπάρχουν τρεις ρυθμίσεις οδήγησης: Competition, Rain και Eco, με την τελευταία για εξοικονόμηση ενέργειας στις απλές διαδρομές.

Opel Corsa-e rally

Το αγωνιστικό Opel Corsa-e θα κάνει το ντεμπούτο του στο ενιαίο ADAC Opel e-Rally Cup σε τιμή που αναμένεται να είναι κάτω από €50.000 για τις ιδιωτικές ομάδες.