node/37326

WRC: H Citroën αποσύρεται, ρίχνοντας το φταίξιμο στον Ogier

Λέει ότι η απόφαση του πολυπρωταθλητή να πάει στην Toyota δεν της άφησε άλλη εναλλακτική.

Η γαλλική εταιρεία ανακοίνωσε σήμερα Τετάρτη την απόφασή της να αποσυρθεί, επιβεβαιώνοντας τις σχετικές φήμες που κυκλοφορούσαν εδώ και μέρες.

Ο Sebastien Ogier και ο Esapekka Lappi είχαν συμβόλαιο με τη Citroen για έναν ακόμη χρόνο, όμως η απόφαση του έξι φορές πρωταθλητή να φύγει από τη γαλλική ομάδα μετά από μια δύσκολη χρονιά, είχε ως αποτέλεσμα να μείνει η Citroen χωρίς Νο.1 οδηγό.

Η ανακοίνωση της γαλλικής ομάδας λέει: «Η Citroen αποφάσισε να αποσυρθεί από το πρόγραμμά της για το WRC του 2020, λόγω έλλειψης ενός πρώτης τάξεως οδηγού για τη χρονιά».

Ogier Spain 2019

Η επισημοποίηση του Ogier ως οδηγού της Toyota, μαζί με τους Elfyn Evans και Kalle Rovanpera, θα γίνει την ερχόμενη Δευτέρα 25/11.

Για τον Lappi, το μέλλον είναι αβέβαιο, αφού η απόφαση της Citroen μειώνει σημαντικά τις εργοστασιακές θέσεις στο WRC. Το μπάκετ του Evans στην M-Sport Ford είναι πλέον η μόνη εργοστασιακή, μόνιμη θέση απασχόλησης στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι.

Επιβεβαιώνοντας την απόφαση της Citroen, η CEO της εταιρείας, Linda Jackson, είπε: «Η απόφασή μας να αποσυρθούμε από το πρόγραμμα του WRC πρώιμα, στο τέλος του 2019, ακολουθεί την επιλογή του Sebastien Ogier να εγκαταλείψει τη Citroen Racing.

«Προφανώς δεν θέλαμε αυτή την εξέλιξη, αλλά δεν μπορούσαμε να φανταστούμε τη σεζόν του 2020 χωρίς τον Sebastien.

«Θέλω να ευχαριστήσω την ομάδα της Citroen Racing για το πάθος και την αφοσίωσή της. Ένα μέρος του DNA της Citroen είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με τα ράλι και νιώθουμε περήφανοι που είμαστε μια από τις φίρμες με τους περισσότερους τίτλους στην ιστορία του WRC, έχοντας κατακτήσει 102 νίκες και οκτώ πρωταθλήματα κατασκευαστών».

Ο Ogier και η Toyota δεν έκαναν κανένα σχόλιο σχετικά με τα πλάνα τους για το 2020.

Δεν είναι η πρώτη φορά που η Citroen αποσύρεται από το WRC. Η πρώτη επίσημη συμμετοχή της, το 1986 με την BX 4TC, δεν έβγαλε καν τη χρονιά. Πιο πρόσφατα, η ομάδα αποσύρθηκε το 2005 και το 2016 για να εξελίξει αντίστοιχα τη C4 και τη C3 WRC και να επανέλθει στο πρωτάθλημα.

Αυτή τη φορά όμως δεν φαίνεται να επανέρχεται σύντομα, καθώς η PSA έχει αποκαλύψει στο Autosport ότι η Citroen δεν θα ακολουθήσει τη μετάβαση του WRC προς τα υβριδικά το 2022, αφού ο όμιλος θα συμμετάσχει στη Formula E με την DS και στο Π. Π. Αντοχής (WEC) με ένα νέο hypercar της Peugeot.

node/39136

Formula 1: Από την Αυστρία με διπλό αγώνα ξεκινά και πάλι το πρωτάθλημα

Στις 5 Ιουλίου ο πρώτος αγώνας της Formula 1 μετά τον κορονοϊό.

Τρίτη, 02 Ιουνίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Formula 1: Από την Αυστρία με διπλό αγώνα ξεκινά και πάλι το πρωτάθλημα

Η πανδημία του κορονοϊού έβαλε «λουκέτο» και στους αγώνες της Formula 1. Σε όλο αυτό το διάστημα τόσο η FIA όσο και η Liberty Media σε συνεργασία με τις ομάδες αναζητούσαν τρόπους για την επανεκκίνηση του πρωταθλήματος μέσα στο πλαίσιο των μέτρων προφύλαξης από την πανδημία. 

Τώρα πλέον που πέρασε το κρίσιμο διάστημα της πανδημίας και οι χώρες άρχισαν να χαλαρώνουν τα μέτρα, η Formula 1 μπορεί υπό προϋποθέσεις να ταξιδέψει, τηρώντας βέβαια όλα τα μέτρα προστασίας. Σε αυτά περιλαμβάνονται συνεχή τεστ στους εργαζομένους, διαμονή σε ξεχωριστά δωμάτια στα ξενοδοχεία και βεβαίως αντισηπτικά, μάσκες, κτλ. 

Έτσι, η Formula 1 εκπόνησε ένα νέο πρόγραμμα επανεκκίνησης που περιλαμβάνει αγώνες εντός Ευρώπης, δύο από τους οποίους θα είναι διπλοί. Συγκεκριμένα διπλοί θα είναι οι αγώνες στην Αυστρία και την Αγγλία. 

Προς το παρόν λοιπόν και με ημερομηνία επανεκκίνησης την 5η Ιουλίου, το φετινό πρόγραμμα της Formula 1 διαμορφώνεται ως εξής:
5 Ιουλίου - Αυστρία
12 Ιουλίου - Αυστρία 
19 Ιουλίου - Ουγγαρία
2 Αυγούστου - Μ. Βρετανία
9 Αυγούστου - Μ. Βρετανία 
16 Αυγούστου - Ισπανία
30 Αυγούστου -  Βέλγιο
6 Σεπτεμβρίου - Ιταλία

Απομένει να δούμε πώς θα διαμορφωθεί το πρόγραμμα για τους εκτός Ευρώπης αγώνες.

TAGS
node/39131

HTTC: Trackday στα Μέγαρα την Κυριακή 7 Ιουνίου

Το HTTC και ο ΑΣΙΣΑ διοργανώνουν ένα trackday με καθεστώς open pit-lane την ερχόμενη Κυριακή. Απαιτείται δήλωση συμμετοχής.

Τρίτη, 02 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

HTTC: Trackday στα Μέγαρα την Κυριακή 7 Ιουνίου

Μετά την υποχρεωτική καραντίνα και την αποχή από οποιαδήποτε δραστηριότητα στην πίστα, η ομάδα του HTTC και το αθλητικό σωματείο ΑΣΙΣΑ, αποφάσισαν να οργανώσουν μια ημέρα διασκέδασης και προπόνησης για τους φίλους και τα μέλη τους, την Κυριακή 7 Ιουνίου 2020, στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων.

Κατά την διάρκεια της εκδήλωσης, στο χώρο θα παρευρίσκεται ιατρός και επανδρωμένο ασθενοφόρο. Η θερμομέτρηση πριν την είσοδο είναι υποχρεωτική για όλους.

Οι συμμετέχοντες απαραιτήτως οφείλουν να συμπληρώσουν και να υποβάλουν ηλεκτρονικά την δήλωση συμμετοχής που θα βρουν εδώ. Επίσης, οι συμμετέχοντες και οι τεχνικοί τους, υποχρεούνται να συμπληρώσουν την φόρμα καταγραφής της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού, να την εκτυπώσουν και να την παραδώσουν κατά την είσοδό τους στο αυτοκινητοδρόμιο.

Προσοχή: Ο κάθε συμμετέχων οδηγός μπορεί να συνοδεύεται ΜΟΝΟ από έναν μηχανικό ή βοηθό. Κάθε συμμετοχή δικαιούται υπαίθριο χώρο στάθμευσης 30τμ. Το πλάνο κάτοψης του χώρου στάθμευσης είναι το εξής:

HTTC

Ο σκεπασμένος χώρος (θέσεις 1-6, 8-17, 20-24 και 25-29 έχουν σημειωθεί με γαλάζιο χρώμα στην κάτοψη) χρεώνεται 20,00 Ευρώ ανά θέση. Σε περίπτωση χρήσης επιπλέον χώρου 30τμ, η χρέωση είναι 20,00 Ευρώ για υπαίθριο και 40,00 Ευρώ για σκεπασμένο. Κατά την δήλωση συμμετοχής θα πρέπει να σημειώσετε στον χώρο αποστολής μηνύματος προς τον διοργανωτή εαν επιθυμείτε σκεπασμένο ή επιπλέον χώρο.

Η είσοδος στους θεατές ΔΕΝ επιτρέπεται.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί με ελάχιστο αριθμό συμμετεχόντων 30 και μέγιστο αριθμό 40. Ο τρόπος διεξαγωγής είναι με ελεύθερη είσοδο στην διαδρομή (open pit lane), με μέγιστο αριθμό 8-10 αυτοκινήτων εντός πίστας, καθ’ όλη τη διάρκεια της εκδήλωσης. Ώρα προσέλευσης 09:00. Ώρα έναρξης 09:30. Ώρα λήξης 17:00.

Κόστος συμμετοχής: 80,00 ευρώ ανά οδηγό.
Κόστος προαιρετικής χρονομέτρησης: 20,00 ευρώ. Για τους κατόχους κάρτας μέλους HTTC, η χρονομέτρηση είναι δωρεάν.

[Δελτίο Τύπου HTTC]

TAGS