WRC: H Citroën αποσύρεται, ρίχνοντας το φταίξιμο στον Ogier

Λέει ότι η απόφαση του πολυπρωταθλητή να πάει στην Toyota δεν της άφησε άλλη εναλλακτική.

Η γαλλική εταιρεία ανακοίνωσε σήμερα Τετάρτη την απόφασή της να αποσυρθεί, επιβεβαιώνοντας τις σχετικές φήμες που κυκλοφορούσαν εδώ και μέρες.

Ο Sebastien Ogier και ο Esapekka Lappi είχαν συμβόλαιο με τη Citroen για έναν ακόμη χρόνο, όμως η απόφαση του έξι φορές πρωταθλητή να φύγει από τη γαλλική ομάδα μετά από μια δύσκολη χρονιά, είχε ως αποτέλεσμα να μείνει η Citroen χωρίς Νο.1 οδηγό.

Η ανακοίνωση της γαλλικής ομάδας λέει: «Η Citroen αποφάσισε να αποσυρθεί από το πρόγραμμά της για το WRC του 2020, λόγω έλλειψης ενός πρώτης τάξεως οδηγού για τη χρονιά».

Ogier Spain 2019

Η επισημοποίηση του Ogier ως οδηγού της Toyota, μαζί με τους Elfyn Evans και Kalle Rovanpera, θα γίνει την ερχόμενη Δευτέρα 25/11.

Για τον Lappi, το μέλλον είναι αβέβαιο, αφού η απόφαση της Citroen μειώνει σημαντικά τις εργοστασιακές θέσεις στο WRC. Το μπάκετ του Evans στην M-Sport Ford είναι πλέον η μόνη εργοστασιακή, μόνιμη θέση απασχόλησης στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι.

Επιβεβαιώνοντας την απόφαση της Citroen, η CEO της εταιρείας, Linda Jackson, είπε: «Η απόφασή μας να αποσυρθούμε από το πρόγραμμα του WRC πρώιμα, στο τέλος του 2019, ακολουθεί την επιλογή του Sebastien Ogier να εγκαταλείψει τη Citroen Racing.

«Προφανώς δεν θέλαμε αυτή την εξέλιξη, αλλά δεν μπορούσαμε να φανταστούμε τη σεζόν του 2020 χωρίς τον Sebastien.

«Θέλω να ευχαριστήσω την ομάδα της Citroen Racing για το πάθος και την αφοσίωσή της. Ένα μέρος του DNA της Citroen είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με τα ράλι και νιώθουμε περήφανοι που είμαστε μια από τις φίρμες με τους περισσότερους τίτλους στην ιστορία του WRC, έχοντας κατακτήσει 102 νίκες και οκτώ πρωταθλήματα κατασκευαστών».

Ο Ogier και η Toyota δεν έκαναν κανένα σχόλιο σχετικά με τα πλάνα τους για το 2020.

Δεν είναι η πρώτη φορά που η Citroen αποσύρεται από το WRC. Η πρώτη επίσημη συμμετοχή της, το 1986 με την BX 4TC, δεν έβγαλε καν τη χρονιά. Πιο πρόσφατα, η ομάδα αποσύρθηκε το 2005 και το 2016 για να εξελίξει αντίστοιχα τη C4 και τη C3 WRC και να επανέλθει στο πρωτάθλημα.

Αυτή τη φορά όμως δεν φαίνεται να επανέρχεται σύντομα, καθώς η PSA έχει αποκαλύψει στο Autosport ότι η Citroen δεν θα ακολουθήσει τη μετάβαση του WRC προς τα υβριδικά το 2022, αφού ο όμιλος θα συμμετάσχει στη Formula E με την DS και στο Π. Π. Αντοχής (WEC) με ένα νέο hypercar της Peugeot.