node/41359

Volkswagen: Τουλάχιστον ένα νέο EV κάθε χρόνο

Ο ισχυρός άνδρας της Volkswagen, Ralf Brandstätter, δήλωσε ότι το 70% των πωλήσεων της εταιρείας έως το 2030 στην Ευρώπη, θα είναι ηλεκτρικά μοντέλα.

Η VW είχε κάνει γνωστές τις προθέσεις εδώ και καιρό, αναφορικά με το ποιο θα είναι το μέλλον των οχημάτων της. Είχε υποσχεθεί, ότι το 35% των ευρωπαϊκών πωλήσεων της εταιρείας θα είναι πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα μέχρι το τέλος της δεκαετίας που διανύουμε. Πλέον όμως, δια στόματος Brandstätter, ανέβασε τον πήχη πολύ υψηλότερα στο 70%.  

Ο Ralf Brandstätter, δήλωσε χαρακτηριστικά: «Είναι καιρός να επιταχύνουμε τις διαδικασίες ώστε να καταστήσουμε τη VW πιο ελκυστική ως φίρμα και πρωτοπόρο της βιώσιμης κινητικότητας», για να συμπληρώσει «Η αυτοκινητοβιομηχανία αλλάζει γρήγορα και πρέπει να υπερασπιστούμε την ηγετική μας θέση στην αγορά με ξεκάθαρο όραμα για το μέλλον». 

vw

Ο ισχυρός άνδρας της VW δεσμεύτηκε προσωπικά, ότι από δω και στο εξής κάθε χρόνο η γερμανική φίρμα θα παρουσιάζει τουλάχιστον ένα νέο EV μοντέλο. Παραδέχτηκε άλλωστε, ότι η αγορά «διψά» για ηλεκτρικά αυτοκίνητα και δη αυτή της Κίνας και των ΗΠΑ, προβλέποντας μάλιστα πως οι εν λόγω αγορές θα αποτελούν το 50% των συνολικών πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων της VW.

Η γερμανική φίρμα θα παρουσιάσει 6 νέα ηλεκτρικά μοντέλα έως το 2025, συμπεριλαμβανομένου και του ID.1, που αποφασίστηκε να κυλήσει στην παραγωγή δύο χρόνια νωρίτερα απ’ ότι αρχικά είχε προβλεφθεί. 

vq

Ο Brandstätter, θεωρεί βέβαια ότι μόνο με ηλεκτρικά μοντέλα, η VW δε θα καταφέρει να φανεί ανταγωνιστική. Δήλωσε μάλιστα χαρακτηριστικά: «Εάν πιστεύετε ότι μόνο με ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα πετύχουμε τους στόχους μας στο μέλλον, τότε κάνετε λάθος», για να συμπληρώσει «Το κλειδί είναι η ψηφιοποίηση. Το αυτοκίνητο είναι πλέον ένα προϊόν που βασίζεται σε λογισμικό, όπως ένα κινητό τηλέφωνο που συνδέεται στο διαδίκτυο. Τα αυτοκίνητα θα γίνουν πιο έξυπνα και ασφαλέστερα. Η ηλεκτροκίνηση ήταν μόνο η αρχή. Η επανάσταση έρχεται». 

Η VW θα επενδύσει 15 δισ. ευρώ την επόμενη πενταετία σε ψηφιακά συστήματα και αυτόνομη τεχνολογία και στοχεύει στην ανάπτυξη νέων επιχειρηματικών μοντέλων μέσω της πώλησης υπηρεσιών, ασύρματης φόρτισης και λοιπών τεχνολογικών συστημάτων/εφαρμογών.

Κλείνοντας την άκρως ενδιαφέρουσα παρουσίαση του, ο Brandstätter, ήταν ξεκάθαρος αναφορικά και με το μέλλον των θερμικών κινητήρων. Τόνισε ότι τα αυτοκίνητα με θερμικούς κινητήρες θα συνεχίσουν να δίνουν το παρών στη γκάμα της εταιρείας τουλάχιστον έως και την επόμενη γενιά Golf/Tiguan, θα είναι όμως όσο το δυνατόν πιο «πράσινα» σε προδιαγραφές και ως επί το πλείστον plug-in hybrid εκδόσεις.