Προς πώληση το γυαλιστερό Audi R8 της ΜΤΜ με 802 PS

Προς πώληση το γυαλιστερό Audi R8 της ΜΤΜ με 802 PS

Ο γερμανικός βελτιωτικός οίκος ΜΤΜ διαθέτει προς πώληση ένα Audi R8 με κινητήρα από RS6, 802 ίππους και εκτυφλωτικό αμάξωμα.

Το Audi R8 V10 προηγούμενης γενιάς ήταν ήδη αρκετά γρήγορο, αλλά ως ατμοσφαιρικό είχε μάλλον περιορισμένες δυνατότητες βελτίωσης. Έτσι η ΜΤΜ, στο δικό της project car, αποφάσισε να αλλάξει κινητήρα.

Χωρίς να ξεφύγει από τα πλαίσια της μάρκας, αλλά και χωρίς να αλλάξει τον αριθμό των κυλίνδρων, η ΜΤΜ επέλεξε τον 5λιτρο V10 biturbo του προηγούμενου Audi RS6. Σε εργοστασιακή μορφή αυτός ο κινητήρας αποδίδει 580 PS, όμως για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ο πήχης είχε μπει αρκετά ψηλότερα. Έτσι τοποθετήθηκε το κορυφαίο πακέτο βελτίωσης της εταιρίας, με μεγαλύτερες τουρμπίνες, που ανέβασε τη μέγιστη ισχύ του στους 802 PS. Έτσι προέκυψε το MTM R8 V10 Biturbo GT.

Η βελτίωση δεν περιορίστηκε φυσικά στον κινητήρα, αλλά άγγιξε και κάθε άλλο χαρακτηριστικό του R8. Τα φρένα έχουν δίσκους 380 mm εμπρός-πίσω, οι ζάντες είναι 20άρες και η ανάρτηση έχει αντικατασταθεί από ειδικά εξελιγμένα coilovers με τρεις ρυθμίσεις. Το αποτέλεσμα είναι ένα αυτοκίνητο που κινείται με ευκολία με περισσότερα από 350 km/h, όπως απέδειξε στην πίστα του Nardo. Και επιταχύνει από στάση ως τα 100 km/h σε 3,0’’, ως τα 200 km/h σε 9,37’’ και ως τα 300 km/h σε 19,42’’. Αξίζει να σημειωθεί ότι το αυτοκίνητο έχει διατηρήσει το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο του R8 παραγωγής.

Ακόμα κι αν δεν γνωρίζεις τις ικανότητές του πάντως, αυτό το R8 σίγουρα θα το προσέξεις χάρη στην εμφάνισή του. Μάλιστα δεν είναι ντυμένο με κάποια μεμβράνη χρωμίου. Το αποτέλεσμα που βλέπεις είναι το γυμνό μέταλλο, όπως προέκυψε μετά από 700 ώρες γυαλίσματος. Τα περισσότερα πλαστικά τμήματα έχουν αντικατασταθεί από ανθρακονημάτινα, ενώ από carbon είναι και η πίσω αεροτομή, το εμπρός σπόιλερ και τα μαρσπιέ. Και στο εσωτερικό η ΜΤΜ έχει κάνει αντίστοιχη δουλειά, με carbon καθίσματα και ακριβό, καλοραμμένο δέρμα που καλύπτει τα πάντα.

Το MTM R8 V10 Biturbo GT έχει διανύσει μόλις 4.250 km, και σήμερα πωλείται στο mobile.de στην τιμή των στρογγυλότατων… €500.000.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube