Μια Mercedes-AMG E 63 πολύ hotrod

Μια Mercedes-AMG E 63 πολύ hotrod

Με θηριώδη ισχύ και σημαντικό ελάφρωμα, το μεγάλο γερμανικό σεντάν μπορεί να κατατροπώσει όποιο σούπερκαρ βρεθεί στο δρόμο του.

H Mercedes-AMG E 63 2017 βρίσκεται στο προθάλαμο των αγορών με τουλάχιστον 600 ίππους κάτω από καπό. Αλλά, οι Γερμανοί βελτιωτές της POSAIDON δεν είχαν πει φαίνεται την τελευταία λέξη τους με το εντός ολίγου απερχόμενο μοντέλο.

Τη βάση αποτέλεσε η E 63 υπό τον κωδικό RS850 που φορά το παλιό, καλό διτούρμπινο 5,5λιτρο μοτέρ V8 που τον τσίτωσε ακόμα παραπάνω, φτάνοντάς τον στα 1.020 άλογα και στα 142,7 χιλιογραμμόμετρα. Η POSAIDON δε διατείνεται ότι αυτή η RS850+ είναι η πιο ισχυρή road legal Mercedes-Benz στην Ιστορία.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ H νέα Mercedes-AMG Ε 63 αναστατώνει το 'Ring [video]

Βέβαια, όπως καταλαβαίνετε, για να δημιουργήσεις ένα τέτοιο θηρίο χρειάστηκαν εκτεταμένες αλλαγές, ακόμα και σε αυτή την ήδη σφόδρα βελτιωμένη Ε 63 RS850. Οι τεχνικοί της POSAIDON αντικατέστησαν όλα τα κύρια συστατικά του μοτέρ, ξεκινώντας από την τοποθέτηση δύο μεγαλύτερων τούρμπο και πιο αποτελεσματικών ιντερκούλερ. Η στοκ ram air μεγάλωσε με ένα κάστομ εγκιβωτισμένο σύστημα από ανθρακόνημα, με ενσωματωμένο ένα μεγάλο κωνικό φίλτρο free-flow.

Για την ανάφλεξη επελέγησαν πιο ψυχρά, αγωνιστικά μπουζί, ενώ ένα χειροποίητο σύστημα εξάτμισης turbo-back οδηγεί σε ένα σιλανσιέ με βαλβίδα ελέγχου. Και φυσικά υπήρξε εκ νέου αναπρογραμματισμός της ECU για να μπορέσει να κάνει πλήρη χρήση όλου του παραπάνω νέου δυναμικού.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε τη Mercedes-AMG GT S [video]

Οι τεχνικοί της POSAIDON ενίσχυσαν τα μέγιστα και το σασμάν για να μπορέσει να διαχειριστεί την τερατώδη ροπή, ενώ τοποθέτησαν ειδικά καλιμπραρισμένα μπλοκέ διαφορικά στον εμπρός και στον πίσω άξονα, καθώς το αυτοκίνητο είναι 4MATIC.

Oι Γερμανοί βελτιωτές όμως ασχολήθηκαν και με το βάρος, καθώς η AMG E 63 κάθε άλλο παρά ελαφρύ αυτοκίνητο είναι. Οπότε έψαξαν να την ελαφρύνουν από κάθε αχρείαστο κιλό. Με αυτό ως στόχο, το πίσω κάθισμα και ο εξοπλισμός που απευθυνόταν στους πίσω επιβάτες ξηλώθηκε. Επιπλέον, η POSAIDON αντικατάστησε τα εμπρός καθίσματα με άλλα, τύπου μπάκετ και μάλιστα με αυτά που φορά η C 63 Black Series, κερδίζοντας έτσι 40 kg. Τέλος, εγκατέστησε την δική της αναβάθμιση Blitzer στο σύστημα Comand.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε τη Mercedes-AMG C 63 S [video]

Το χαμηλό βάρος πάντα κοστίζει δυσανάλογα περισσότερο χρήμα έναντι των κιλών που κερδίζεις. Από την άλλη, τα υπέρ-ελαφρά και ανθρακονημάτινα μέρη ήταν μονόδρομος, αντικαθιστώντας έτσι το ατσάλινο καπό, τον εμπρός προφυλακτήρα, τους διαχύτες και το σπόιλερ πίσω, τα καπάκια των καθρεφτών και τα διακοσμητικά στην απόληξη των εξατμίσεων, Επιπλέον, για να διευκολυνθεί η ροή του αέρα στο μεγάλο ψυγείο, η στοκ γρίλια της μάσκας αντικαταστάθηκε από τεράστια συρμάτινη σίτα, που δίνει πολύ hotrod όψη στην E 63.

Το αποτέλεσμα όλων των παραπάνω είναι ένα τετρακίνητο σεντάν που χρειάζεται για το σπριντ των 0-100 km/h μόλις 2,8”, μισή ανάσα κάτω από τον αντίστοιχο χρόνο μιας Lamborghini Aventador. Η οποία Lambo θα την ακολουθούσε μέχρι τα μέχρι τα 350 km/h, καθώς η E 63 της POSAIDON θεωρητικά σταματά να επιταχύνει στα 368 km/h. Για λόγους ασφαλείας των ελαστικών όμως υπάρχει ηλεκτρονικός περιοριστής ταχύτητας στα 350 km/h.

Και μιας και αναφερθήκαμε στα λάστιχα, αυτά είναι διάστασης 255/30 R20 εμπρός και 295/25 R20 που ντύνουν ζάντες ET37 9,5Jx20” εμπρός και ADV.1 σε διάσταση 11,0Jx20” πίσω που γεμίζουν τέλεια τους φουσκωμένους θόλους.

Η ανάρτηση αναβαθμίστηκε επίσης και είναι πλέον φουλ ρυθμιζόμενη coilover. Το ίδιο και τα φρένα που αντικαταστάθηκαν με κάρμπον κεραμικούς αεριζόμενους δίσκους γύρω γύρω, σε διάσταση 420 x 40 mm με 6πίστονες εμπρός και 360 x 32 mm με 4πίστονες πίσω.

Δεν ξέρουμε πόσοι είναι οι δυνητικοί πελάτες μιας διθέσιας Ε 63, αλλά το πρότζεκτ της POSAIDON για όλους εμάς που τη βρίσκουμε με τη βελτίωση είναι άξιο θαυμασμού. Και ένας υπέροχος τρόπος να πεις «αντίο» σε ένα αυτοκίνητο, αλλά και σε ένα κινητήρα.

[Πηγή POSAIDON]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube