Μια BMW M2 με τον κινητήρα της Μ4 και 540 PS

Μια BMW M2 με τον κινητήρα της Μ4 και 540 PS

Παρότι ο κινητήρας της BMW M2 έχει αρκετά περιθώρια βελτίωσης, η αντικατάστασή του με τον αντίστοιχο των Μ3/Μ4 είναι ακόμα καλύτερη λύση.

Με τον 3λιτρο τούρμπο της BMW M2 να αποδίδει 370 PS και να έχει αρκετά περιθώρια βελτίωσης, η αντικατάστασή του με έναν άλλο 3λιτρο τούρμπο της BMW ίσως να μην είναι και η πιο ενστικτώδης κίνηση.

Να όμως που ο ελβετικός βελτιωτικός οίκος Dähler Design & Technik GmbH επέλεξε να κάνει ακριβώς αυτό. Για όσους ιδιοκτήτες BMW Μ2 ψάχνουν απλώς λίγη παραπάνω δύναμη από τους εργοστασιακούς 370 PS, η εταιρία προσφέρει τρία κιτ βελτίωσης του εργοστασιακού κινητήρα Ν55 στους 408, 430 ή 450 PS. Αλλά για όσους δε συμβιβάζονται με τίποτα λιγότερο από το απόλυτο, η λύση είναι η αντικατάστασή του με τον S55. Δηλαδή τον κινητήρα που φοράνε οι BMW M3 και Μ4.

Τα δύο μοτέρ δεν είναι εντελώς άσχετα μεταξύ τους, αφού ο S55 αποτελεί εξέλιξη του Ν55. Ωστόσο οι αλλαγές είναι πολλές και σημαντικές, αφού περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων πιο ανθεκτικό closed-deck μπλοκ και ενισχυμένα πιστόνια και βαλβίδες, ενώ υπάρχουν δύο τούρμπο αντί για ένα. Έτσι ο S55 αποτελεί ακόμα καλύτερη βάση για βελτίωση, και η Dähler δε γινόταν να αφήσει την ευκαιρία να πάει χαμένη.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Οδηγούμε τη νέα BMW M3 στο Grossglockner (video)

Έτσι, από τους εργοστασιακούς 431 PS η ιπποδύναμη ανέβηκε για την περίσταση στους 540 PS, και η ροπή από τα 56,0 στα 76,5 kgm. Νούμερα που απέχουν πολύ από τα 370 PS και 47,4 kgm της νορμάλ M2, και είναι ικανά να εκτοξεύσουν το μικρό κουπέ της BMW από στάση ως τα 100 km/h σε λιγότερα από 4’’ και μέχρι την τελική των 320 km/h. Η Dähler δεν διευκρινίζει αν αυτά τα νούμερα επιτυγχάνονται με χειροκίνητο κιβώτιο ή το αυτόματο 7άρι διπλού συμπλέκτη Μ-DCT.

Η βελτίωση του κινητήρα πλαισιώνεται από ένα κιτ φρένων με 8πίστονες δαγκάνες και δίσκους 400 mm μπροστά (το οποίο δεν υπάρχει στην Μ2 των φωτογραφιών), ανάρτηση coilover και μια ανοξείδωτη εξάτμιση, όλα κατασκευής Dähler. Η διαφορετικότητα αυτής της Μ2 φανερώνεται κυρίως από τις ζάντες 20’’, αφού οι επεμβάσεις στο αμάξωμα είναι πολύ διακριτικές, και περιλαμβάνουν μια μικρή πίσω αεροτομή, επενδύσεις στα μαρσπιέ και στον προφυλακτήρα σε μαύρο χρώμα.

[Πηγή: BMW Blog]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube