node/31237

Lancia Delta HF Integrale: Επιστροφή σε περιορισμένη παραγωγή!

Με το μέλλον της Lancia ανύπαρκτο, τι έπρεπε να γίνει; Την απάντηση έδωσε ο Eugene Amos της Automobili Amos.

Και η απάντηση είναι προφανής, είτε από τον τίτλο είτε αναλογιζόμενοι το γκελ που κάνουν στην αγορά εμβληματικά αυτοκίνητα -βλ. FIAT 500, MINI, VW Beetle…

Οπότε ένα αυτοκίνητο περιορισμένης που θα βασίζεται στη 16βαλβιδη Delta HF Integrale δεν θα ήταν άσχημη ιδέα. Καθόλου, μάλιστα. Ο Κλεάνθης Τριανταφυλλίδης που κάλυψε το σαββατοκύριακο που μας πέρασε το Concours d’Elegance στη Villa d’Este -και θα διαβάσετε προσεχώς- δεν ήταν τυχερός για να δει την αναβίωση της Delta HF Integrale από κοντά.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμή: Lancia Delta HF Integrale 16v

Όπως έγραψε ο Amos στο λογαριασμό της εταιρείας στο Instagram, το χειροποίητο μοντέλο δεν ήταν έτοιμο εγκαίρως για τη Villa d’Este, γι’ αυτό και ο επιχειρηματίας αποφάσισε να δημοσιεύσει μια φωτογραφία του πρώτου δείγματος της σειράς και μερικά σχέδια του τελικού αυτοκινήτου.

«Χάρη σε όλους όσοι από εσάς μας έχουν ακολουθήσει μέχρι στιγμής, δεν θα απογοητεύσουμε», και κατέληξε ότι με την εμφάνιση του πρωτοτύπου σε εξέλιξη, το κομμάτι «παραγωγής» θα είναι έτοιμο να κάνει το ντεμπούτο του μέσα στους επόμενους μήνες. Όπως θα περιμένατε από ένα τέτοιο πρότζεκτ, «περισσότερα από 1.000 εξαρτήματα» είναι καινούργια ή αλλάζουν, συμπεριλαμβανομένου του χειροποίητου αλουμινένιου αμαξώματος και της ανθρακονημάτινης μάσκας.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμή: Lancia Delta HF Integrale Evo 2

Πριν από μερικούς μήνες, ο Amos είχε πει στο Classic Driver ότι η resto-mod Delta Integrale θα είχε διαφορετική γεωμετρία ανάρτησης, set-up που θα ευνοούσε την υπερστροφή, απλώς με δυνατό πάτημα του γκαζιού. Όσον αφορά το μοτέρ, ο δίλιτρος τούρμπο στην Delta HF Integrale 16v θα μπορούσε να ρυθμιστεί σε πολύ μεγαλύτερη ισχύ από τα αρχικά 200 PS στις 5.500 rpm και τα 30,4 kgm στις 3.000 rpm.

Με παρόμοιο τρόπο που θα φιλοτεχνηθεί στο χέρι το αμάξωμα, θα μπορούσε επίσης να αλλάξει και η καμπίνα. Σύμφωνα με τον Amos, η έμπνευση για το κόκπιτ του αυτοκινήτου προέρχεται από την Delta S4 Stradale. Η Lancia κατάφερε να κατασκευάσει 200 κομμάτια από αυτή την τελευταία μεταξύ 1985 και 1986 για να ομολογκάρει το αυτοκίνητο στο Group Β του WRC.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Lancia Delta S4: 33 χρόνια από τη γέννηση ενός θρύλου [videos]

Περιγράφοντάς την ως «έκδοση αλά Singer της Lancia Delta Integrale», η Delta του Amos δεν έχει πίσω πόρτες, ενισχύοντας το σπορ χαρακτήρα του εμβληματικού ιταλικού μοντέλου. Φυσικά, οι λεπτομέρειες της παραγωγής και η τιμή εκκίνησης είναι ακόμη άγνωστες. Αλλά με δεδομένο το χρονοδιάγραμμα που έδωσε ο Eugene Amos, είναι θέμα ελάχιστων μηνών για να τις μάθουμε.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Τότε που τα ντοκιμαντέρ μιας Lancia δεν χρειάζονταν μετάφραση [videos]

node/40190

Έρχεται BMW M4 με μικρότερη γρίλια από την Prior Design [video]

Η Prior Design θα προσφέρει εναλλακτικές σε εκείνους που δεν συμπαθούν το νέο look της BMW M4.

Τρίτη, 20 Οκτωβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Έρχεται BMW M4 με μικρότερη γρίλια από την Prior Design [video]

Η νέα BMW M4 Coupé που παρουσιάστηκε πρόσφατα έχει προκαλέσει αντιδράσεις σε μερίδα του κοινού λόγω της μεγάλης γρίλιας που καλύπτει το μεγαλύτερο μέρος του προφυλακτήρα. Ο βελτιωτικός οίκος Prior Design από τη Γερμανία, θέλοντας να προσφέρει στους ιδιοκτήτες της M4 μια εναλλακτική, παρουσίασε μια σειρά από σχέδια για ανασχεδιασμό της μάσκας του βαυαρικού μοντέλου.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Νέες BMW M3 Sedan και M4 Coupé [video]

Οι εικόνες που βλέπετε είναι ψηφιακά επεξεργασμένες, όμως η Prior Design σκοπεύει να προσφέρει κάτι αντίστοιχο και στην αγορά εφόσον η ανταπόκριση του κόσμου είναι θετική.

Ανάμεσα στις εναλλακτικές που προτείνει η Prior Design βρίσκουμε και ένα look εμπνευσμένο από τη μεγαλύτερη BMW M8, με μικρότερη γρίλια και μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα στον προφυλακτήρα πλαισιωμένες από ανθρακονήματα. Μια άλλη προτασή της περιλαμβάνει προσθήκες στα φτερά, διαφορετικό προφυλακτήρα και σπλίτερ για ένα πιο "αγωνιστικό" look.

Δεν ξέρουμε αν προτιμάτε το bodykit της Prior Design από το εργοστασιακό look της BMW M4 Coupé, όμως είμαστε σίγουροι πως και άλλες εταιρείες θα προσφέρουν τις δικές τους εκδοχές για τη μάσκα του μοντέλου μέσα στο επόμενο διάστημα, ώστε να εκμεταλευτούν τη δημοσιότητα που έχει πάρει το συγκεκριμένο θέμα.

node/40162

Η Novitec βελτιώνει τις SP1 & SP2 [video]

Αν μια Ferrari Monza δεν είναι αρκετά ξεχωριστή ή αρκετά γρήγορη, μπορείτε να τη βελτιώσετε με το κιτ της Novitec που ανεβάζει την ισχύ της στους 844 PS.

Παρασκευή, 16 Οκτωβρίου 2020 | Αλέξης Γαλανόπουλος Επικοινωνία

Η Novitec βελτιώνει τις SP1 & SP2 [video]

Το πιο ξεχωριστό μοντέλο στη σύγχρονη γκάμα της Ferrari είναι αναμφίβολα η Monza. Είναι βασισμένη στην 812 Superfast (θυμηθείτε το video-review μας), αλλά δεν έχει οροφή, ενώ διατίθεται σε μονοθέσια (SP1) ή διθέσια διαμόρφωση (SP2) για 500 τυχερούς και ευκατάστατους ιδιοκτήτες. Σήμερα, κάποιοι από αυτούς μπορούν να ξεχωρίζουν ακόμη περισσότερο.

Ο γερμανικός βελτιωτικός οίκος Novitec, που έχει παράδοση στα μοντέλα της Ferrari και σε άλλα supercars, προχώρησε σε επεμβάσεις οι οποίες αλλάζουν την απόδοση, την εμφάνιση και την οδική συμπεριφορά της Monza. Για τη βελτίωση στην απόδοση αλλά και στην απόκριση του ατμοσφαιρικού V12 των 6,5 lt φροντίζει η νέα εξάτμιση, με μεταλλικούς καταλύτες και ηλεκτρονικά ελεγχόμενα κλαπέτα (προαιρετικά), για να ρυθμίζεται η ένταση και η χροιά του ήχου με το πάτημα ενός κουμπιού. Είναι φτιαγμένη από ανοξείδωτο ατσάλι, και προαιρετικά από το εξωτικό Inconel και επιχρυσωμένη με χρυσό καθαρότητας 999.

Έτσι, η ισχύς ανεβαίνει από τους 810 στους 844 PS στις 8.450 rpm, με αντίστοιχη άνοδο της ροπής από τα 720 στα 780 Nm στις 7.100 rpm. Το όχι ακριβώς «αργό» 0-100 km/h σε 2,9" της εργοστασιακής Ferrari Monza πέφτει στα 2,8". Και ενώ η νορμάλ Monza βρίσκει αεροδυναμικό «τοίχο» στα 300 km/h, η βελτιωμένη καταφέρνει να τα ξεπεράσει, χωρίς η Novitec να ανακοινώνει ακριβώς κατά πόσο –θα πρέπει να το ανακαλύψετε μόνοι σας.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ελαφρώς μεταχειρισμένη Ferrari Monza SP1 σε τιμή ευκαιρίας!

Η βελτιωμένη Ferrari Monza της Novitec πατά σε σφυρήλατες ζάντες, σχεδιασμένες με τη συνεργασία της αμερικανικής Vossen, που τονίζουν ακόμα περισσότερο τη μοναδική σιλουέτα της. Είναι κατά μία ίντσα μεγαλύτερες από τις εργοστασιακές, 10x21" μπροστά και 12,5x22" πίσω, με τα λάστιχα να είναι αντίστοιχα 275/30R21 και 335/25R22. Επιπλέον, η Novitec τοποθετεί ελατήρια χαμηλώματος 35 mm –τα οποία συνεργάζονται και με το εργοστασιακό κιτ ανύψωσης του εμπρός μέρους για τα σαμαράκια, αν αναρωτιέστε. 

Από εκεί και πέρα, η Novitec μπορεί να διαμορφώσει την καμπίνα με νέες επενδύσεις από δέρμα και Alcantara, σε οποιοδήποτε χρώμα ταιριάζει στο γούστο του ιδιοκτήτη. Η εταιρία έδωσε στη δημοσιότητα και ένα video από το νέο της δημιούργημα, χωρίς όμως να μας δίνει μια γεύση από τον ήχο του.

[Πηγή: Novitec]