node/36372

Hennessey GT500 Venom με 1.200 PS

Βελτιωμένη έκδοση του Ford Mustang Shelby GT500 με ισχύ που παραπέμπει σε υπεραυτοκίνητο.

Η Hennessey Performance από το Τέξας των Ηνωμένων Πολιτειών, έκανε για μια ακόμη φορά τα μαγικά της παρουσιάζοντας βελτιωτικό πακέτο για την Ford Mustang Shelby GT500 που προσφέρει απόδοση έως και 1.200 PS.

Η Mustang Shelby GT500 είναι η κορυφαία έκδοση της Mustang και το ισχυρότερο μοντέλο παραγωγής της Ford, αφού ο κινητήρας V8 5,2 λίτρων με supercharger αποδίδει 770 PS και 850 Nm ροπής. Ενδεικτικό είναι πως σε εργοστασιακή μορφή, το GT500 επιταχύνει από τα 0-100 km/h σε 3,5" ενώ η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 290 km/h.

Χάρη στις επεμβάσεις της Hennessey που περιλαμβάνουν νέο twin-turbo, εξάτμιση από ανοξείδωτο ατσάλι και αναβαθμίσεις σε intercooler, σύστημα έγχυσης καυσίμου, εισαγωγή, έμβολα, κιβώτιο ταχυτήτων και πολλά άλλα, ο κινητήρας αποδίδει 1.200 PS στις 7.000 rpm (με καύσιμο E85 ή βενζίνη 109 οκτανίων) και 1356 Nm ροπής στις 4.800 rpm. Η αμερικανική εταιρεία δεν δημοσίευσε τις επιδόσεις του μοντέλου αλλά είμαστε σίγουροι πως η αύξηση  της ισχύος θα είναι κάτι παραπάνω από αισθητή.

Για όσους θέλουν κάτι λιγότερο ακραίο πάντως υπάρχουν δύο ακόμη πακέτα με 850 PS/983 Nm και 1000 PS/1152 Nm.

Hennessey

Εξωτερικά, το Hennessey Venom ξεχωρίζει από τα ειδικά εμβλήματα καθώς η Hennessey δεν θέλησε να αλλοιώσει το άκρως επιθετικό (και αεροδυναμικά μελετημένο) bodykit της Ford. Στην καμπίνα βρίσκουμε το έμβλημα της Hennessey ραμμένο στα προσκέφαλα των καθισμάτων, και μια αριθμημένη πλακέτα με την υπογραφή του John Hennessey. 

Η Hennessey προσφέρει εγγύηση για ένα έτος ή για 19.312 km, όμως δεν ανακοίνωσε την τιμή των βελτιωτικών πακέτων.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: Το Ford Mustang Shelby GT500 έκαψε πολύ λάστιχο στο Goodwood [video]

node/39698

Ένα Peugeot 106 με κινητήρα από Mitsubishi Evo! [video]

Αυτό το Peugeot 106 Evo δε μοιάζει με κανένα άλλο.

Τρίτη, 11 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Ένα Peugeot 106 με κινητήρα από Mitsubishi Evo! [video]

Το Peugeot 106 είναι μια από τις δημοφιλέστερες επιλογές για μετατροπές κάθε είδους, όμως το συγκεκριμένο όχημα του Γάλλου Philippe Duperray είναι κάτι μοναδικό καθώς φορά κινητήρα από Mitsubishi Evo!

To project ξεκίνησε το 2012 συνδυάζοντας ένα μεταχειρισμένο Peugeot 106 (που αγοράστηκε έναντι 350€) και ένα Mitsubishi Evo IV. Τα δύο αυτοκίνητα ξεγυμνώθηκαν στο σασί τους, και ξεκίνησε η επίπονη διαδικασία του κόψε-ράψε ώστε να γίνει η "μεταμόσχευση" κινητήρα και ανάρτησης. Μετά από χιλιάδες εργατοώρες το τελικό αποτέλεσμα δικαιώνει τον ιδιοκτήτη ο οποίος συνεχίζει να το βελτιώνει μέχρι σήμερα.

Ας δούμε όμως τα τεχνικά χαρακτηριστικά του. Ο κινητρήρας 2,3 λίτρων του Mitsubishi Evo IV έχει τούρμπο GTX3582 της Garrett, έμβολα Wiseco HD 1400, κεφαλή HKS v2, εκκεντροφόρο Kelford 280, χειροποίητη εξάτμιση και αρκετές ακόμα επεμβάσεις με αποτέλεσμα η απόδοση να ξεπερνά τους 660 PS και τα 859 Nm. Τα φρένα αποτελούνται από δίσκους 355 mm με εξαπίστονες δαγκάνες εμπρός και δίσκους 300 mm με τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo πίσω (από Renault Megane RS). 

Εμφανισιακά, ξεχωρίζει το φαρδύ bodykit που προέρχεται από το 106 Maxi (προφυλακτήρες, φουσκωμένα φτερά, αεροτομή κτλ) και οι τροχοί Compomotive VLM 1880. Στο εσωτερικό βρίσκουμε πλήρες ρολ κέιτζ, αγωνιστικά καθίσματα Sparco REV Plus με ζώνες RRS και ταμπλό AIM MXL Strada.

Μπορείτε να ακολουθήσετε τον Philippe Duperray στις σελίδες του στο Instagram και το Facebook. Μπορείτε επίσης να δείτε ολόκληρη την πορεία του project σε αυτό το άλμπουμ.

[Πηγή: Hot Ηatch]

node/39677

Porsche 911 GT3 RS MR: Το καλό έγινε ακόμα καλύτερο [video]

Η Manthey-Racing βελτιώνει την κορυφαία έκδοση πίστας της Porsche 991.2 στη δύση της καριέρας της.

Κυριακή, 09 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Porsche 911 GT3 RS MR: Το καλό έγινε ακόμα καλύτερο [video]

Μετά από τη βελτιωμένη Porsche 911 GT2 RS MR που το 2018 έκανε ρεκόρ γύρου 6’ 40” 33 στο Nürburgring (7" πιο γρήγορη από την εργοστασιακή 911 GT2 RS), η Manthey-Racing επιστρέφει με ένα πλήρες βελτιωτικό πακέτο για την Porsche 911 GT3 RS το οποίο απευθύνεται σε εκείνους που θέλουν ένα όχημα απόλυτα στημένο για την πίστα.

Το μοντέλο βασίζεται στην GT3 RS της γενιάς 991.2 καθώς αυτή βρίσκεται στη δύση της καριέρας της λίγο πριν από την πρεμιέρα της αντίστοιχης έκδοσης της 992.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε την 991.2 Porsche 911 GT3 RS [video]

Αισθητικά, η 911 GT3 RS MR ξεχωρίζει χάρη στους προαιρετικούς τροχούς από μαγνήσιο με αεροδυναμικά καλύμματα από ανθρακονήματα, τα επιπλέον πτερύγια στον προφυλακτήρα, τις προεκτάσεις των μαρσπιέ, τη μεγάλη σταθερή φτερούγα στην ουρά από ανθρακονήματα και το νέο ανθρακονημάτινο κάλυμμα του κινητήρα.

Porsche 911 GT3 RS MR

Όλα αυτά προστέθηκαν με γνώμονα τη βελτίωση της παραγωγής κάθετης δύναμης στην πίστα και τη διατήρηση του βάρους σε χαμηλά επίπεδα, όμως οι επεμβάσεις δε σταματούν εκεί. Το πακέτο περιλαμβάνει επίσης ρυθμιζόμενη ανάρτηση MR coilover kit με σφιχτότερα ελατήρια και αναβαθμισμένα τακάκια των φρένων. Η Manthey-Racing εξέλιξε τα εν λόγω εξαρτήματα μετά από δοκιμές σε διάφορες πίστες ανά τον κόσμο, χρησιμοποιώντας την εμπειρία της από τους αγώνες.

Όσοι ενδιαφέρονται για αναβάθμιση της δικής τους GT3 RS μπορούν να επικοινωνήσουν με την εταιρεία για αγορά και τοποθέτηση του kit. Δε γνωρίζουμε το κόστος του πακέτου αλλά αν κρίνουμε από την 911 GT2 RS MR δεν θα είναι φθηνό καθώς εκεί οι επεμβάσεις κόστιζαν €95.000!

[Πηγή: Manthey-Racing]