H Brembo με φαντεζί δαγκάνες στη Γενεύη

H Brembo με φαντεζί δαγκάνες στη Γενεύη

Στους ορθόδοξους μπορεί κάτι τέτοιο να φαντάζει «ιεροσυλία», αλλά απ’ την στιγμή που έσκασαν μύτη και μάλιστα από την Brembo δεν θα αργήσουν να γίνουν μόδα –του aftermarket βοηθούντος.

Όταν ο Frederick William Lanchester κατοχύρωσε τα δισκόφρενα το 1902, δεν τα δημιούργησε ως αντικείμενα μόδας. Για να γίνουν fashion player θα έπρεπε να περιμένoυν μέχρι πριν από περίπου 25 χρόνια. Τότε που η Brembo, ο ιταλική προμηθεύτρια εταιρεία φρένων, άρχισε να βάζει την έννοια «μόδα» στη λειτουργική γοητεία της φίρμας, βάφοντας τις δαγκάνες με έντονο κόκκινο χρώμα, με λευκό το λογότυπό της. Μια εικόνα που αποτελεί ακόμα και σήμερα εντυπωσιακό εικαστικό στοιχείο του τροχού, καθώς οι ζάντες παίζουν τρόπον τινά το ρόλο της κορνίζας για τις χρωματιστές δαγκάνες.

Σήμερα, οι σχεδιαστές αυτοκινήτων χρησιμοποιούν τις δαγκάνες φρένων ως βασικά στοιχεία του στάιλινγκ ενός αυτοκινήτου, είτε ταιριάζουν είτε έρχονται σε αντίθεση με το χρώμα της καροσερί, ενώ δεν λείπει η δυνατότητα από τον αγοραστή να εξατομικεύσει τις δαγκάνες ανάλογα με το γούστο του.

brembo

Τα σχέδια που βλέπετε δεν αποτελούν ακόμα παραγωγής, αλλά η Brembo προκάλεσε αίσθηση, φέρνοντας στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, μια συλλογή από δαγκάνες φρένων, ζωγραφισμένη σε μεγάλη ποικιλία χρωμάτων και γραφικών σχεδίων.

brembo

Το δελτίο Τύπου, η Brembo σημειώνει ότι απλώς «παίζει με τις τελευταίες τάσεις της μόδας, της τέχνης, του ύφους και του σχεδιασμού». Αλλά είμαστε σίγουροι ότι ήθελε να δείξει στους κατασκευαστές ακριβώς τι μπορεί να γίνει για να «ντυθεί» αυτό το αρκετά συνηθισμένο κομμάτι μηχανικού εξοπλισμού. Έτσι βλέπουμε δαγκάνες με καμουφλάζ, σκοτσέζικο μοτίβο που θα μπορούσες να δεις σε κάλτσες, ιστορικά γραφικά, γεωμετρικά μοτίβα, φθορίζοντα χρώματα, αστικά γκραφίτι, street art, μέχρι και τατουάζ…

Brembo

Μπορεί τώρα κοντά να μην δούμε αυτού του είδους την τέχνη πάνω στις στοκ δαγκάνες των φρένων. Αλλά αρχής γενομένης από την aftermarket αγορά, αργά ή γρήγορα, θα υπάρξει πελατεία που θα απαιτήσει κάτι ανάλογο και από την εργοστασιακή γκάμα εξατομίκευσης.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube