GRT: Ετοιμάζει BMW i8 V8 με 800+ άλογα

GRT: Ετοιμάζει BMW i8 V8 με 800+ άλογα

Οι μηχανικοί της Gabura Racing Technologies ανακοίνωσαν τις προθέσεις τους για την τοποθέτηση ενός V8 στην BMW i8.

Πολλοί έχουν εκφράσει την άποψη ότι η BMW i8 θα έπρεπε να φορά ένα μοτέρ ικανό να συμβαδίζει με τη σπορ και εξώκοσμη σιλουέτα του αυτοκινήτου, αλλά μέχρι σήμερα ακούγονταν μόνο ευχολόγια.

Τέλος στην παραφιλολογία ήρθε λοιπόν να βάλει η Gabura Racing Technologies, αποκαλύπτοντας το σχέδιό της να τοποθετήσει το διτούρμπινο 4,4λιτρο βενζινοκινητήρα S63, τον ίδιο που κινεί την M6 Coupé, κάτω από το εμπρός καπό. Ναι, καλά διαβάσατε. Επειδή ο χώρος που φιλοξενεί το νορμάλ 1.500άρι μοτέρ παραείναι μικρός, η GRT θα κάνει το i8 της μπροστομήχανο. Προφανώς δε, το μοτέρ αυτό δεν θα τοποθετηθεί στην στοκ διαμόρφωσή του, καθώς η GRT σκοπεύει να τον ανεβάσει ακόμα πιο πάνω απ’ ότι το έχει κάνει η Alpina -eδώ που τα λέμε, η G-Power έχει ανεβάσει το ίδιο μοτέρ στους 1.001 PS. Με αλλαγή σε όλα τα σωθικά του, η GRT υπολογίζει τη μέγιστη ισχύ του να ξεπεράσει τα 810 άλογα.



Αυτή τη στιγμή το πρότζεκτ της BMW i8 V8 βρίσκεται υπό εξέλιξη, οπότε τελούμε εν αναμονή και θα σας κρατάμε ενήμερους για οποιοδήποτε λεπτομέρεια δημοσιοποιεί η Gabura Racing Technologies. Μια εταιρεία που ειδικεύεται στα αγωνιστικά σασμάν, οπότε και μας είπε ότι το i8 V8 θα φορά 6τάχυτο σειριακό χειροκίνητο κιβώτιο που θα είναι τοποθετημένο στον πίσω άξονα (transaxle).

Προφανώς είναι ακόμη πολύ νωρίς να μιλήσουμε για επιδόσεις, ακόμα και ως εκτίμηση, αλλά σκεφτείτε τι θα κάνει ένα i8 με 800+ άλογα έναντι του στοκ αυτοκινήτου που με τον 1.500άρη βενζινοκινητήρα, το ηλεκτρομοτέρ και τη συνδυασμένη ισχύ των 362 PS, χρειάζεται μόλις 4,4” για το σπριντ των 0-100 km/h.

Μέχρι όμως να δούμε το i8 V8 και –γιατί όχι;- να το βάλουμε στο χέρι, ας δούμε τι κάνει το στοκ σπορ BMW στην πίστα των Σερρών και στο δρόμο, στο video που ακολουθεί.

[Πηγλη bbc.com μέσω bmwblog.com]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube